سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۲
۱۷۴
محمد بن سلمان کجاست؟!

یادداشت مهم حسین شریعتمداری/ احتمال قتل ولیعهد جوان و جاه طلب سعودی

خبر به کلی سری یک سرویس اطلاعاتی درباره بن سلمان
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب: 612704
آنچه شواهد و قرائن یاد شده را از احتمال به قطعیت نزدیک می‌کند یک خبر به کلی سرّی است که از سرویس اطلاعاتی و امنیتی یکی از کشورهای عربی منطقه درز کرده و به گونه‌ای در اختیار کیهان قرار گرفته است.
یادداشت مهم حسین شریعتمداری/ احتمال قتل ولیعهد جوان و جاه طلب سعودی
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی از غیبت طولانی محمد بن سلمان و احتمال قتل وی رمزگشایی کرشت مهم به شرح ذیل است:

به گزارش جهان نيوز، متن کامل این یادداشت مهم به شرح ذیل است:

شواهد فراوان و قابل توجهی در دست است که نشان می‌دهد غیبت نزدیک به ۳۰ روزه «محمد بن‌سلمان» ولیعهد پادشاه عربستان طبیعی به نظر نمی‌رسد و از بروز حادثه‌ای حکایت می‌کند که تلاش می‌شود از میدان دید دیگران پنهان بماند. بخوانید!

۱- شنبه‌شب اول اردیبهشت ماه جاری (۲۱ آوریل ۲۰۱۸ ) خبرگزاری‌ها از یک درگیری شدید در ریاض خبر دادند. فیلم‌ها و تصاویری که از محل درگیری مخابره شده بود به وضوح از تردد ‌تانک‌ها و زره‌پوش‌ها در اطراف کاخ سلطنتی آل‌سعود حکایت می‌کرد و صدای تبادل آتش با سلاح سنگین میان گارد سلطنتی و گروهی که هنوز هویت آنها فاش نشده است شنیده می‌شد. این درگیری برای چند ساعت پیاپی ادامه داشت. بعد از وقوع حادثه و با تاخیری سؤال‌برانگیز (فردای آن روز)، مقامات سعودی در یک گزارش رسمی اعلام کردند که یک «آی پهپاد» از نوع «هلی‌شات» که به عنوان اسباب‌بازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد در آسمان اطراف کاخ دیده شده بود که با پدافند هوایی منهدم شد! و توضیح ندادند که آیا چند ساعت تیر‌اندازی با سلاح سنگین و حضور ‌تانک‌ها و زره‌پوش‌ها برای مقابله با یک اسباب‌بازی بوده است؟!

۲- محمد بن‌سلمان به حضور مداوم در رسانه‌ها و مصاحبه‌های پی در پی با شبکه‌های خبری شهرت داشت به گونه‌ای که تقریبا هیچ روزی نبود که تصویر و یا اظهار نظری از وی در رسانه‌ها نباشد. با این حال غیبت کامل ۲۷ روزه بن‌سلمان در رسانه‌ها و بی‌خبری مطلق از حضور او در بازدید از فلان مرکز یا افتتاح فلان ساختمان و... که تقریبا همه روزه مواردی از آن دیده و مخابره می‌شد را نمی‌توان تصادفی و عادی تلقی کرد!

۳- محمد بن‌نایف، ولیعهد رسمی آل‌سعود که بن‌سلمان با پشتیبانی آمریکا و حمایت پدرش او را برکنار کرده و خود به جای او نشسته بود، بعد از برکناری، در قصر محل اقامت خود محبوس بود و هیچ خبری از وی به بیرون درز نمی‌کرد. اما بن‌نایف اخیرا در اقدامی دور از انتظار در صفحه توئیت خود، سیاست‌های محمد بن‌سلمان را به شدت محکوم کرده و ادامه آن را باعث نابودی حاکمیت چند ده ساله آل‌سعود دانسته است. در بخشی از توئیت بن‌نایف آمده است:
«۱۰۰ میلیارد دلار میزان سرمایه‌گذاران یمنی در عربستان است و اکثر آنان برای خروج از کشور و انتقال دارایی‌های خود به دیگر کشورها تلاش می‌کنند که علت آن سیاست‌های عقیمی است که بن‌سلمان بر سرمایه‌گذاران خارجی تحمیل کرده است. علاوه بر آن شاخص سرمایه‌گذاری امن در عربستان کاهش یافته است. سرزمین بدون مردم، کشور نیست. اعمال محدودیت و در تنگنا قرار‌ دادن مردم، ظلم و ستم به مردم و تلاش برای تغییر هویتی که جمع و متحد شده است و افراد بر اساس آن رشد و نمو یافته‌اند به معنای تهدید مستقیم برای کشور به عنوان یک منظومه کامل است». بن‌نایف در ادامه آورده است «بن‌سلمان به علت کوته‌فکری‌های سیاسی و شیوه تعامل با مردم در واقع با سرنوشت کشور بازی و موجودیت عربستان را تهدید می‌کند... اهمیت مسجد‌الاقصی به لحاظ دینی و وجدانی و سیاسی و عاطفی کمتر از حرمین شریفین نیست و تا‌کنون سابقه نداشته است که یکی از پادشاهان و شاهزادگان و سران کشورهای عربی و اسلامی در قبال قدس و مسجد‌الاقصی کوتاهی کرده و اقدام خود را هم علنی کنند ولی بن‌سلمان و اطرافیان او این کار را کرده‌اند. باید بدانیم که قدس پایتخت ابدی فلسطین است».
از محمد بن‌نایف که در محل اقامت خود محبوس بود و اجازه کمترین تماسی با دنیای بیرون از قصر خود نداشت، این اظهار نظر و حمله مستقیم و همه‌جانبه به محمد بن‌سلمان عجیب و غیر‌منتظره است آن‌هم بن‌سلمانی که به برخوردهای سخت و خشونت‌آمیز با مخالفان خود شهرت دارد، بنابراین توئیت محمد بن‌نایف تنها می‌تواند نشانه بیرون افتادن بن‌سلمان از چرخه قدرت در عربستان باشد.

۴- دو هفته قبل «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه ترامپ در سفری ناگهانی به ریاض رفت و خبرگزاری‌ها به نقل از مقامات سعودی از ملاقات و گفت‌و‌گوی او با محمد بن‌سلمان خبر دادند! اما برخلاف معمول هیچ تصویری از این ملاقات مخابره نشد! تا آنجا که برخی از منابع خبری در انجام این ملاقات تردید کردند!

۵- قطر در برخورد با عربستان از روش کج‌دار و مریز استفاده می‌کرد و در تلاش بود تا پیوندش با آل‌سعود به طور کامل گسسته نشود و راه بازگشت باز بماند ولی اخیرا با صراحت اعلام کرده است که هیچیک از شروط عربستان - بخوانید بن‌سلمان- را نمی‌پذیرد. این حرکت قطر نیز از حادثه‌ای در حاکمیت آل‌سعود خبر می‌دهد که می‌تواند حذف بن‌سلمان نتیجه آن باشد.

