جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تهدید پوتین به «مقابله به مثل» با آمریکا

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 613220
رئیس جمهوری روسیه تهدید کرد در صورتی که آمریکا قصد ایجاد اخلال در پروژه گازی روسیه- آلمان را داشته باشد با آن مقابله به مثل می کند.
تهدید پوتین به «مقابله به مثل» با آمریکا
به گزارش جهان نيوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، هشدار داد اگر آمریکا بخواهد جلوی پروژه گازی روسیه- آلمان بایستند، با او مقابله خواهد کرد.

پوتین روز گذشته با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان دیدار کرد.روسیه قرار است صادرات گاز طبیعی به اروپا را افزایش دهد. در هفته گذشته، یکی از مقامات آمریکایی گفت که ایالات متحده آمریکا با پروژه گازی «نورد استریم» مشکل دارد و شرکت‌های درگیر این پروژه با تحریم‌ مواجه خواهند شد. پروژه نورد استریم ۲ طرح برای احداث خطوط لوله انتقال گاز از روسیه به آلمان و اروپا است. خطوط انتقال گاز روسیه از اوکراین می‌گذرد.

رییس جمهوری روسیه در رابطه مخالفت آمریکا با این پروژه گفت: من مواضع رییس جمهوری آمریکا را می‌فهمم. او سعی می‌کند از منافع تجاری خود محافظت کند. ترامپ می‌خواهد کالای خود را به بازار اروپایی عرضه کند. او فقط یک رییس جمهور نیست. او یک بازرگان قَدَر است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *