جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

ترور ۲۷۰۰ شخصیت مهم توسط موساد

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 612314
«رونین پرگمن» خبرنگار مسائل امنیتی و نظامی در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت و نویسنده رژیم صهیونیستی به تازگی و برای اولین بار در کتابی به بررسی عملیات ترور انجام شده توسط سازمان جاسوسی موساد پرداخته است.
ترور ۲۷۰۰ شخصیت مهم توسط موساد
به گزارش جهان نيوز، رژیم صهیونیستی تنها رژیمی است که به صورت رسمی و سیستماتیک از ترور برای حذف دشمنان خود استفاده می‌کند و در تاریخ موجودیت ننگین ۷۰ ساله خود ۲۷۰۰ شخصیت مهم را ترور کرده است.

«رونین پرگمن» خبرنگار مسائل امنیتی و نظامی در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت و نویسنده رژیم صهیونیستی به تازگی و برای اولین بار در کتابی به بررسی عملیات ترور انجام شده توسط سازمان جاسوسی موساد پرداخته است.

اهمیت این کتاب از نظر حجم اسناد محرمانه و استنادات رسمی است که پرگمن موفق به جمع آوری آن‌ها شده است. در این کتاب بیش از ۱۰۰۰ مصاحبه با افراد امنیتی و سیاستمداران و عناصر نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی انجام شده است.

پرگمن در جمع آوری این کتاب همچنین با شخصیت‌هایی نظیر ایهود باراک و ایهود اولمرت نیز مصاحبه کرده است، اما انتشار این کتاب با مانع‌تراشی‌های جدی از سوی سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و سانسور نظامی این رژیم دنبال شد تا روند انتشار آن ۸ سال به طول بینجامد.

پرگمن نیز مانند بسیاری از قاتلان موساد و عناصر سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در تفسیر عملیات‌های ترور به این بخش از متون کتاب‌های تلمودی اشاره کرده که می‌نویسد: «اگر کسی خواست تو را بکشد، تو زودتر بلند شو و او را بکش.» او می‌گوید که بیشتر افرادی که مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند، این عبارت را برای توجیه اقدام خود تکرار کرده‌اند.

این نویسنده صهیونیست می‌افزاید که سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی طی ۷۰ سال گذشته بیش از ۲۷۰۰ عملیات ترور را انجام داده‌اند تا اسرائیل تنها رژیمی باشد که به جای استفاده از سیستم‌های دیپلماتیک و سیاسی برای تحقق اهدافش از ترور و حذف رقبا استفاده می‌کند.

این کتاب می‌نویسد که سازمان جاسوسی موساد از روش‌ها و ابزار‌های مختلف برای اجرای طرح‌های خود استفاده می‌کند. از جمله این ابزار‌ها می‌توان به استفاده از خمیردندان مسموم، هواپیما‌های بدون سرنشین و تلفن‌های همراه بمب‌گذاری شده و زاپاس‌های خودروی بمب گذاری شده برای حذف اشخاص مهم اشاره کرد.

پرگمن همچنین به شکست موساد و رژیم‌صهیونیستی در برخی ترور‌ها اشاره کرده و می‌نویسد سیاستمداران رژیم صهیونیستی همواره از شعار‌های مربوط به انتقام گیری برای جلب نظر افکار عمومی در انتخابات استفاده می‌کنند، اما در بسیاری موارد نسبت به اجرای آن ناکام هستند. بسیاری از شعار‌هایی که برای انتقام‌گیری از مخالفان اسرائیل مطرح شده، عملی نشده است. از جمله این شعار‌ها می‌توان به مجازات عاملان هولوکاست ادعایی اسرائیل یا ترور شخصیت‌های عضو سازمان سپتامبر سیاه اشاره کرد که عامل اعدام ورزشکاران صهیونیست حاضر در المپیک مونیخ بودند.

این کتاب همچنین جزو معدود اسنادی است که به صورت رسمی به عملیات ترور یاسر عرفات رئیس سابق جنبش آزادیبخش فلسطین توسط موساد اذعان و اعلام کرد که وی با استفاده از تکنولوژی مسمومیت توسط تشعشع هسته‌ای ترور شد.

رژیم صهیونیستی تنها رژیمی است که بخش مستقلی را در محافل امنیتی و جاسوسی خود برای ترور افراد مختلف تاسیس کرده و آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین مبانی فکری و استراتژیک خود مطرح می‌کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
رژیم غاصب، جعلی و کودک کش صهیونیستی، غده سرطانی است و از هر فرصتی که جانورهایی همچون ترامپ برایش فراهم کند، در جهت انجام جرم و جنایت بر علیه بشریت و نابودی انسان ها استفاده می کند. متأسفانه دیروز حضور ترامپ و لال مونی مجامع بین المللی و مدافعین حقوق بشر، فرصت این جنایت را در اختیار خبیث ترین موجودات بر روی زمین قرار داد.
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم عجب اقتداری دارن ... فقط حرف نمی زنند عمل هم می کنند بعد چنان بعضی از دوستان این مسئله را بیان می کنند انگار حافظه تاریخی ندارند و نمی دونند قتل های زنجیره ای تو ایران بوده !
Iran, Islamic Republic of
اسراییل بزرگترین تروریست دولتی مورد حمایت آمریکاست.در روز نکبت دهها انسان بیگناه کشته شدند اما سکوت مرگبار رسانه های غربی مایه ننگ بشریت بود. یاغی گری اسراییل دنیا را ناامن کرده است وترامپ دیوانه آتش بیار این معرکه جهانی است