پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۲
رهبر معظم انقلاب در محفل نورانی انس با قرآن کریم:

آزادی فلسطین سنت الهی است/ آمریکا و اذنابش در قبال این حقیقت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند/ قرآن به ما می‌گوید باید در مقابل دشمنان دین سرسخت باشید/ نکبت بعضی جوامع اسلامی به‌خاطر دوری از قرآن است

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 612956
در اولین روز ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، محفل نورانی انس با قرآن کریم در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
آزادی فلسطین سنت الهی است/ آمریکا و اذنابش در قبال این حقیقت هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند/ قرآن به ما می‌گوید باید در مقابل دشمنان دین سرسخت باشید/ نکبت بعضی جوامع اسلامی به‌خاطر دوری از قرآن است
به گزارش جهان نيوز، در اولین روز از بهار قرآن ماه مبارک رمضان، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه منور به نور کلام خدا بود و قاریان، مناجات‌خوانان و مدیحه‌سرایان قرآنی به مدت سه ساعت در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم برپا کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار یکی از نیازهای ضروری امروز امت اسلامی را لزوم «نزدیکی به قرآن و عمل به دستورات آن» دانستند و با تأکید بر اینکه مشکلات کنونی دنیای اسلام از جمله شرایط تأسف بار فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی بویژه در روزهای اخیر، نتیجه دوری امت اسلامی از قرآن است، گفتند: بیت المقدس پایتخت فلسطین است و به توفیق الهی، فلسطین از دست دشمنان خلاص خواهد شد و آمریکا و اذناب آن در قبال حقیقت و سنت الهی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لزوم توجه بیشتر به قرآن در همه ابعاد زندگی را خاطر نشان کردند و با اشاره به مصائب و بلایای دنیای اسلام بویژه شرایط مردم فلسطین، گفتند: در این چند روز جنایات رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن دهها نفر و زخمی کردن هزاران فلسطینی را دیدید. در چنین شرایطی برخی گله می‌کنند که چرا آمریکا موضع نمی‌گیرد در حالی‌که آمریکا و بسیاری از دولتهای غربی شریک جرم این جنایات هستند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید امت اسلامی، دولت های اسلامی و حکومت‌های اسلامی در قبال این جنایات موضع بگیرند، خاطر نشان کردند: قرآن به ما می‌گوید باید در مقابل دشمنان دین و کفار سرسخت باشید و در میان خودتان با مهربانی رفتار کنید، اما اکنون به‌دلیل دوری از قرآن، در دنیای اسلام شاهد جنگ و اختلاف میان مسلمانان و تسلیم بودن در مقابل کفار هستیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه دشمنی‌ها با اسلام تمامی ندارد، افزودند: اگر امت اسلامی به قرآن نزدیک شود، همانگونه که قرآن فرموده، بلاشک بر دشمن غلبه خواهند کرد زیرا این، وعده الهی است.

ایشان، تلاوت و جلسات قرآنی را مقدمه‌ی تدبر در قرآن و فهم و عمل به آن برشمردند و خطاب به جوانان ایرانی و انقلابی گفتند: انس و آشنایی خود را با قرآن روزبه‌روز افزایش دهید زیرا فهم قرآن و عمل به آن، مایه قوت و اقتدار و عزت شما خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان با طلب مغفرت از خداوند متعال برای شهدای روزهای اخیر فلسطین و همچنین با طلب استقامت بیشتر برای مبارزان راه حق، تأکید کردند: آمریکا و همدستان او در قابل سنت تخلف ناپذیر الهی مجبور به شکست و تسلیم خواهند بود.

در این محفل نورانی جمعی از اساتید و پیشکسوتان، قاریان جوان، گروههای جمع‌خوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و مناجات‌خوانان به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان این مراسم نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
اصلاح طلبان غربگرا هم همینطور/// غلطی نمی توانند بکنند
Iran, Islamic Republic of
از فرمایشات امام خمینی رحمت الله علیه:
"جوانان عزیزم که چشم امید من به شماست! با یک دست قرآن را و با دست دیگر سلاح را برگیرید و چنان از حیثیت و شرافت خود دفاع کنید که قدرت تفکر توطئه علیه خود را از آنان (دشمنان)سلب نمائید. "
ناشناس
Sweden
...
با تشکر. شما بیشتر مطالعه کنید و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جانم فدایت
Iran, Islamic Republic of
جانت رو فدای عقلت کنی واجب تر
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین، است.
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
United Kingdom
دلار = ٧ تا ٨ هزار تومن اگر گير بيايد!
اصل كلام ادا شد
Iran, Islamic Republic of
شما بچسب به دلار.فقط دلارم اونایی رسوندن به7000تومن که شیفته غرب و آمریکا بودن. پیروان اسلام مرفهین بی درد. اسلام آمریکایی.. برای امثال شما بهشت یعنی دلار . تو همون جزیره با همون اصلت حال کن.
United States
8.37 متاسفم که تو یک ایرانی هستی . خرید میریی ؟ قیمتها را می بینی ؟ قیمت اجناس ایرانی به هر نوعی به دلار و ابسته هست . یعنی هر کی از دلار بگه شیفته غرب میشه ؟ واقعا ادم از اینکه با تو هم کشور هست متاسف و شرمنده میشه . ذلار ربطی به اسلام و مسلمونی داره ؟
United States
یعنی اگر دلار بگیم . میشیم شیفته غرب ؟ مسخره نیست این طرز فکرتون ؟ چیکار کنیم مثل کره شمالی علف بخوریم ؟ شما مثل اینکه پرتی ؟ یا دستت تو یک جایی هست که خوب توش پوله !!!!!اقا برو تو خیابون ببین اب معدنی چنده ؟ حق هم دارند چون مواد اولیه واردات قوطیش باید وارد بشه . برو ببین گوشت و مرغ چنده باز هم حق داره چون بیشتر خوراک دام وارد میشه . متاسفانه من فکر می کنم شما باید یکم بازبینی کنید و کتاب بخونید .
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله با دعای خیر حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای بی نظیر رهبری فرزانه