جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۶۸
حساسیت سنجی از اصلاح‌طلبان؛

​رگ غیرتی که برای منافع کشور باد نمی کند/ چرا اصلاح طلبان به پرچم آمریکا حساس هستند؟

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 612183
از سوی دیگر نیز باید گفت نباید برجام را در مجلس آتش زد بلکه باید آنرا به عنوان سند بدعهدی آمریکایی‌ها در صحن مجلس قاب کرد و یا در موزه آنرا به نمایش گذاشت.
​رگ غیرتی که برای منافع کشور باد نمی کند/ چرا اصلاح طلبان به پرچم آمریکا حساس هستند؟
گروه سیاسی جهان نيوز، میزان حساسیت اصلاح طلبان برای ارزش‌های لیبرالی چنان بالا رفته است که حتی در برابر آتش زده پرچم در صحن علنی مجلس بعد از اینکه ترامپ برجام را کناره گذاشت، نیز واکنش های منفی از خود بروز می دهند.

پس از اینکه چند تن از نمایندگان مجلس در اقدامی نمادین در برابر سخنان ترامپ که پیشتر گفته بود برجام را پاره خواهد کرد، اقدام به آتش زدن نسخه نمادین برجام و پرچم آمریکا کردند، اصلاح طلبان مجلس بیان می کنند که این موضوع وجهه کشورمان را در جهان خدشه دار کرده است!

در همین رابطه، «پروانه مافی»، نماینده اصلاح طلب تهران بیان داشت: « اقدام تعداد معدودی از نمایندگان مجلس در به آتش کشیدن پرچم آمریکا و نسخه نمادین برجام به هیچ‌وجه مورد تایید اکثریت مجلس و ملت بزرگ ایران نیست و نمی‌توان به‌راحتی از این اقدام که تبعات تبلیغاتی منفی علیه کشور به‌همراه خواهد داشت چشم‌پوشی کرد. جایگاه مجلس به‌عنوان خانه ملت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اعتبار آن نشات گرفته از خواست ملت است و افرادی که به‌عنوان نماینده مردم به مجلس راه می‌یابند باید در همه امور و در همه مباحث ابتدا منافع ملت را در نظر بگیرند و از هرگونه اقدامی که برخلاف منافع و مصالح ملی باشد خودداری کنند. در واقع نمایندگان امانت‌دار ملت هستند و نباید به خلاف خواست مردم قدمی بردارند که اگر چنین شود و بدون در نظر داشتن منافع ملت ایران دست به اقدامات خودسرانه بزنند، در واقع به خواست و اراده ملت خیانت کرده‌اند. اگر نمایندگان به رسالت خود آگاهی داشته باشند به‌طور قطع هرگز رفتاری مرتکب نمی‌شوند که عواقب آن دامنگیر مردم شده و دستاویزی برای رسانه‌های معاند به وجود آورد.»

کار به جایی رسیده که این جماعت از «علی لاریجانی» رئیس مجلس هم نسبت به آتش زدن برجام گلایه دارند. «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده طرفدار اصلاح طلبان و دولت نیز گفت: «در روزي كه برجام را در مجلس آتش زدند بشخصه از آقای لاریجانی انتظار داشتم که بجاي لبخند و مزاح مجلس را به‌گونه دیگری مدیریت می‌کردند و اگر جمعی هم بنا به تفکر‌شان می‌خواستند پرچم آمریکا یا سند بین‌المللی برجام را که هنوز محل مذاکرات دولت با غرب است در جایی خارج از مجلس آتش بزنند نه در بهارستان و محلی که قداست خانه ملت را دارد!»

«عبدالکریم حسین‌زاده»، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در توییتر خود نوشت: «سوالم این است که آیا این‌که یک سند بین‌المللی که توسط اکثریت نمایندگان همین مجلس در دوره نهم نیز به تصویب رسیده است را آتش بزنیم، بی‌حرمتی به جایگاه مجلس نیست. این‌که نمایندگان و مجلس قانونی که خودشان تصویب کرده‌اند را بسوزانند.»

البته حساسیت اصلاح طلبان به پرچم آمریکا و نسخه برجام که سند بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌هاست بسیار قابل تامل است. در این شرایط که برجام به عقیده بسیاری از کارشناسان تمام شده است، هنوز اصلاح طلبان با قداست تمام از آن صحبت می‌کنند و این سندی که با طرف‌های غربی بسته شده و بی اعتبار است را معتبر جلوه می دهند.

هرچند از سوی دیگر نیز باید گفت نباید برجام را در مجلس آتش زد بلکه باید آنرا به عنوان سند بدعهدی آمریکایی‌ها در صحن مجلس قاب کرد و یا در موزه آنرا به نمایش گذاشت.

ارزشهای دیگر لیبرالی اصلاح طلبان نیز این روزها به نمایش گذاشته شد؛ زمانی که دیده می شود اسرائیل با پشتیبانی ترامپ در حال جولان دادن در فلسطین اشغالی است، «صادق زیباکلام» استاد اصلاح طلب دانشگاه تهران کاری می کند که مورد تشویق و تمجید رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

وی پس از خروج آمریکا از برجام در توئیتی نوشت: «اگر خدای ناکرده جنگی میان ما و اسرائیل اتفاق بیفتد، به نسل‌های فردا می‌خواهیم بگوئیم که با کشوری که 2000 کیلومتر با خاک ما فاصله داشت و نه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود و یا دعوای دیگری علیه‌مان داشت، جنگ‌مان با آن سر چه بود؟ آن همه تلفات انسانی، و میلیارد‌ها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟!»

پس از انتشار این توئیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از مواضع وی تقدیر کرد. البته زیباکلام در این فواصل با توجه به اتفاقاتی که در سالروز روز نکبت در فلسطین اشغالی افتاد و از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت تنها در نوار غزه تاکنون ۵۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۵۳۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند، مورد انتقاد شدید افکار عمومی قرار گرفت که « هنوز  این استاد دانشگاه متوجه نشده چرا اسرائیل دشمن درجه یک کشورمان است؟»

البته در گذشته هم زیباکلام مورد تشویق و تمجید این رژیم قرار گرفته بود که به دلیل همین حرکت های لیبرالی و پریدن از روی پرچم اسرائیل این نشان افتخار به وی داده شد.

همه فرافکنی‌های اصلاح طلبان درباره آمریکا و اسرائیل در حالی است که، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 25 اردیبهشت) پارلمان در اعتراض به کشتار مردم مظلوم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس که روز گذشته اتفاق افتاد، شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

به هر جهت به نظر می رسد که برخی حرکت‌های لیبرالی سعی دارد در مقابل اقدامات انقلابی در مجلس بایستد که مشخصه آن چشم پوشی از وقایعی است که در منطقه، فلسطین و آمریکا می افتد و همچنین اعتراض به اقدامات انقلابی و تند و بی منطق جلوه دادن این موارد است که با حوادث تلخی که در جهان بخصوص فلسطین می افتد بطلان همه این موارد مشخص می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان جان فارغ از اینکه اصلاح طلبان چه می گویند مهم نیست به عنوان برادر سه شهید تفکر انحرافی انها را قبول ندارم لکن توجه کنید که هم در قران و هم در روایت تاکید شده که به مقدسات مشرکان توهین نکنید چرا که انها هم به مقدسات شما توهین می کنند من تعجب مز کنم اینهمه ادم عاقل خوب برجام را اتش بزنید پرچم نماد ملی کشور است نه حکومت حالا پاسخ دهید اگر انه هم پرچم ما که مزین به نام الله است اتش بزنند به یک ایرانی چه حسی دست خواهد داد.لطفا عاقلانه رفتار کنید. تا در دنیا و اخرت مسئول خطاب نشوید.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جنگه برادر..کشوری که پرچم که نه سرزیمین دیگران رو میسوزونه ..جنگ راه میندازه که اسلحه بفروشه ..گروههای تروریستی رو خودش به جون مردم میندازه.. افغانستان و عراق و ..رو اشغال میکنه بمب هسته ای رو رو سر مردم میندازه هواپیمای مسافر بری رو ساقط میکنه و به خلبان نجسش مدال میده..این کشوری که هیچ احترامی برای هیچ کس قائل نیست..چرا نباید پرچمش به شکلن نمادین بسوزه؟!! این سوسو ل بازیا چیه؟! این ها رو اصلاح طلبهای عشق امریکا دارن به خرد شماها میدن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آیا بت ها برای کفار مقدس نبود پس چرا حضرت ابراهیم بت ها را شکست
گوساله سامری نیز از طلا ساخته شده بود و برای مردم مقدس بود ولی حضرت موسی آن را سوزاند
چرا در فتح مکه پیامبر (ص ) به حضرت علی (ع) دستور دادند تمام بت ها را بشکند
متاسفم که حضرت عالی به نام برادر سه شهید از مقدسات برداشت اشتباه دارید
بنده به حال شهیدان غبطه می خورم و دعا می کنم خدا به ما توفیق دهد بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و شرمنده آنها نباشیم
فرمودی اگر آنها پرچم ما را که مزین به نام الله است آتش بزنند چه حسی به ما دست خواهد داد
سوال می کنم از شما آنها در آمریکا قرآن ما را آتش زدند و یکی از این آقایان روشنفکر ککش نگزید و رگ گردنش متورم نشد
الان دولت انگلیس و آمریکا و دیگر کشورهای اروپائی از سلمان رشدی مرتد که کتاب توهین آمیز آیات شیطانی را نوشت و بدترین توهین ها را به پیامبر گرامی ما و مقدسات نمود ، با کلیه امکانات امنیتی خود محافظت می کنند !
کجای کاری برادر عزیز !
فاین تذهبون
خیلی خوش خیالی برادر عزیز
Iran, Islamic Republic of
شما دین الهی یهودیت رو با بت پرستی مقایسه میکنی?
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نه خیر قربان ! نگرفتی !
امت حضرت موسی در غیاب او از دین حق یهودیت آن زمان منحرف شده و گوساله پرست شدند گوساله ای که سامری با طلا های مردم یهود ساخت و آنها را از خدا پرستی به گوساله پرستی کشاند
گوساله طلائی برای بنی اسرائیل حکم الهه پیدا کرد و حضرت موسی وقتی برگشت آن گوساله طلائی را سوزاند
Iran, Islamic Republic of
منظورم گوساله ی سامری نبود.ملت آمریکا مسیحی و یهودی اند ن بت پرست
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنده هم چهار تا مثال زدم
بت شکنی حضرت ابراهیم
بت شکنی حضرت علی به فرمان پیامبر
سوزاندن گوساله سامری
وهمچنین سلمان رشدی که خط قرمز غربی هاست
شما فقط به قضیه گوساله سامری توجه کردی
راجع به بقیه چه نظری داری
فقط پرچم آمریکا مقدس است
آیا قرآن یک ونیم میلیارد مسلمان مقدس نیست؟ که سوزانده شد و هیچ روشنفکر آمریکائی نگفت چرا اجازه می دهید به مقدسات یک پنجم جمعیت جهان توهین شود و روشنفکران خودمان هم همینطور .
نکنه آمریکائی ها نژاد برترند و ما جهان سومی ها برده آنها؟
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا شیطان پرست است.

اینها نه مسیحی هستند و نه یهودی. دولتمردان آمریکا شیطان پرست هستند.
Iran, Islamic Republic of
پرچم نماد ملی یک کشور است و تک تک مردم آن کشور برایش احترام قائل اند.آتش زدن پرچم توهین ب مردم آن ملت است
شما وکیل مدافع مردم آمریکائید ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم آمریکا اگر ناراحت بشوند خودشان وظیفه دارند به نوعی ناراحتی خود را اعلام کنند با راهپیمائی و ...
ولی شما مگر وکیل مدافع مردم آمریکا هستید
Canada
شماها واقعا فکر نمی کنید یا پول می گیرید که فکر نکنید؟
Iran, Islamic Republic of
فک میکنید ناراحتی خود را اعلام نمیکنند?میتونید درموردش تحقیق کنید.البته فک کنم چون ارزش زیادی براشون نداره بیشتر موجبات خنده شون رو فراهم میاره تا ناراحتی
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خب یا مردم آمریکا از سوزاندن پرچمشون ناراحت میشن یاخیر
به هر حال به قول معروف آدم زنده وکیل و وصی نمی خواد شما چرا چانه آنها را می زنید؟
شما چرا برای مسلمانان میانمار که توسط دولت وابسته به آمریکا نابود شدند حساس نیستید آنها مسلمان و هم کیش شما هستند
فلسطینی ها و یمنی ها هم همینطور
و....
امید
Iran, Islamic Republic of
دولت اسلامی ایران با در خواست برادر روسیه رای علیه دولت میانمار نداد ما همه سر کار این آقایان هستیم همه اش بازی
ناصر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به زیبا کلام یک کمی فکر هم خوبه برای چه ما با سر شاخ شدن بی جهت با اسرائیل کشور را به فلاکت رساندیم ..........کاسبان ....خوب توجیه میکنند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به زیبا کلام یک کمی فکر هم خوبه برای چه ما با سر شاخ شدن بی جهت با اسرائیل کشور را به فلاکت رساندیم ..........کاسبان ....خوب توجیه میکنند
Iran, Islamic Republic of
امریکائی ها هم در بعضی موارد تظاهرات تشان گاهٔ پرچم خودشان یعنی پرچم آمریکا را آتش میزنند آخه آمریکا تشکیل شده از چند ایالت که هیچ کدام اصالت ندارند و همگی از نقاط مختلف دنیا آنجا را از دست سرخ پوشان غصب کرده اند پس قصه پرچمی که نشانه کشتار تمام مردم دنیاست نخورید خود آمریکایها زیر پرچمشان بخاطر عدالت کشته شده اند
پس زیاد خودتان را ناراحت نکنید
United Arab Emirates
خب اینکه دلیل نمیشه پارسال پرچم ایرانم در تظاهرات آتش زدن چرا آتش زدن پرچم آمریکا توسط آمریکاییها رو در تظاهرات خیابانی می بینی ولی آتش زدن پرچم ایران در دی ماه پارسال و نمی بینی
عزت نفس و تفکر مستقل لطفاً
Iran, Islamic Republic of
خیر فقط نماد ملی نیست در بسیاری موارد نماد طرز تفکر و نوع حکومت نیز هست ...
Iran, Islamic Republic of
پرچم چه ربطی به بت دارد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز که میگی
پرچم چه ربطی به بت داره
بت هم مثل پرچم برای طرفدارهاش مقدس و محترمه
Iran, Islamic Republic of
فرقش اینه که بت سمبل نیست، بلکه برای بت پرستان، خود ارزش است اما پرچم، سمبله. وقتی بت را می توان شکست؛ بلکه باید شکست و وقتی گوساله سامری را باید آتش زد، به طریق اولی پرچم شیطان بزرگ را باید آتش زد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی 13:59
احسنت واقعا وقتی استدلال و حرف حق شنیدن داره
اما عده ای صم بکم عمی فهم لایعقلون هستند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ممنون
دوست عزیز هدف بنده از این استدلال ها این است که برای خوانندگان که شبهه های منحرفین را می خوانند
در حد خودم توضیح دهم تا فریب حرفهای غلط به ظاهر منطقی را نخورند
به قول قرآن از قول حضرت شعیب :
اِن اُریدُ اِلّا الاِصلاحِ مَااستَطَعتُ وَ ما تَوفیقی اِلا بِالله
Iran, Islamic Republic of
استدلال شما مثل این است که بگویید مرگ به امریکا یا اسراییل نگویید چون اگر بگویید آن ها هم به ما مرگ می گویند! در حالی که در قرآن به آن ها مرگ گفته است مثلا قتل اصحاب الاخدود یعنی مرگ بر اصحاب اخدود. دوم آن که مردم ما بر کفار حربی مرگ می گویند و در امریکا و...مردمشان به ما مرگ نمی گویند چون مردمشان اولا سیاسی نیستند و عمدتا دنبال شکم و شهوتند و دیگر آن که خودشان هم پرچم امریکا را آتش می زنند (به عکس های منتشر شده در مورد قیام 99 درصد در برابر 1 درصدی ها و وال استریت مراجعه کنید). مطلب بعد اگر شما امام راحل (س) را بزرگ ترین یا از بزرگ ترین علمای شیعه و عرفان و فقه و تفسیر و کلام و...و نهایتا ولی فقیه بدانید ایشان از آتش زدن پرچم امریکا منع نکردند و همین الان هم ولی فقیه حضرت آقا در سان دیدنشان از ارتش و...از روی پرچم امریکا و صهیونیست ها رد می شوند. اگر ما به حجت شرعی برای اعمالمان قائل باشیم ایشان حجت شرعی هستند و لذا ما برای کارمان حجت داریم.
France
دمت گرم برادر ۳ شهید!!!!!! . من هم به عنوان برادر ۱ مجروح جنگی فاو !!!!!!!!!!!!!دقیقا همین نظر را دارم . متاسفانه عده ای تندرو شرایط را درک نمی کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد !!!!
برادر سه شهید شیفته پرچم آمریکا داشتیم !
برادر مجروح جنگی فاو امریکادوست و اسرائیل دوست هم از راه رسید
به قول شاعر
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال اقای هاشمی که تمام نظراشان بی چونو چرا چاپ میشود و لی جواب یه حرفهای ایشان ممیزی میشود
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای هاشمی ومنطقی که ارائه داد... مخالفین نظرات ایشان فقط سر وصدا کردند و هیچ استدالال درستی ارائه ندادند...پس خواهشا سکوت کنند شاید گذر زمان بصیرتشان را بیفزاید
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از آقای هاشمی باید بگم .... منور الفکر غرب زده که فقط تا نوک بینی خودشان را می بینند وبس.......چند سال است مردم و مملکت را معطل برجام لعنتی کردند... متاسفم برای آزادی بی حدو حصری که در این مملکت اجازه میده امثال .... علنا و رسما از اسرائیل غاصب کودک کش جنایتکار وقاتل دانشمندان هسته ای حمایت کند..... اگر اسرائیل را تهدید نکنیم او شعار از نیل تا فراتش را محقق میکند...
Iran, Islamic Republic of
آمريكا پرچم ما رو آتيش نميزنه به جاش هواپيماي مسافربري رو با موشك ميزنه، تحريم هاي ظالمانه عليه ايران انجام ميده، جنگ ٨ ساله عليه ايران انجام ميده و ...

