کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکر دانش آموزان قلعه گنجی از رهبر انقلاب

26 ارديبهشت 1397 ساعت 13:39

دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در قالب نامه ای از توجه رهبر معظم انقلاب به این شهرستان و از زحمات بنیاد مستضعفان تشکر کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان، گروهی از دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در قالب نامه ای با مقایسه شرایط گذشته و حال شهرستان قلعه گنج از توجه رهبر معظم انقلاب به این شهرستان و اقدامات بنیاد مستضعفان در قالب طرح توسعه قلعه گنج تشکر کردند. متن این نامه به شرح ذیل است:
 
همیشه؛ دست هایی که کمک می کنند از لب هایی که برای دعا گشوده می شوند مقدس ترند. در سرزمین دور افتاده ، گمشدهاز یادها و زبان ها مردمانی فراموش شده زندگی می کردند با سختی ، بدون امکانات ، بدون آب، بدون روشنایی دریغ از یک شمع در زیر کوهی از مشکلات و آفتابی داغ و سوزان می سوختند و می ساختند. کودکانی حیرت زده با چشمانی لبریز از اشک نیاز و گونه های آکنده از آبشار خواسته ها در زیر نهال  نخل در حال خواندن کلمه به کلمه الفبای زندگی بودند.
 
هر یک چشمان دردمند خود را به صفحه کتاب درسی زنگ و رو رفته اما پر حرف دوخته بودند : بابا آب داد، بابا نان داد. باران میذبارد، کو بارانی که ببارد و کو آسمانی که سایبان باشد ... کو سقفی ، کو مدرسه ای، کو تخته سیاهی ، کو گچی که بتوانیم بخوانیم و بنویسیم و به جایی برسیم.

 
نه هیچ کدام از اینها نبود ... خرمن غصه ها ، حسرت ها ، آه ها ، و زجرها به دل های  کودکان صحرا، مردان کویر و زنان آفتاب سنگینی می کند و ناله سر می دهند.
 
کسی ، سروری ، آقایی ، صدای آن ها را شنید مثل یک فرشته و منجی ناگهان رسید با محبتی پدرانه و عطوفتی عاشقانه و لطفی خالصانه آمد و دستان مهربانش را همچون چتری بر سر مستضعفان باز کرد و باران لطف و رحمتش را بر سر ما باراند.
 
سرور ما ، امام ما و آقای ما چشم بصیرت داشت و اشک های ما را دید و یکی از مردان لشکر الهی خود را فرستاد. ایشان صرف نظر از رنگ ، شیعه و سنی، قومیت ، زبان دل آسمانی خود را با ما کویر نشینان پیوند داد . پیوندی که به لطف خداوند هر گز گسستنی نیست.
 
حال دیگر آن کودکان کپرنشین شبنم لبخند بر لبانشان نقش بسته است و به جای بابا آب داد می خوانند من می توانم ، من ایستاده ام و همه اینها از وجود پربرکت همین آقای مهربان است که بند بند وجودش با روح خداوند گره خورده است.
 
ما جان که هیچ تمام زندگیمان را به پای قدمش می ریزیم. به امید روزی که ایشان را در همین جا ببینیم و حال ما الفبای زندگی را اینگونه می خوانیم: رهبر عشق داد... رهبر درس داد ... رهبر زندگی داد. ای رهبرم ای مولای من نه تنها من ..‌. بلکه همه مردمان این دیار از ژرفای وجود از شما ونماینده محترمتان نهایت تشکر و سپاس را داریم. برای سلامتی مولای خوبی ها آقا امام زمان صلوات


کد مطلب: 612584

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/612584/تشکر-دانش-آموزان-قلعه-گنجی-رهبر-انقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com