جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان پرداخت قسط دوم هزینه حج تمتع آغاز شد

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 612302
زائران حج تمتع ۹۷ از امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت بخش دوم هزینه سفر خود اقدام نمایند.
زمان پرداخت قسط دوم هزینه حج تمتع آغاز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران ، سازمان حج و زیارت اعلام کرد که زائران حج تمتع سال جاری باید از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز می بایست نسبت به پرداخت بخش دوم هزینه سفر خود اقدام نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: پرداخت مبلغ مذکور می تواند بصورت آنلاین و از طریق سایت سازمان حج انجام شود و نیازی به مراجعه مستقیم به کاروان یا شعب بانک ملی نخواهد بود.

یاد آور می شود، بخش اول هزینه سفر حج تمتع 97 پس از ثبت نام قطعی زائران و قبل از انجام معاینات پزشکی از آنان دریافت شده بود که این رویکرد برای تسهیل و رفاه حال زائران انجام گرفت.

گفتنی است در بخش نخست زائرین مابه التفاوت مبلغ فیش حج و سود تسهیلات فیش حج را تا سقف مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت کردند.

باقیمانده هزینه حج نیز با عنوان قسط دوم باید در زمان مقتضی( از روز سه شنبه 25/02/97 ) واریز شود که البته در این بخش نیز تسهیلات یک میلیون و 400 هزار تومانی بانک ملی برای زائران محاسبه می شود و آنها باز هم باید مابه التفاوت را بپردازند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *