جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نظر جامعه روحانیت مبارز درباره ادامه برجام

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 612582
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ جامعه روحانیت معتقد است خروج آمریکا از برجام را از موضع شکست است چراکه آنها در یمن، عراق،سوریه و لبنان در مقابل ایران شکست خورده‌اند.
نظر جامعه روحانیت مبارز درباره ادامه برجام
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این تشکل و نظر اعضا درباره برجام تصریح کرد: جامعه روحانیت خروج آمریکا از برجام را از موضع شکست می‌داند چرا که آنها در یمن، عراق،سوریه و لبنان در مقابل ایران شکست خورده‌اند. 

رهبر با بیان اینکه خاورمیانه جدید مد نظر آمریکا ناکام مانده است تاکید کرد: بنابراین واکنش‌های آمریکا به برجام نتیجه شکست در مقابل سیاست‌های جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید در مقابل آمریکا و کشورهای اروپایی مانند رهبر انقلاب موضع‌گیری کنند نه اینکه با آنها سازش داشته باشند چرا که ملت ایران حاضر به پذیرش ذلت نبوده و باید در تولید ملی و داخلی خودکفا شود.

منبع: فارس 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *