جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سئوال از روحانی درباره خروج ده‌ها میلیارد از کشور

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 612229
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور چرا خروج ۱۰ ها میلیاد دلار از کشور را بررسی نمی کنید؟
سئوال از روحانی درباره خروج ده‌ها میلیارد از کشور
به گزارش جهان نيوز، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز(سه شنبه 25 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار داشت: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است همه مسئولان و مردم باید تلاش کننده تا با صرفه جویی و کیفیت بخشی، به اقتصاد ملی کمک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه تنها با مردمی کردن اقتصاد می توان بر  مشکلات اقتصادی فائق شد ادامه داد: مردمی که با دست خالی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، جنگ را مدیریت کردند، 40 سال ترفندهای دشمن را نقش برآب کردند، می توانند بر مشکلات اقتصادی فائق شوند، به جای تکیه بر عوامل  استکبار به خداوند تکیه کنید، از مردم کمک بگیرید تا پیروز شوید.

وی بیان داشت: امروز واردات بی رویه قطعات و کالا و رکود از عمده مشکلات کشور است که همه با هم باید برای رفع آن تلاش کنیم و با قول های بی ثمر و حرف های بدون عمل اعتماد را کمرنگ نکنید.

این نماینده مجلس با اشاره به رفتار برخی مسئولان گذشته اشاره کرد و گفت: آنهایی که در مسند قدرت بودند و دولت را اداره می کردند، امروز در زمین دشمن بازی می کنند، آنهایی که امروز شعار قانونمندی می دهند همان هایی هستند که در زمان مدیریت خود به هیچ قانونی پایبند نبوند و همچنان به افکار انحرافی خود ادامه می دهند یقینا از طرف مردم سیلی خواهند خورد.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس تاکید کرد: به مسئولان امنیتی تذکر می دهم که جلوی اینگونه افراد را بگیرند و قوه قضاییه وارد عمل شود.

کوچکی نژاد با اشاره به طرح رفع حصر از تریبون های مجلس گفت: آنهایی که از تریبون های رسمی کشور و مجلس بحث رفع حصر را مطرح می کنند، انصاف داشته باشد، چطور از کسانی دفاع می کنید که نظام را پرتگاه برده اند؟ خون مردم بیگناه و متدین را ریخته اند؟ اموال مردم را به تاراج برده اند ؟ مقدسات ما توهین کردند؟ و شرایط نفوذ دشمن به کشور را فراهم کردند؟

وی خطاب به این مسئولان گفت: آیا وظیفه شما نیست که به آنها تذکر دهید تا از نظام و مردم عذرخواهی کنند، عجب است که آقایان میخواهند مردم انقلابی و متدین از آنها به خاطر خیانتشان عذرخواهی کنند. آقایانی که با رای مردم به مجلس راه پیدا کردید به پایبندی به قانون اساسی ایران قسم خوردید آیا نمی دانید که پایمال کردن خون شهیدان خیانت به مردم است؟ چه شده است به جای حمایت از مردم و ارزش ها، از فتنه گران حمایت کرده اید؟ شما نماینده مردم هستید یا نماینده فتنه گران؟

این نماینده اصولگرا تاکید کرد: برجام را آب طلا می گیرد، مقدس می شناسید و می گوید که این سند افتخار ماست، مگر نمی گفتید اگر برجام تصویب نشود هر روز 100 میلیون دلار ضرر می کنیم؟ مگر نمی گفتید با چشم بینا مسیر برجام طی شده است؟ چطورچشم های بینا گذشته ننگین دشمن همیشگی ایران را ندید؟

کوچکی نژاد با بیان اینکه به چه علت در پشت پرده های احترام ساختگی برای دشمن ایجاد می کنید؟ گفت: سردمداران آمریکا خون مردم را در شیشه کرده اند، ببینید اوضاع اقتصادی مردم مظلوم ما در چه وضعیتی است به آمار ساختگی توجه نکنید.

وی ادامه داد: ما به این علت  مرگ بر آمریکا می گویم که با حر ص و طمع، آرامش مردم ما را گرفته اند، به چه می خندید؟ به سفره و جیب خالی مردم؟ منتظرید چه کسی مشکلات را رفع کند؟ مگر موظف به رفع مشکل مردم نیست؟ چطور با سکوت خود از باعث و بانی عذاب مشکلات مردم حمایت می کنید؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی بیان داشت: مگر در ماده 3 برجام قانون وضع نکردیم اگر یکی از کشورها از برجام خارج شد ما هم از برجام خارج شویم، پس چرا از آتش زدن برجام آشفته شده اید؟ آنقدر که شما نگران شدید سران استکبار نگران نشده اند، آتشی که به زندگی و آرامش مردم انداخته اند را نمی بینید؟ قطعا آتش زدن برجام اقدام انقلابی است و مورد حمایت مردم انقلابی است.

این نماینده مجلس خطاب به مردم گفت: ملت ایران قطعا حافظه شما آمریکا را به یاد می آورد، مگر آمریکای جنایتکار پرواز مسافربری ایرانی را ساقط نکرد، یادمان هست که خلیج فارس را خلیج خونی ایرانی کردند، فراموش نکرده ایم که پول و سرمایه ملت را مصادره کردند، مگر معاون رئیس جمهور در جلسه غیر علنی نگفت که بازار ارز بخشی از توطئه آمریکا است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان نطق میان دستور گفت: رئیس جمهور گفتید مذاکره با اروپا فایده ندارد آیا توانسیتد با کدخدا کنار بیایید؟ هنوز باور نکردید که آنها دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند چرا فردی که باعث نابسامانی ارز است را عزل نمی کنید؟ چرا 10 ها میلیارد دلاری که اخیرا از کشور خارج شد را بررسی نمی کنید؟

منبع: خانه ملت 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب کوچولو جان گیرم با احمدی نژاد هم برخورد شد .تو چه سودی برای ما داری و داشتی طبل توخالی تو اگر شرافت داشتی حرف از استیضاح می زدی.