۶- نامه محرمانه ترامپ به سران برخی از کشورهای عربی خلیج‌فارس- که اطلاع رهبر معظم انقلاب از آن شگفتی غرب را در پی داشت- و صدور چندین و چند دستور‌العمل خطاب به آنان که با بایدها و نبایدها همراه بود، غیر‌منتظره به نظر می‌رسید چرا که مضمون و محتوای نامه ترامپ حاوی نکته‌ای نبود که پیش از آن به طور علنی خطاب به سران عرب خلیج‌فارس مطرح نشده باشد! از این روی ارسال محرمانه آن در عرف سیاسی معمول و قابل توجیه نبود، مگر اینکه اتفاق غیر‌قابل پیش‌بینی و تازه‌ای افتاده باشد که سران کشورهای یاد شده را با شوک و سردرگمی روبرو کرده و باعث شده که ترامپ دلگرمی دادن به آنان را ضروری بداند! سفر ناگهانی و بدون مخابره تصویر مایک پمپئو به عربستان نیز در همین جهت قابل ارزیابی است.

۷- و اما، آنچه شواهد و قرائن یاد شده را از احتمال به قطعیت نزدیک می‌کند یک خبر به کلی سرّی است که از سرویس اطلاعاتی و امنیتی یکی از کشورهای عربی منطقه درز کرده و به گونه‌ای در اختیار کیهان قرار گرفته است. این سرویس اطلاعاتی در گزارش محرمانه خود برای مقام عالی کشور متبوع خویش با قاطعیت آورده است که در جریان درگیری‌های شنبه شب ریاض- اول اردیبهشت/۲۱ آوریل- حداقل دو گلوله به محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان اصابت کرده و احتمال اینکه از دنیا رفته باشد نیز وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
. مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
Iran, Islamic Republic of
یکی از مواتع ظهور به درک واصل شد ان شاالله

اللهم عجل لولیک و اصلح کل فاسد من امور المسلمین هم داخلی و خارجی
France
من از خدا میخوام بن سلمان سقط شه ولی خبر دروغ فقط گوینده اش و خراب میکنه بن سلمان زنده است و خبر مرگش رفته مصر دیدن السیسی
بیژن
گفته :احتمال قتل ولیعهد،از قطعیت صحبت نکرده
Iran, Islamic Republic of
درستشه اینه که وقتی متوجه میشی خبر اشتباه است یک پوزش و معذرت خواهی خشک و خالی هم که شده از مخاطب انجام بدی
بیژن
از کجا تو اینقدر مطمئنی که اشتباه است؟که ازت عذر خواهی کنند؟
بیژن
...تو انتظار داری بابت گفتن کلمه "احتمال دارد" از تو عذر خواهی کنند؟عجب رویی به خدا؟
United Arab Emirates
خب قبلا هم از احتمال کودتا در عربستان گفته بودن میشه لطف کنید بجای توهم و احتمال به طور واقع به درد مردم برسید بن سلمان سقط شه یه شاهزاده دیگه جاش میشینه شاید از اینم بدتر باشه اینا که سری به سری بدتر میشن
بیژن
خوب !دیوونه!اگر تیراندازی به ولیعهد کودتا نیست پس چیست؟چرا از قولهای مکرر اندر مکرر ووعده های رئیس جمهور محبوبت را اینقدر مواخذه نمیکنی؟تا به دردت برسد؟
سعید110
Iran, Islamic Republic of
دیوید میلیبند ، نخست وزیر وقت انگلستان گفت ... - ما همه چیز را پیش بینی کردیم ... جز اینکه خدا هم یک ایرانی است
Iran, Islamic Republic of
مِرسی. باحال بود!
محمد
United States
جالب بود اگه این سخنی که زدید صحت دارد لطفا منبع آن را ذکر فرمایید.
Iran, Islamic Republic of
کیهان
Iran, Islamic Republic of
:))
چه رفرنس معتبري :)
Iran, Islamic Republic of
سخنی که زدید
خخخخ
قاتل بن سلمان
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ منبع؟!
شما سرویس اطلاعاتی عربستان هستید؟ فرض کنید یک منبع آگاه
خخخخخ
منفی ؟!
Iran, Islamic Republic of
به آیه قرآن منفی داده ؟!!!
France
بخاطر اینکه این آیه های قران شده است دست آویز عده ایی از خدا بیخبر. که نان و اب مردم را قطع کرده اند و دم از ایه های قران میزنند ربا خواری میکند و کسب درآمد هنگفت میکنند از این راه ولی میگویند ربا حرام هست
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بابا جوش نیار
با همین بیان میخوای اسلام رحمانی (عربستانی) و ترویج کنی؟
Romania
دین شده بازیچه شما برای رسیدن به هدفهاتون . متدینین واقعی همه شاکی هستند . برید بین مردم و بپرسید .
صامین
Iran, Islamic Republic of
شاید منظورت از متدینین واقعی معتقدین به فرقه ی انحرافی جدایی دین از سیاسته؟
متدینین واقعی تحت فرامین امام خامنه ای در حال وارد کردن ضربات مهلک بر نعش رو به موت صهیونیست و استکبار جهانی اند
نصر من الله و فتح قریب و بشر المؤمنین
Iran, Islamic Republic of
به استفاده ابزاري از آيه قرآن جهت اهداف ماكياولي منفي داده :)
Iran, Islamic Republic of
اگر خبر قطعی باشه
اصلاح طلبان عزادارند
Iran, Islamic Republic of
خصوصا خاتمی!
که کارش گرفتن دلارهای سعودی برای براندازی جمهوری اسلامی بوده!
Iran, Islamic Republic of
شما يك سند منتشر كن
بيشتر هم نه يك سند! منتظريم ;)
بیژن
فرماندهی فتنه 88، دیدارش با جورج سورس و ....
France
گیرم بن سلمان ترور بشه به ما چی میرسه این نباشه یکی دیگه از اعضای خاندان کثیف آل سعود ولیعهد و در نهایت شاه میشه و دشمنیشم با ایران ادامه خواهد داشت چون اینا خیلی زنباره و بچه زیاد پس میندازن خود ولیعهد عربستان هنوز ۳۵ سالش نشده دو تا زن داره تا قبل ۳۵ سالگی اما حالا برفرضم که این عتیقه رو کشتن چی میشه برای ما دلار ارزون میشه دشمنی عربستان و اعراب با ما تموم میشه وضعیت ما خوب میشه نه این نباشه یکی دیگه از خاندان سلطنتی سعودی جاش و میگیره
A.h
United Kingdom
مرگ بر آل سعود.مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر برجام بی فرجام
Iran, Islamic Republic of
چرا باید کسی را که عربستان را به سمت پیشرفت می برد را ترور کنند .
