جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
معاون قضایی دادستان کل کشور:

مسدودسازی تلگرام با موفقیت پیش می رود +عکس

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 613491
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت:­ مسدودسازی تلگرام بطور موفقیت آمیز طبق برنامه پیش می رود.
مسدودسازی تلگرام با موفقیت پیش می رود +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عبدالصمد خرم آبادی در کانال پیام رسان سروش خود با اعلام این خبر و ارایه نموداری افزود: آنچه در این نمودار مشاهده می کنید منحنی سقوط ناگهانی و آبشاری رتبه تلگرام است که سایت الکسا آن را ترسیم کرده است.­

وی گفت: فیلتر و مسدود سازی­ قسمتی از تلگرام در ایران باعث سقوط فاحش رتبه این پیام رسان در ایران و جهان شده است.­ ظرف چند روز رتبه telegram.me یکصد پله در ایران و دهها پله در جهان سقوط کرده است.

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور،​ با وجودی که برای انتقال تدریجی و آرام مردم به پیام رسان های داخلی هنوز برخی از نسخه های فارسی تلگرام مسدود نشده اند و علیرغم اینکه هنوز مبارزه جدی با فیلتر شکن ها انجام نشده است، در مرحله اول مسدود سازی کاهش بازدید کاربران از تلگرام موجبات سقوط فاحش رتبه این پیام رسان را در ایران و جهان رقم زده است.

خرم آبادی افزود: نظام جمهوری اسلامی هر زمان اراده کند فیلترشکن ها را بطور کامل مسدود خواهد کرد. ­توانایی فنی نخبگان سایبری نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوق تصور است، هنوز از توانایی این نیروها برای مبارزه با فیلترشکن ها استفاده نشده است.
 
      
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را
از یک طرف با شروع فیلتر کردن تلگرام مشخص است که خواه ناخواه با افت کاربر در شبکه روبرو خواهیم بود و به تدریج و با دست یابی مردم به فیلتر شکن ها و نیز راه یابی نسخه های فارسی به جرات میتوان گفت که اکثر شرکت ها و سازمانها و حتی خبر رسانها به فضای تلگرام بازگشته اند
از طرف دیگر شاهد عدم جذابیت و عدم توانایی شبکه های اجتماعی ایرانی در فضای مجازی هستیم
France
به والله اگر بتونید . شما اگر بتونید ۱ لحظه هم صبر می کنید ؟ بابا مردم را چی فرض می کنید ؟ دیگه دست همه برای مردم رو شده . شما اگر می تونستید فیلتر شکنها را از کار بندازید فکر کن ۱ لحظه انجام نمیدادید، مردم بهشت زوری نمی خواهند اقای معاون دادستان عزیز . ای کاش بین مردم میومدید و صحبتهای مردم را می شنیدید . الان اقای احمدی نزاد که امده بین مردم داره صحبتهای مردم را میگه . کاش شما هم میومدید .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ایول الله به شما و دکتر احمدی نژاد و هر کسی که حرف مردم را می زنند...