چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

تاکنون هر نفر چقدر یارانه دریافت کرده است؟

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 612600
هشتاد و هفتمین مرحله یارانه امشب واریز و با احتساب این مرحله، تاکنون هر ایرانی ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است.
تاکنون هر نفر چقدر یارانه دریافت کرده است؟
به گزارش جهان نيوز، براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری، ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

طبق اعلام این سازمان، مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

با واریز یارانه اردیبهشت ماه، مشمولان دریافت یارانه از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها تاکنون 3 میلیون و 958 هزار و 500 تومان دریافت کرده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خبرندهید که به هر ایرانی چقدر یارانه داده اید .بنویسید پولی که به بهانه پرداخت یارانه از جیب مردم ایران برباد فنا رفت وروزگارمردم را به روز سیاه نشاند چقدراست؟ .کافی به کالا و خدماتی فروش رفته توسط دولت و بخش خصوصی و عمومی غیر انتفاعی نگاهی بیندازید خواهید فهمید که حق با چه کسی است .ای بیچاره ها فکر میکنید خدمت می کنید.!
Iran, Islamic Republic of
تا۳هزار میلیارد خیلی مانده