سلام
Iran, Islamic Republic of
دقیقا! این سئوال مهمی است که چرا باید عامل پیشرفت را بکشند؟ آیا عده ای مخالف پیشرفت هستند؟؟ و یا پیشرفت مورد ادعا دروغین بوده و فقط ادای پیشرفت را در می آورده؟ ظاهرش پیشرفت و باطنش سرکار گذاشتن مردم. همان کاری که قبل از انقلاب در ایران می شد! یشرفت ایران در این بود که خودرو وخرین مدل اروپائی و آمریکائی در خیابانهای تهران رژه برود و در عین حال نزدیکترین روستاها به تهران از داشتن برق و آب و جاده محروم باشند! تلفن و امثال آن، پیشکش!
علی
Switzerland
دوست عزیز دارید راع به بیش از 40 سال قبل صحبت میکنید بعد میگویید چرا اون موقع همه روستاها اب و برق و تلفن نداشتند؟ ببین دوست این استدلال ها و فریب دادن ها مال اول انقلاب بوده. دیگه الان نمیتونی این مدلی حرف بزنی و فکر کنی خیلی استدلال محکمی اوردی. همین الانش هم همه صد در صد روستاها به امکانات روز الان مجهز نیستند. بعد میگویی چرا بیش از40 سال قبل اینطور بوده؟ امکانلت و بودجه اون موقع را بسنج. میگویی اون موقع پیشرفت واقعی نبوده. نکنه الان خیلی پیشرفته ایم. دوست عزیز هر انچه که از صنایع بزرگ و خدمات بزرگ که الان داریم و بهش میبالیم و شده مرکز درامد و کار از زمان همون قبل انقلاب است که شما میفرمایید. از صنایع فولاد و ذوب اهن بگیر تا کارخانه های خودرو سازی تا صنایع سنگینمون تا دانشگاههای بزرگ و معتبرمون و دهها چیز دیگه همه متعلق به ان دوران است. حتی متروی تهران. و خیلی شهرهای دیگه کلنگش و مطالعاتش و نقشه هاش از ان دوران است. شما یک صنعت مهم بگو در این دوران 40 سال که به قول شما پیشرفت واقعی داشتیم به وجود امده باشد.
این اقای محمد بن سلمان هم داشت خیلی سریع تمام.موانع عقب موندگی و حماقت جامعه سنتی عربستان را کنار میزد. او تفکرات خیلی توسعه طلبانه ای برای عربستان داره. چون جوانه و دنیا دیده.
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوب و عالی نشان دادی توی ایران هم ایشون نوکرای پا به رکابی داره. این هم یه نشونه پیشرفته که از اربابان انگلیسی و امریکایی تون بهش رسیده!
Iran, Islamic Republic of
شوخی می کنی؟ کشتن کسی که مردم یمن رو قتل عام کرده یعنی پیشرفت عربستان؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چی فرمودین عزیزم؟ به سمت پیشرفت !!!!!!! شما هم استفاده ابزاری از زن به نام آزادیهای مدنی را پیشرفت می دانید. در حالی که این کار فقط ظاهر قضیه هست و باطنش لذت بردن رایگان مردان از زنان می باشد. خودتون قضاوت کنید وقت زنان بدن حجاب و .... در مقابل مردان ظاهر می شوند کدام بیشتر لذت م برند و جذب می شوند. البته این فقط یک مورد از پیشرفتهای عربستان در حکومت بن سلمان است که البته نتیجه آن را بیشتر در کشور خودمان شاهد هستیم که وضعیت خانواده ها و طلاق در اثر اجرای این اقدامات روشنفکرانه باعث شده تا راه 200 ساله اروپایی ها را در 20 سال طی کنیم و از قافله پیشرفت!! عقب نمانیم.
Iran, Islamic Republic of
اینکه بن سلمان غیبش زده است را نمی دانم اما اینکه کشته شده باشد را هم نمی دانم اما اینکه دوگلوله به بن سلمان اصابت کرده و احتمالا وی با آن هیکل خرکی با همان دو گلوله کشته شد باشد را هم نمی دانم البته یک چیز واضح که معلوم نیست این است که وزیر خارجه آمریکا رفته ریاض، برای زیارت که نرفته ؟ رفته ؟ خوب برای هرچه رفته من نمی دانم اما آنچه عیان است چه حاجت به بیان نیست اینطور هست یا نیست را نمی دانم ولی اگر بن سلمان 29 روز است که نیست آیا شبها هم نیست خوب شاید حتما شبها می رود بیرون برای استراحت وانگهی همین چند ماه پیش حسین شریعتمداری می گفت ترامپ از برجام نمی رود بیرون .
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری در شرایطی گفت آمریکا از برجام بیرون نمی‌رود، که روحانی هنوز راپورت نداده بود که برجام را بدون آمریکا هم ادامه خواهیم داد. وقتی آمریکا از زبان روحانی و دیگر مسئولین ارشد برجامی، راپورت یاد شده را دریافت کرد، با اطمینان از آن خارج شد.
دولت برجامی زمانی سیاست توافق به هر قیمتی را می‌داد. امروزه هم سیاست ادامه برجام به هر قیمتی را در پیش گرفته است.
Romania
والله تا روز اخر میگفت برجام برای امریکا خوبه و بیرون نمیره . دروغ ممنوع
Iran, Islamic Republic of
وعده ۱۰۰ روزه چه شد نکنه راست بود !!
بیژن
فرمودند:شیره برجامتون را گرفتند و باهزار خفت و خواری تفاله آن را دور انداختند!تفاله به درد ترامپ نمیخورد وگرنه ازش خارج نمی شد!این مطلب فهمش برای شما چقدر سخته؟
Iran, Islamic Republic of
این که همه اش نمیدانی پس چه میدانی
مواظب باش
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
و آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
Iran, Islamic Republic of
برای آنکه نوکرانش را داغ دار کنند.
وحید
عزیز دل برادر شما آبت رو بخور، چیزی از شما کم نمیشه.
به خاطر اينكه اونها برعكس ما پيشرفتي را كه بازير پا گذاشتن اعتقاداتشان همراه باشد را نميخواهند.
در ضمن چه پيشرفتي؟
مثل گاو شيرده هرچي پول درآورد را به جيب آمريكا ريخته تا اسلحه و ادوات جنگي بگيرد و سالهاي سال است كه مردم سوريه و عراق و .... به خاك و خون كشيده.
خدا عذابشان را زياد كند.
نكند منظو شما حق حضور زنان در ورزشگاه و امثالهم است؟ اگر اين پيشرفت است من به عنوان يك زن هرگز آنرا پيشرفت نميدانم. اينها اگر لطف كنند و فرهنگ جامعه را درست كنند كه زنانشان را كتك نزنند، لطف بزرگي به جامعه زنان و نسوان كرده اند. حق رانندگي و ورود به ورزشگاه مردان پيشكش.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ساعت 8-31 بهتره یک سفر عربستان بری بد نیست تا بفهمی چی بگی و چی بنویسی
Canada
بچه ها حسين ، خالى بنده ديگه، يه هوايى ميزنه ببينه عكس العمل بقيه چيه. از اينكه جدى گرفته نميشه خيلى ناراحته. بچه ها مثل حسين نباشيد!
یامین
United States
اما مهم اینجاست که اکثر خالی بندی های جناب حسین درست از آب در میاد ...
France
قبلا گفتید تو عربستان کودتا شده دیدیم که نشد الانم میفرمایید ولیعهد عربستان ترور شد الانم دیدیم که نشد همین کارا رو میکنید اعتماد به رسلنه های داخلی از بین رفته
Iran, Islamic Republic of
دیوانگانی را دیده ام که عاقلان را مسخره می کنند و خود را عاقل و عاقلین را دیوانه می دانند .شما بر همین سیاقت باش . تو جدی نگیر . امثال شما جدی گرفته بودین وضع مااین نبود .
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان نیوز
در اینجا چند کامنت دیدم که با سبک واحد و لحن بسیار توهین امیز به اقای شریعت مداری تاخته است . این فرد حتی اگر خواسته باشد با تکنیک مارپیچ سکوت و با شلوغ کاری چیزی را مطرح کند عملا نتوانسته است . دوم اینکه من از این افراد در عجبم . اینها بعوض اینکه مثلا حالا فلان فرد را قبول ندارند ولی مطلبی راکه دارد را تحلیل کنند ، شروع به فحاشی و تمسخر می کنند . پای صحبت امثال اینها هم نشسته ام که متاسفانه از حداقل اگاهی های مرتبط نیز بهره ای ندارند . فقط چیزی که در میان این طیف زیاد دیدم ادعا انهم از نوع واعظ بلامنازع آن است . مهم این نیست که اقای حسین شریعتمداری در پیش بینی های خود چند تپق و اشتباه هم مرتکب شود . دیکته نا نوشته که غلط ندارد ولی مهم توجهات و تیز بینی های وی به واقعیت های موجود جهان است که من و برخی از ما داریم به وضوح می بینیم و یک عده ساده نگر از روی سهو و یک عده خائن با لودگی و از روی عمد سعی دارند حساسیت ان را در سطح جامعه کم کنند .
قدقدلو
United States
واعظ بلا منازع يعنى چه ... ؟! بد نيست يه دوره اكابر برى !
Iran, Islamic Republic of
یعنی همون "قدقد"!
حالیته دانشمندِ! یانکی !؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
... شما با یک جستجوی ساده و مراجعه به لغت نامه های معتبر معنی واعظ بلامنازع را بیاب و بفهم که واعظ بلامنازع انکسی است که به دیگران ایراداتی را می گیرد لیکن وقتی بخودش رسید همان ایراد ها را مرتکب میشود .سیاق نظر اول شما بی اختیار من را بیاد واژه "خالی بند اتهام زن به خالی بندی" انداخت !!!!!! . ...
قدقدلو
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. مطلب شما نامفهوم و نامناسب است . ساده و روان نظر دهید . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
قدقدلو جان
دلایلت ؟؟ به این حرف ها باشد من هم می گم تو جزو سازمان منافقینی . اگر قرارباشد مثل برخی از محیط های میدونی حرفهامونو با جعبه ول بدیم فایده این کامنت ها چیه ؟ ادله بیار اگر مردی .
Iran, Islamic Republic of
آدمين جان عزيزم ، خيلى خيلى ببخشيد، تو رو خدا عذر ميخوام ، از دستم ناراحت نشيد خود حقيقت رو ميگم كه : خيلى بيشعور تشريف داريد ! حالا كه من پاسخ اون كامنت نويس بيشعور و مزد بگير شما رو دادم حرفهام نامفهوم شد ؟ آخه نامسلمون ! واعظ بلامنازع معنا داره ؟! مثلاً نمى خواهيد كم بياريد ؟! اين روش بخدا بلاهت ازش مى باره و بدجورى خجالت آوره .من غلط املائى و انشائى اين بينوا رو تذكر دادم شما چرا زورتون نمايش بديد ؟! نكنه جيره خور خودتونه يا بيسواديتون برملا ميشه ؟! ببينيد با چه قشر زبون نفهم و بى سوادى برخورد داريم ؟! بدبختى اونجاست كه امثال شما با اين ميزان از سواد و درك و فهم اجتماعى مى خواهيد براى يك ملت تعيين تكليف كنيد ! بيچاره به ما ، ..
United Arab Emirates
سایت محترم جهان
با سلام و تشکر از چاپ فحاشی های قد قد لو . متن مذکور انقدر زننده و پر از اشتباهات صریح و واضح است که نیازی به پاسخگویی ندارد .طبیعی است که فردی با این سطح از شعور ، ادب و دانش چنین چیزهایی را تراوش کندو مخالف باشد . بنده ضعیف خدا اقلا یه سرچ ساده هم نکرد که ببیند واعظ بلامنازع هم به لحاظ املایی صحیح و هم به لحاظ مصداق درست بکار برده شده است. اینقدر عناد و خشم کور ؟؟؟ واقعا نفرت اور است .
Canada
داعش درونت رو كنترل كن، يكم اب خنك بخور و روزه هم لازم نيست بگيرى.
Iran, Islamic Republic of
حداقل اینکه که فعلا سالم نیست
این رو بدون خبر شریعتمداری و بدون غرض و مرض میشه فهمید حالا چرا یه عده یه اسم ایرانی ولی باطن سعودی خودشون اینجا .... می دن معلومه دیگه!
اگر که مرده حرف شریعتمداری درست از آب در میاد ولی اگر شل و پل بیرون اومد معلوم می شه حفاظت آمریکا از ولیعهد عربستان کشک بوده که تونستن داغونش کنند
Iran, Islamic Republic of
اینکه ۶۰۰میلیارد دلار اسلحه برای ریختن رو کله ی بیچاره های یمنی از غرب بخری و بجای اقتصاد کشور خودت اقتصاد غربیها رو نجات بدی میشه پیشرفت؟!
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله شکرا کثیرا
Canada
باز شريعتمدارى، باز توهم، باز خالى بندى و باز پيش گويى هاى مسخره صدتا يه غاز
United States
ای کلک! نکنه طرف خونه شماست؟!
Canada
فكر كن اينجاست. خب كه چى؟ اصلا تو رو سننه؟!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی حرف مفت می زنی انتظار تشویق نداشته باشد
Canada
باشه بابا تو خوبى گلابى. يه مهر صدافرين هم به خانم معلمت بگو بزنه زير دقتر مشقت با دوتا گل ريز كه شب اول ماه رمضون ذوق مرگ بشى و شيهه كشان و خشتك دران سر به بيابان بزارى انقدر از تشويق خوشت مياد! والا با كيا شديم ٨٠ ميليون!
