کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه‌های هاشمی به شهردار جدید تهران

30 ارديبهشت 1397 ساعت 11:13

رئیس شورای شهر تهران ضمن تأکید بر اینکه شهردار جدید تهران باید مسیر ریل‌گذاری‌شده نجفی را ادامه دهد، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی و توسعه حمل‌ونقل عمومی باید سرلوحه افشانی قرار گیرد.


به گزارش جهان نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فعالیت رسمی محمدعلی افشانی شهردار تهران اظهار کرد: این آغاز را با ایام ماه مبارک رمضان به‌فال نیک می‌گیریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم آقای افشانی شهردار جدید تهران مسیری را که نجفی شهردار سابق تهران‌ آن را آغاز کرد البته دولت وی به درازا نکشید، ادامه دهد.

هاشمی بیان کرد: بعد از وقفه دوماهه اعضای شورای شهر تهران در نهایت آقای افشانی را برای شهرداری تهران برگزیدند و قاعدتاً وی فرصت بهتری را برای خدمت نسبت به زمان نجفی خواهد داشت چرا که برخی تغییر و تحول در زمان گذشته صورت گرفته و هم‌اینک شهرداری وضعیت مناسبی در حوزه مالی نسبت به سال گذشته دارد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران با رأی 90درصدی خود افشانی را برای شهرداری تهران انتخاب کردند و ما انتظار داریم وی شتابی در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: چابک‌سازی و کوچک‌سازی شهرداری تهران، تمرکز در خصوص حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک و استفاده از روش‌های هوشمندسازی برای کاهش سفرها، تأمین درآمد پایدار، نوسازی بافت فرسوده و توجه به آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که باید مورد توجه شهردار جدید تهران قرار گیرد.

هاشمی رفسنجانی همچنین با اشاره به تدوین برنامه 5ساله سوم شهرداری تهران گفت: انتظار داریم این برنامه نیز طبق زمانبندی انجام‌شده در اختیار شورا قرار گیرد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 613526

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/613526/توصیه-های-هاشمی-شهردار-جدید-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com