کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آب‌پاکی موگرینی روی دست ظریف/ تلاش می‌کنیم برجام را حفظ کنیم، اما تضمینی در کار نیست!

26 ارديبهشت 1397 ساعت 14:01

ممکن است نتوانم درباره ضمانتهای حقوقی یا اقتصادی صحبت کنم، اما میتوانم درباره کار جدی، مصمم و متعهد از سوی طرف اروپایی و همچنین طرف ایرانی برای حفظ تعهداتمان صحبت کنم.


گروه بین الملل جهان نیوز: اهم محورهای صحبت های فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از جلسه با محمد جواد ظریف و وزیران سه کشور اروپایی را در ادامه خواهید خواند: 

*تلاش می‌کنیم برجام پابرجا بماند/ ممکن است نتوانم درباره ضمانت‌های حقوقی یا اقتصادی صحبت کنم، اما میتوانم درباره کار جدی، مصمم و متعهد از سوی طرف اروپایی و همچنین طرف ایرانی برای حفظ تعهداتمان صحبت کنم.

*اگر میخواهیم این توافق را حفظ کنیم، هرچه زودتر این کار را کنیم، بهتر و ساده تر است... باید بگویم که گویی "یکی از اقوام ما در بخش مراقبت های ویژه است و همه ما می خواهیم در اسرع وقت او را از بخش مراقبت های ویژه خارج کنیم"

*ممکن است نتوانم درباره ضمانتهای حقوقی یا اقتصادی صحبت کنم، اما میتوانم درباره کار جدی، مصمم و متعهد از سوی طرف اروپایی و همچنین طرف ایرانی برای حفظ تعهداتمان صحبت کنم. زمانی که ما به صورت متعهد، مصمم و با حسن نیت باهم کار کنیم، حتی در شرایط دشوار به دستاوردهایی می رسیم.

*دستیابی به راهکارها باید خیلی سریع انجام شود، اما نمی توانم بگویم دو روز یا دو هفته یا بیشتر. اما گفتیم که باید این کار ظرف چند هفته انجام شود.


کد مطلب: 612599

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/612599/آب-پاکی-موگرینی-روی-دست-ظریف-تلاش-می-کنیم-برجام-حفظ-کنیم-اما-تضمینی-کار-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com