خدا رو شكر كه توى اون خواب شده نيستم و همين از راه دور همكلاميم!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
عقل و دور اندیشی حکم می کند که زود قضاوت نکنی
چون اگر صحت داشته باشد علی رغم میل شما ، صحت صحبت های آقای شریعتمداری اثبات می گردد و بی عقلی شما در اثبات هر حرف حقی که به میل شما نیست مشخص می گردد
Iran, Islamic Republic of
شب دراز است و قلندر بیدار
شما از اربابت خبر داری بگو!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور منتقدین سیاستهای منفعلانه دولت خویش را بزدل و ترسو خطاب کرد و أعلام مود که تیم مذاکره کننده اش زبان مذاکره می داند و در قرارداد بین المللی به قول شفاهی جان کری اعتماد نمود در حالی که خداوند در قرآن می فرماید برای قراردادها با یکدیگر شاهد بگیرید و بدون شاهد کاری نکنید که متضرر می شوید. ایشان به منتقدان هزاران توهین نمود اما کدخدای بدهد زیر قول خود زد. اگر ایشان ذره ای انصاف داشتند، به دلیل این افتضاح سیاسی استعفا می دادند و از پیشگاه خداوند متعال، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران عذرخواهی می نمودند
طباطبایی
Iran, Islamic Republic of
امان از بغض که بعضی را کر و کور می کند
علی
Iran, Islamic Republic of
تاحالا چندتا پیش بینیاش دوغ و مسخره از آب دراومده که می گی ؟؟؟؟ مثال بزن ماهم روشن شیم
United Kingdom
اقای علی باعث بدبختی ما مردم غیر وابسته امثال این اقای شریعتمداری هستند . پول مردم را می گیره و ادعا می کنه . اگر خیلی ادعا داره دستش را از جیب مردم در بیاره و فقط ۱ سال مثل مردم عادی زندگی کنه . به من هم پول بدی شب و روز را برات عوض می کنم .به من چی که کی تو عربستان میمیره یا سوریه یا یمن یا لبنان و یا فلسطین و عراق اول وضع کشورتون را درست کنید . بعد برید سراغ ماجراجویی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اگر داعش توی خونه ات جولان می داد، خودت را اسیر می کرد و جلوی چشمت زنت را به عنوان کنیز می فروخت و گردن بچه هایت را مثل حیوان می برید و در پایان خودت را گردن می زد، الان این حرف را نمی زدی. یکی از اهداف مقابله با داعش در کشورهای دیگر، دفاع از ایران و ایرانی است.
در فوتبال اگر تیمی پرس حریف را از زمین حریف آغاز کند برنده است و تیمی که صبر کند تا حریف حمله کند و در آن زمان به دفاع بپردازد به احتمال بسیار زیاد بازنده خواهد بود
آخه مرد حسابی!! مگر در کودتای 28 مرداد ما به عربستان و سوریه و یمن و لبنان و فلسطین کار داشتیم؟ در کودتای رضاخان مگر ما کار داشتیم؟ در اشغال ایران توسط روس و انگلیس مگر ما کار داشتیم؟ در تحریم ایران در جنگ جهانی توسط انگلیس و کشته شدن نیمی از جمعیت ایران مگر ما کار داشتیم؟
مشتبا
Iran, Islamic Republic of
خدای را از صبح تا شب سپاسگذارم که طرز تفکری همچون ابوذر ندارم . و امیدوارم کسی سر بچه هایت را همچونان حیوانی وحشی نبرد !
Iran, Islamic Republic of
الهی
Iran, Islamic Republic of
کدومش راست از آب دراومده. یه مروری بکنید تا ببینید غیر دروغ پراکنی کاری هم میکنه
...
چقدر شما بي ادب و بي نزاكت هستي
يه كم ادب بد نيست كه به نظر مياد شما كاملا ازش بي بهره اي.
m
Iran, Islamic Republic of
تو برو یه فاتحه ای برای بن سلمان بخون شاید از سوزشت کم بشه
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
به هر حال عاشقان کدخدا از شنیدن هر حرفی که به نوعی مخالفت با کدخدا یا نوکرهای کدخدا یا نوکر های نوکرهای کدخدا باشه ناراحت میشن
شوخی که نیست کدخداست بابا حرمت داره !
Iran, Islamic Republic of
مرسی که هستی
Iran, Islamic Republic of
بابا گفته احتمالا، شما فعلا درحد يك خبر ببين ايشالا كه ثابت بشه
يارو يه ماهه پيداش نيست، خوب احتمالش بالاس چرا كه يك ماه پيش ترورش هم كردند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه صحت داشته باشه
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اگر این خبر صحت داشته باشه، طبق روایتی بعد ملک عبداللّه، دوران هر پادشاه در ال سعود کوتاه وکمتر از یک سال خواهد بود!!! البته از نشانه های اخر الزمان است.
منم داشتم به همين فكر ميكردم...
انشاالله كه همينطوره.
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
خداکنه درست باشه
Iran, Islamic Republic of
پروردگارا،
در آستانه این ماه عزیز میهمانی خود، پیش بینی سردار قلم را محقق فرموده و با اعلام خبر به درک واصل شدن این خوک کثیف سعودی، قلب مسلمانان دردمند جهان را شاد بفرما.
آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین فضانورد دوباره تراوشات ذهنیش شروع شد. بذار از افتضاح اینکه می گفتی آمریکا از برجام خلاص نمیشه یک مدت بگذره بعد دوباره توهم بزن. ضمنا تو هالیوود به یک نویسنده برای نوشتن سناریو فیلم های تخیلی نیاز دارن. مقالاتتو بفرست حتما استخدام میشی.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
علی الخصوص پیش بینی های برجامی! که حتی یکیش هم جا نموندو همش به وقوع پیوست. منطق نداری مجبور نیستی نظر بدی.
United States
در مورد برجام این را گفتند -که صحیح هم بود- که اگر طرف مقابل عقل داشته باشد خارج نمیشود. واقعا از حماقت و بی عقلی دشمن بود -الحمدلله- که کشوری را که به راحتی به بند کشیده بودند و هر سه ماه یکبار منتظر عنایات حضرت کدخدا بود به همین راحتی آزاد کردند. البته بماند که برخی بدون طوق بندگی کدخدا نمیتوانند زندگی کنند و پس از رانده شدن از درگاه حضرت کدخدا به دنبال کدخداتراشی هستند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
از تعداد منفی به پیامتان، عمق استقبال از اینگونه پیامها را بفهمید. اگر یادداشت دیروز کیهان را خوانده بودید، پاسخ های مستدلی به چرایی خروج آمریکا از برجام و ظاهر اشتباه تحلیل کیهان داده شده بود. یک نکته! یکبار یک تحلیل کیهان اشتباه بود و آنهم در سطح یک رسانه که بردی در حد کشور خودمان و یا غرب آسیا دارد، این همه تحلیل اشتباه که در زردنامه های زنجیره ای چاپ می شود و در روز تعدادش به ده تا می رسد، را چطور تفسیر می کنید؟؟ فقط تحلیل های مرتبط با سود ایران از برجام را در این زردنامه ها بخوانید، ملتفت می شوید.
Iran, Islamic Republic of
اين مثبت منفي ها كه ساخته جهان نيوز ه دوست عزيز:))
اينها براي راه خود ساخته خودشون كه از نظر من جز تباهي سرانجامي براشون نداره،
همه كار مي كنند.
دستكاري تو اين آمار هاي به دردنخور كه جاي خود داره;)
Iran, Islamic Republic of
شما در همه چیز همینطوری کیلویی و بی تقوا نظر می دین ؟ کار جهان نیوزه ؟ نکنه من هم کارمند جهان نیوزم ؟ برای تهمت زدن بایستی ادم خیلی ادله و مستندات داشته باشد تا بتواند با دلایل متقن چیزی را مطرح کند . البته امار سازی و مهندسی امار در فضای مجازی هست ولی اینکه تو یکدفعه بلند شی و کیلویی تهمت بزنی شما را بزرگ نمی کند بلعکس نا خواسته حد و ظرفیت شخصیتی و دقت شما را در برخورد با مسائل می رساند . بی انصاف اقلا می گفتی احتمال دارد این مثبت و منفی ها ساخت جهان نیوز باشد !!!! اینطور که با قاطعیت گفتی پس مستندات شما کچاست ؟نکند نوشته ای و سانسور شده است !!!!
البته قصد من پرداخت به حاشیه نبود بلکه مستقیم رفتم سر متن قضیه .مشکل ما ادم ها همین بی توجهی هایی است که در لحظه لحظه زندگی خود انجام می دهیم و تلف می کنیم عمر خود و دیگران را
Iran, Islamic Republic of
گفتی آمار سازی یاد درصد تورم تو 3 4 سال اخیر افتادم
البته راستش رو بخواهی یه کم هم یاد نتایج انتخابات 96 افتادم
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد یک شب قرار بود احمدی نژاد مصاحبه تلویزیونی داشته باشه
که این مصاحبه قرار بود آخر شب باشه
در دقایق پایانی به دلایلی مصاحبه منتفی شد
ولی روزنامه های زنجیره ای مخالف که نمی توانستند تا آخر شب چاپ روزنامه های فردای خود را به تاخیر اندازند فرازهائی از مصاحبه را که اصلا انجام نشده بود چاپ و به باد انتقاد گرفتند
و فردای آن روز با انتشار روز نامه ها در جامعه رسوا شدند
Iran, Islamic Republic of
شما باید از خجالت تو زرد دراومدن امریکا در بیایید نه حاج حسین که هی فریاد زد زیر بار این قراداد ننگین نرید. درضمن علت خروج ترامپ از برجام برخلاف پیش بینی ها این بود که برادران عزیزتون تو مجلس فاتا رو تصویب کردند و ترامپ هم از خوشحالی چهار روز زودتر و دقیقا همان روزی که فاتا در مجلس تصویب کلی شد از برجام خارج شد دیگه لازم نبود بمونه خودمون سپاه و حزب الله و ... رو تحریم کردیم دیگه چرا باید تو برجام می موند؟ آخرین دستاورش رو هم به دست آورد و رفت
Iran, Islamic Republic of
در حقیقت و برعکس تصور بسیاری از دوستان ایرانی؛ نوشته های حاج حسین زیر ذره بین کارشناسان مسایل ایرانه. و ایشونن دقیقا با اطلاع از همین موضوع حاضر شده چنین مطلبی رو بنویسه چون مطمین باشید خبری هست ولی ازش اطمینان نداشتند برای همین حاجی این رو نوشت تا تحریکشون کنه اگر طرف زنده باشه حتما هرجوری شده نمایشش میدن ولی اگر سکوت کردند و عکس العمل نشون ندادند یا عکس آرشیو گذاشتند؛ بدونید خبر درسته و یکی دیگه از روایات قبل از ظهور محقق شده
Iran, Islamic Republic of
چقدر شما ها کوته فکرين،دقيقا گفته حاج حسين درست بود،ولي به شکل ديگه اي محقق شد و دليلش هم رفتار حاج حسن شما بود ،آمريکا وقتي ديد طرفش به هر قيمت تو برجام ميمونه فرصت رو غنيمت شمرد و با خروج از برجام راه رو برلي تحريم هاي بيشتر باز کرد اروپا هم مسئوليت قبلي آمريکا تو برجام رو بر عهده گرفت،افتاد اخوي
Iran, Islamic Republic of
فضانورد شماها هستید که در فضائی مملو از توهمات به سر می برید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مستحضرید ایشون نماینده و بازار یاب هالیوود هستن !
حسين شريعتمداري پيشگو كه نيست. ايشون در مورد برجام هم پيش بيني درست و نقدهاي صحيحي داشتند كه تا الان صحتش هم ثا كنون ثابت شده.
راستي ادب هم خوب چيزيه..........
علت خروج ترامپ
Iran, Islamic Republic of
نه حاج حسین و نه هیچ عاقلی فکر نمی کرد که رئیس دولت تو مشهد به طور غیر مستقیم اعلام کنه " آمریکا نگران نباشه اگر اون هم از برجام خارج بشه ما خارج نمیشیم! "
علت خروج ترامپ اطمینان از عدم خروج ایران بود.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
مرداد از برجام خارج شد؟ قول جان کری چی شد؟ بلدم مذاکره کنم چی شد؟ بلدم بلدم بلدم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت احمدی نژاد ادامه داشت شاید الان فضانورد ایرانی داشتیم، دولت محترم شما که همه صنایع پیشرفته را تعطیل کرد و به برجام نافرجام پرداخت و حتی آب خوردن مردم را به برجام گره زد.
آریا
Iran, Islamic Republic of
چی بگم والا اوضاع خاور میانه عجیب قمر در عقرب تقریبا همه چی انگار در یک راستا حرکت میکنه و به کلی از دست امریکا و غرب خارج شده انشالله به ظهور اقا امام زمان منجر بشه باور کنید ظهور آقا 90 درصد به ما ایرانیا بستگی داره پس همت کنیم و تو انتخابامون دقت کنیم
د
United States
ان شاالله به حول و قوه الهی آقا تشریف میارند... اون موقع خدا کنه که ایران خورشید منطقه غرب آسیا باشه و باعزت.... خدا کنه روسفید بشیم جلو آقا
Canada
فعلا كه اب قطعه! در مورد رو سفيدى و بقيه حرفها هم سكوت كنم بهتره
Iran, Islamic Republic of
راست میگی صابون از اروپا هم بیاریم برای برجام فایده نداره
...
علی
Iran, Islamic Republic of
آل سعود کثیف تر از آن هستند که باخوک مقایسه اش کنید حتی آتش جهنم را هم کثیف می کنند
خداوند بهتر می داند
Iran, Islamic Republic of
محمدبن سلمان بره به درک. خدا لعنتش کنه. مرگ بر آل سعود یهودی
Iran, Islamic Republic of
متوهم اون کسیه که تو خوابه. متاسفم برای طرزفکر نادان بودنت
United Kingdom
همه چی ب کنار ..فقط اونجا ک گفته خبر به کلی سری درز کرده و به کیهان رسیده...
ینی هیچ جا درست درمون تر از کیهان نبود واقعا؟؟؟
ادم می مونه ب این ....ها بخنده یا براش گریه کنه
Iran, Islamic Republic of
برای پرچم بالای کامنتت فقط گریه کن!
صامین
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله این مهره صهیونیست به درک واصل بشه
صامین
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله این مهره صهیونیست به درک واصل بشه
چرا باید خبر بی سند انتشار یابد .
فردا طرف از سفر برمی گردد و به ما می خندد.
واقعا دنبال زیر بغل مار میگردیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر یک سگ وحشی کم شد
شواهد وقراین ارایه شده از جانب آقای شریعتمداری مانند گذشته منطقی است و پذیرفتنی انشاء الله که بن سلمان به درک واصل شده است
انشالله كه خاندان سعودي به زودي نابود بشن...............
عمار
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه به لطف خدا خانه خدا داره ازلوث وجود آل سقوط تطهیر میشه.
انشاءالله حج کثیر مثل پیاده روی اربعین همگی باهم در سرزمین وحی بدون وهابیت انگلیسی به همین زودی.
خداکنه این خبر صحت داشته باشه
خون بیگناهان یمنی آل سقوط را باسرعت نور به درک نزدیک میکند .خون برشمشیر پیروز است.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
كلا چي ميزني داش حسين تازگي ها،،مث اينكه تاثير شروع روزه وسرگيجه باشه؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستي چونان انتخابات لبنان عروس خاورماينه كه مشعوف بوديد، به انتخابات خرابه خاور ميانه يعني عراق هم مشعوفانه بپردازيد خخخخخ
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
از برجام نافرجام تان که بدتر نبود، همه را به باد فحش گرفتید و فقط خودتان را همه چی دان و دارای فن مذاکره می نامیدید. اما کوه برجام تان موش زایید و هسته ای را به میل کدخدا به باد دادید
United States
" خوش خبر باشی ای نسیم شمال " ان ربک لبلمرصاد . بن سلمان منحوس قاتل کودکان و زنان وفرزندان مظلوم یمن و سوریه و عراق است .امید واریم که به سرنوشت عبرت انگیز صدام و قذافی گرفتار شده باشد . خداوند شر اشرار وهابی و صهیونیست ها و امریکایی های خبیث را از همه مناطق اسلامی دفع فرماید .
تالی
Iran, Islamic Republic of
مرد باشید و نظرم را بزنید تا فردا که معلوم شد این خبر هم مثل نیمه پنهان های کیهان یک مشت دروغ و خزعبلات بی اساس است, همه بفهمند خبرسازی بی اساس یعنی چی
آخه حسین جون یه چیزی اگه میبافی شجاعتش را هم داشته باش و وقتی دروغت معلوم شد اعتراف کن
بی طرف
1- آقای شریعتداری بی سند حرف نمی زند2- یادمه خبر مرگ ملک عبدالله راداد وروزنامش تا مرز توقیف رفت وبعد یک هفته خبر تایید شد 3 بابت برجام هم خبر جاسوس بودن دری را داد که روحانی ناراحت شد والان دری بجرم جاسوسی بازداشته همچنین قضیه سید امامی لطفا حتما این نظر را بزارید
Iran, Islamic Republic of
این حسین جونی که شما میگی باید یکی از روزنامه نگاران زنجیره ای باشه
اوصافی که گفتی به زنجیره ای ها میخوره
زنده باد حاج حسین شریعتمداری سردار قلم
Iran, Islamic Republic of
معلوم میشه هنوز از نیمه پنهان که زد تو خال نسل اول واداده هاوجاسوس ها هنوز می سوزید!پس بسوزید!
Sweden
حالا تو چرا ناراحتی بن سلمان ملعون سقط کرده؟
Iran, Islamic Republic of
اون صفحه به اسم بن نایفه اما یکی دیگه از خارج اداره اش میکنهایکی از طرفداری فراری بن نایف
افاق
Iran, Islamic Republic of
کجایی ولیعهد دقیقا کجایی....
ان شاءالله که در جهنمی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که اینطوره اما نباید از داعشی های وطنی و دشمنان خارجی ایران هم غافل بود
Iran, Islamic Republic of
توعربستان توسرسگ بزنی ولیعهد... مگه یکی دوتاست
United States
1/ به نظر میرسد اقایانی که با نوعی بغض و کینه و با ادبیاتی اشنا وزشت اقای شریعتمداری را نسبت به این گزارش و تحلیل نشانه رفته اند کار یکی دو نفر بیشتر نباشد و به شیوه جنگ روانی به سر و صدا میپردازند ..2/ این افراد اصلا توجه ندارند که یک تحلیلگر بر مبنای اطلاعات اشکار و پنهان به تحلیل اخبار میپردازد و پیشگویی نمیکند و لابد مستحضر هستید که پیش بینی و تحلیل سیاسی با پیشگویی تفاوت دارد . 3/ ناگفته نماند که اکثر تحلیلهای داخلی و خارجی دانشمند فرزانه و تیزبین اقای حسین شریعتمدار صحیح و مطابق با واقع بوده است .4/ در همین نوشته پیش رو نیز اگر با دقت و انصاف و به دور از عجله و شتابزدگی و بغض نگاه کنید ایشان به دقت اخبار و مستندات را کنار هم عنوان کرده و احتمال داده که بن سلمان به هلاکت رسیده باشد و نگفته که بن سلمان حتما کشته شده تا تلقی شما درست باشد .که البته .امید واریم همینطور باشد و او به سلف ناصالحش صدام و قذافی و دیکتاتورهای تاریخ ملحق شده باشد ..5/ اگر انشاء الله این خبر صحیح باشد و تایید شود بنده که از اخلاق سیاسی و مطبوعاتی و منش کریمانه برادر محترم اقای شریعتمدار اموخته ام هیچگاه این افراد را که با زبان تمسخر و به دور از ادب واخلاق با ایشان برخورد کردند را مواخذه نمکنیم تمسخر هم نمینمایم و به ایشان دشنام نمیدهم و بد گویی نمیکنم بر عکس برای انان وخودم دعای خیر مینمایم .
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این منطق و قلم شیوا.
Iran, Islamic Republic of
شما روزنامه های اسهال طلبان را مشاهده کنید هیچکدام از کشتار فلسطینیها کلمه ای نمینویسند انوقت بیایند از اتفاقات داخل عربستان بدگویی کنند؟؟؟!!!!!جناب مهاجرانی یکی از لیدرهای انهاست که تحت حمایت عربستان است وموردحمایت مالی انها.
Iran, Islamic Republic of
مهاجرانی خودش وبچه ش یتیم شدند مزدورهای قربتی !
Iran, Islamic Republic of
اگر راست باشد بايد ديد از كجا كيهان فهميده و با چه روابطي كشف كرده!!!
