پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ساعت کار نمایشگاه قرآن اعلام شد

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 613381
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از فردا ۳۰ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره)، میزبان عموم مردم خواهد بود.
ساعت کار نمایشگاه قرآن اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۸ در سالن چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) تهران به طور رسمی افتتاح شد.

درهای نمایشگاه قرآن، فردا ۳۰ اردیبهشت‌ماه مطابق با سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ به روی عموم مردم باز خواهد بود. این نمایشگاه همه روزه تا ۱۴ خرداد مطابق با نوزدهم ماه مبارک، تا ساعت ۲۴ در محل مصلی برگزار خواهد شد.

شعار بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برپا می‌شود، «قرآن؛ چلچراغ هدایت» نام گذاری شده است. همچنین برخی از فعالیت‌های مختلف نمایشگاه بیست‌وششم، به چهل سالگی انقلاب اختصاص دارد.  

۵۰ هزار متر مربع از فضای مصلای امام خمینی(ره)، برای نمایشگاه بین‌المللی قرآن در نظر گرفته شده است. که از مجموع آن، ۳۳ هزار متر مربع در فضای شبستان شمالی و ۷ هزار متر در نیم طبقه شبستان شمالی و ۱۰هزار متر در دو شبستان شرقی و غربی مصلی پیش‌بینی شده است. از این مجموع حدود ۳۰ هزار مترمربع به جنبه‌های علمی، محتوایی و فرهنگی و ۲۰ هزار مترمربع به ارائه محصولات مکتوب، دیجیتال و فرهنگی و هنری اختصاص دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از فردا ۳۰ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد از ساعت ۱۷ الی۲۴ در مصلای امام خمینی(ره)، میزبان عموم مردم خواهد بود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *