جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۳ عامل عملیات تروریستی پاراچنار دستگیر شدند

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 613333
ارتش پاکستان با اجرای عملیات در منطقه کرم ایجنسی از مناطق قبایلی این کشور موفق شد 3 سرکرده تروریست‌ها را که در کشتن مردم پاراچنار دست داشتند دستگیر کند.
۳ عامل عملیات تروریستی پاراچنار دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، ارتش پاکستان با انجام عملیات در منطقه کرم ایجنسی از مناطق قبایلی این کشور موفق شد 3 سرکرده تروریست‌ها را که در کشتن مردم پاراچنار دست داشتند دستگیر کند.

تروریست‌های دستگیر شده اعتراف کردند که نه تنها عملیات تروریستی در پاراچنار را طراحی می‌کردند بلکه از طریق قاچاق همچنین خرید و فروش  سلاح شبه‌نظامیان را تجهیز می‌کردند.

تروریست‌های پاراچنار مقدار زیادی سلاح از جمله جلیقه انتحاری، انواع بمب دست ساز، باروت و انواع سلاح‌های خودکار را زیر زمین دفن کرده بودند که کشف و ضبط شد.

ارتش پاکستان با افزایش عملیات‌های خود موسوم به ردالفساد سعی دارد شبکه تروریست‌ها در این کشور را ریشه‌کن کند. چندی پیش روز پنجشنبه «سلمان بادینی» سرکرده لشکر جهنگوی در بلوچستان در عملیات رد الفساد ارتش پاکستان کشته شد.

بعد از اعتراض گسترده هزاره‌های شیعه پاکستان در اعتراض به افزایش عملیات‌های تروریستی ارتش پاکستان با تشدید تدابیر امنیتی و اجرای طرح رد الفساد علیه تروریست‌ها وارد عمل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *