پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آمار تکان دهنده تعرض به دانشجویان در آمریکا

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 612815
آمارهای مراکز ملی آمار آمریکا حاکیست بیش از 72 درصد دختران دانشجوی دانشگاه‌های معتبر آمریکا این کشور همچون هاروارد، در مدت تحصیل خود قربانی تعرض شده‌اند.
آمار تکان دهنده تعرض به دانشجویان در آمریکا
به گزارش جهان نيوز، تازه‌ترین آمار منتشر شده از سوی مراکز ملی آمار ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد، تعرض جنسی بیش از هر زمان دیگری در دانشگاه‌های این کشور رواج پیدا کرده است. آمار و ارقام منتشر شده حکایت از آن دارد که بیش از 72 درصد از دختران دانشجوی دانشگاه‌های معتبر آمریکا نظیر هاروارد، در مدت تحصیل خود قربانی تعرض شده‌اند. 

رسانه‌های آمریکا با اعتراض به روند رو به رشد تجاوز در محل تحصیل، اعلام کردند:  تجاوز «بحران مطلق» دانشگاه‌های معتبر و غیر معتبر آمریکا است؛ اما باتمام این اتفاقات، دولت هیچ قدمی برای کاهش این آمار برنمی‌دارد. مرکز آمار آمریکا طی یک بیانیه اظهارداشت: بیش از 11 درصد پسران دانشجو نیز قربانی تعرض می‌شوند. 

براساس آمار، علاوه بر دانشجویان کارشناسی، دانشجویان ارشد هم قربانی خشونت و تعرض جنسی می‌شوند. کارشناسان این پژوهش اعلام کردند: 78 درصد قربانی‌های تعرض در دوره کارشناسی، دختران 18 تا 24 سال هستند. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *