کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخالفت پرسپولیس با لژیونر شدن علیپور

29 ارديبهشت 1397 ساعت 14:02

مدیربرنامه های علیپور قبول پیشنهادات اروپایی این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس را بعید دانست.


به گزارش جهان نیوز، در حالی که گفته می شود که علی علیپور آقای گل لیگ برتر از باشگاه های روسیه، یونان، ترکیه و بلژیک برای فصل بعد پیشنهاد دارد  و احتمال جدایی او از سرخپوشان پایتخت وجود دارد اما مدیربرنامه اش این موضوع را تکذیب کرد. 
 
صمیمی مدیربرنامه علی علیپور درباره پیشنهادات ارائه شده به این بازیکن اظهار کرد: با توجه به اینکه علیپور با پرسپولیس قرارداد دارد پیشنهادات ارائه شده به این باشگاه ارائه می شود و من اطلاعی از این موضوع ندارم. البته بعید است که باشگاه پرسپولیس با جدایی علیپور موافقت کند چرا که این باشگاه از نقل و انتقالات محروم است و باید بازیکنان فعلی خود را حفظ کند. 

او بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس به دنبال الهیار صیاد منش بازیکن تیم سایپا است، این بازیکن قراردادش با سایپا فسخ کرده  و مذاکرات خوبی با باشگاه پرسپولیس داشته است. اگر توافقات کلی با صیاد منش صورت بگیرد او با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی می بندد و به مدت نیم فصل فقط تمرین می کند تا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد. 

او درباره اینکه پرسپولیس می تواند با بازیکن جذب کند و به صورت قرضی به یک تیم دیگر انتقال بدهد، گفت:  به نظرم قانون به باشگاه پرسپولیس اجازه نمی دهد تا با بازیکنی قرارداد داخلی ببندد و آن بازیکن  به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی به سرخپوشان پایتخت بازگردد. تنها راهکار این است که بازیکن یک نیم فصل با یک تیم قرارداد ببندد و بعد از آن به پرسپولیس برگردد

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 613287

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/613287/مخالفت-پرسپولیس-لژیونر-شدن-علیپور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com