ولي مانند ٩٨٪؜ حرف هاي ديگه شريعتمداري چرنده
Iran, Islamic Republic of
اوصافی که گفتی مربوط به روزنامه های زنجیره ایه
زنده باد حاج حسین سردار قلم
United Arab Emirates
خبر گیرم که صحت نداشته باشد چرا ما به جان هم می پریم؟خبر مرگ نوکر آمریکا مگه بده به خاطر آل سعود خصوصا بن سلمان که از نوادگان ابوسفیان وابن مرجانه است چرا به هم توهین می کنیم ؟ کمی شریف تر به هم نگاه کنیم ایران از ایره یعنی نجیب گرفته شده است توهین به هم سبب نفاق وخوشحالی دشمن می شود .
سعید
Iran, Islamic Republic of
جندی قبل نوشتم که حسن بزرگ جهان نیوز ان است که حرف همه را منشر میکند ولی تمام مقاله ها از اقتصادی و سیاسی خارجی و داخلی بنوعی بار مخالفت با دولت و اصلاح طلبان را حمل میکند اما امروز لازم است خدمت اقای زاکانی و سردبیر محترم تبریک عرض کنم که اولین مقاله که مربوط به سعودی است ولی به جناح داخلی رقیب حمله نشده است را منشر فرمودید
راستی دوسی به نظرم میدهند دلیلشان را هم بنویسند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز هیچ ربطی به جناب آقای دکتر زاکانی نداره.
علی
ان‌شاالله خبرهای خوشی در راه است...
Iran, Islamic Republic of
خبر آمد خبری در راه است
ای خوش آن دل که از آن آگاه است
Iran, Islamic Republic of
یعنی آه مردم یمن پایش را گرفته و الی جهنم شتافته ؟
یعنی میشه خدا؟
در حوادث آخرالزمان اشاره شده حکومت های عربستان کوتاه است و چند روز و چند ماهه است.
به ظهور امام زمان (عج) خیلی نزدیک هستیم. همگی دست به دعا بردارید. شاید این جمعه بیاید.
Iran, Islamic Republic of
آل سقوط و نابودی شیطان بزرگ.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این اتفاق زیبابه وقوع پیوسته واین خبرصحت داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
کیهان که دکتر سید محمد خاتمی و..را بابت ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی مذمت میکرد خود با سرویس‌های جاسوسی در ارتباط است آیا؟
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمد خاتمی ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیر
شریعتمداری از طریق دوستانی که در کشورهای اسلامی با مقاومت همکاری دارند اطلاعات خوبی دریافت می کند
صامین
Iran, Islamic Republic of
چرند جالبی گفتی
به نظر میاد "چرند گو"ی قهاری باشی
و این تخصص تو در فرهنگ غربی ارزشمند است
فقط بدون که فرق هست بین "گرفتن اطلاعات مهم" از دستگاه اطلاعاتی دیگران در راه "پیشبرد برنامه های کشور اسلامی" با "دادن اطلاعات مهم" به دستگاه اطلاعاتی دشمن در راه "ضربه زدن به اقتدار" کشور اسلامی
United Kingdom
عزیزم بحث با افراد بی بصیرت فایده ای نداره فقط دعا کنید...مملکت دست نااهلان نیفته وخون شهدا بیش ازاین پایمال نشه
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
خوبه که بالاخره قبول کردید محمد خاتمی با سرویس اطلاعاتی دشمن رابطه داشته
خدا رو شکر
Iran, Islamic Republic of
توهم هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
تقبل الله مومنین!!!
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
به درک
Iran, Islamic Republic of
هیچ تتفاقی به این ادم خبیث نیفتاده غیبت بن سلمان بی ارتباط با انتقال سفارت امریکا به قدس نیست
حقه وحیله است چندروز دبگر افتابی میشه کمی سروصدا بخوابه
رضا
Iran, Islamic Republic of
آیا در ایران کسی پیدا میشه از مرگ ولیعهد جنایتکاری که دستش به خون مظلومین در یمن و سوریه و عراق رنگین است خوشحال نشه!
حالا دوستانی که به دستاوردهای انقلاب در این چهل ساله می تازند بدانند که قبلا ما گاو شیرده بودیم که آمریکا ما را می دوشید حالا نظام سعودی!
چرا ما قدر استقلال کشورمان را نمی دانیم! ارزش استقلال و عزت یه کشور و حاکم بودن بر سرنوشت خویش قابل قیاس با هیچ چیزی نیست؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما حق انتخاب هست؟ اگر مسئولی خوشمان نیومد در انتخابات بعدی عوضش می کنیم!ارزشمند است
ما دارای زیر ساخت های قوی هستیم!در زمینه دفاعی در غرب آسیا سرامدیم در حوره هسته ای همه حلقه های فناوری را بدون کمک و گدایی از دیگران به دست آوردیم
در زمینه پزشکی ، مهندسی ، فضا و....... پیشرفت های خوبی داشتیم و جزئ سرآمدان عالم هستیم
ما به خود باوری رسیدیم در بیشتر حوره های علمی و فناوری
ما ایرانیها یک ایراد فرهنگی داریم همه خوبیها را با دیدن یه اشکال فراموش می کنیم
Iran, Islamic Republic of
چرا چند روز آفتابی نشه!؟؟
اگر آفتابی نشه همه شاهزادگان که ماشاالله چشم حسود بترکه کم نیستند شروع به دسیسه چینی میکنند!
ولی بنظرم به دیار باقی با میل و شوق فراوان شتاباندنش.
Iran, Islamic Republic of
به سلامتی فکر کنم جوانمرگ شده است. از گندم ری نخورد و رفت.
k
Germany
فعلا که کاه و دود گندم ری را دارن به خورد ملت میدن
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود
Iran, Islamic Republic of
احتمالا خود بن سلمان این کار را می کند تا بعد از آفتابی شدن، برخی رسانه ها و دولتها را دروغگو جلوه دهد. باید مواظب این شیطان بود.
Sweden
به نظرم این درست نمیباشد چرا که اولین ضربه را خودش میخورد. همین رسانه ای شدن غیبت این ادم باعث ایجاد توقع نزد افکار عمومی میکند.میتوان له جرات گفت که اکثریت مردم خاورمیانه و دنیا منتظر اسقاط و فروپاشی این رژیم قرون وسطایی هستند بنابراین غیبت خودخواسته نیز نشان از بی عقلی این ادم نما دارد و نه هوشیاری او. رسانه ها و امثال روزنامه کیهان هیچ صدمه ای از بابت درج یک تحلیل مطابق با شرایط روز نخواهند دید چرا که کار رسانه واکاوی تحلیل و خبررسانی است. به نظرم سلمان حتی اگر زنده باشد و خود را بهر دلیل به غیبت زده باشد بیشترین ضرر را کرده و خواهد کرد. اینجاست که قران کریم در سوره مبارکه ال عمران میفرماید وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
United Kingdom
با سلام وقبولی طاعات و عبادات مرگ بر آل سعود مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر برجام که صد در صد امریکائیها و نوکرانش از آن سود بردند خدا از سر تقصیرات باعثان وبانیان برجام بگذره ....
A.h
United Kingdom
مرگ بر آل سعود مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر برجام
حسین
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله به اجداد خبیثش پیوسته باشد.