مشكل كشور ما در درجه اول عدم تعقل و بصيرت هست كه متاسفانه ساده لوحانه در كامنت شما مشاهده ميشه...

سه برادرت شهيد شدند و هنوز نفهميدين كه آتش زدن پرچم آمريكا ناچيزترين كاريه كه در توان كشورمونه...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم ما چرا همیشه خودمونو کاسه داغتر از آش می کنیم تو خود آمریکا مطابق قانون اساسی آتش زدن پرچم آمریکا جرم نیست و سالانه هزاران نفر از شهروندان آمریکایی اینکارو انجام میدن
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشون هم کم آتش نزده اند این پرچم را
المپیک گذشته را مروری کنید و همچنین در همین چن سال اخیر
این پرچم نماد زورگویی و ظلم و استکبار است حالا میخواهد ملت پشتش باشد یا نه. سالی نبوده که زیر این پرچم لشکرکشی نکند و هزاران انسان بی گناه را نکشد
قطعا دروغ گفتی که برادر سه شهید هستی و اصلا برادر شهید نیستی و اصلا رنگ شهادت را نمیدانی چگونه است ولی عیبی ندارد مگر شماره ملی دیده ایم که هرکسی یک ادعایی بکند و یک حرفی بزند بروند دنبالش و ببینند راست میگوید یا نه
Iran, Islamic Republic of
شما در مورد فلسفه پرچم آمریکا تحقیق کن تا بفهمی که چرا حتی خود مردم آمریکا هم در برخی از تظاهرات هایشان این پرچم را آتش می زنند
Iran, Islamic Republic of
مطلبتون کاملا درست هست اما این را هم باید بدانید که اصلاح طلبان روی پرچم آمریکا بر این دلیل حساس هستند که آمریکا رو ارباب خودشون و کدخدای خودشون می دانند. نه این که پرچم آمریکا رو آتش نزنید چون پرچم ما رو آتش می زنند. والا اگر اصلاح طلبان روی آتش گرفتن پرچم ایران حساس بودند اتفاقات سال 96 یاید رگ غیرتشان رو متورم می کرد.
Iran, Islamic Republic of
به پرچم امریکا حساسند چون آمریکا گفته تا آخر خرداد که FATF و پالرمو را امضا کردند و بعدش وارد فاز موشکی شدند می خواهد بهشون قا قا لی لی بدهد
عمار
Iran, Islamic Republic of
راستی یکی از دوستان مجلسی بفرمایند طرح رسیدگی به اموال مسئولین واسترداد اموال نامشروع چه شد؟
چرا دیگه خبری نیست؟
علي
Iran, Islamic Republic of
اصلاحطلبها سرمايه هاي اسرائيل در ايران هستن مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل
Iran, Islamic Republic of
بازهن که قیاس به نفس کردی اخوی
Canada
اتفاقا بر خلاف فرمايش شما بحث حساسيت اصلاح طلبها به پرچم امريكا نيست. بحث تندروى عده اى خودسر هست كه هزينه و تاوان اين حماقت را روى دست عامه مردم ميگذراند. ضمنا پرچم هر كشورى نماد ان كشور هست. نهايتا اين جماعت دلواپس ميتوانست در اعتراض به عملكرد پرزيدنت ترامپ،عروسك ترامپ را اتش بزند نه پرچم امريكا را.
Iran, Islamic Republic of
...
حضرت ابراهیم آنها را شکست
حضرت علی در فتح مکه بت ها را شکست
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
چون یا خودشان و یا یکی از فرزندانشان در گرین کارت امریکا را دارند و می خواهند بر گردند به امریکا .و تعدادی قلیل اصلاح طلبان هم ساده نگر هستند
Iran, Islamic Republic of
اخوی!
این موضوع ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا ندارد... نباید بی جهت با یک رفتار احساسی تصویری غیر معقول از ایران اسلامی به جهان ارائه کنیم. باید بپذیرید که جمهوری اسلامی در نزد اغلب جهانیان یک کلیت تام وتمام است و خیلی جناح بندی های داخلی، بازتاب خارجی ندارد؛ همان طور که اغلب ایرانیان از جناح های سیاسی در غرب شناختی ندارند. پس رفتار خطا را نباید انجام داد. این کار چهره ای بد از ما ارائه کرد که می توانست با تدبیر عقلای اصول گرا از آن اجتناب کرد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اخوی
اتفاقا ما باید ابهت دروغین آمریکا را در نظر مردم ستمدیده آمریکا اروپا آفریقا و کل جهان بشکنیم تا جرات و جسارت پیدا کنند و در برابر این استعمار بزرگ دنیا قیام کنند
ما باید به مستضعفین دنیا خط بدهیم جسارت را به آنها القاء کنیم
خود مردم آمریکا و اروپا از این وضع به ستوه آمده اند بچه هایشان را که به مدرسه می فرستند مطمئن نیستند که شب سالم برگردد چون از برکت سود جوئی کارخانجات اسلحه سازی حدود ۳۰۰میلیون اسلحه در دست مردم آمریکا هست
خدا رحمت کند شهید بهشتی را
می گفت روزی می رسد که دنیا در باره ما بگوید :
راستی اینها پیشتازان راه حقّند
محتشم
Iran, Islamic Republic of
زياد به خودت فشار ميارى اخوى - هاشمى !
ابهت امريكا با فندك كشى و قرتى بازى در صحن مجلس ميشكنه يا با اعزام يَك دانه موشك بلند قد به تيل آبيب ؟! بيب بيب !
هاشمی :جناب محتشم
Iran, Islamic Republic of
جناب محتشم
با هیچ کدام به تنهائی
ابهت آمریکا با شعار همراه با عمل می شکند
برای هر عملی اول باید باور داشت که آن عمل کارساز و نتیجه بخش است
نقش شعار فقط القای باور و آگاهی به مردم یک کشور است تا همگی همت کنند برای اقدامات عملی
عمل به اقتصاد مقاومتی توسط مردم و دولت بهترین راه مبارزه با سیطره دلار است
ولی متاسفانه در این حوزه نیز فقط شعار داده می شود
وقتی سرنوشت آب خوردن ما را هم به برجام گره می زنند
از سیاست اقتصاد مقاومتی جز اسمی بی مسما چه می ماند ؟
Iran, Islamic Republic of
چهل سال است که مردم بخاطر روح استکباری آمریکا و خوناشامی این کشور جهانخوار در ایران انقلابیِ اسلامی پرچم آمریکا توسط مردم انقلابی به آتش کشیده می شود و کشور های تحت ستم نیز پرچم امریکا را به آتش می زنند ، حال کسانی که دلسوز شده ، فریاد می زند که چرا پرچم آمریکا را آتش می زنید ، آیا این کسان ( اصلاح طلبان ) نوکر و جیره خوار استکبار نیستند ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ما با دولت آمریکا طرفیم نه ملت آمریکا و به نماد ملت نباید توهین بکنیم
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
اگر مردونه راست می گید و با دولت آمریکا طرف هستید
چرا از حقوق مسلمانان فلسطین و یمن و ...که توسط هم پیمانان آمریکا و خود آمریکا دارند نابود می شوند ، دفاع نمی کنید
شما می فرمائید
پرچم آمریکا را نسوزانید
مرگ بر آمریکا نگوئید
هسته ای می خوایم چکار
چرا پول ما را خرج حزب الله لبنان و فلسطین و یمن و ... می کنید
از طرفی به ما می گویید چرا مرگ بر روسیه نمی گویید
چرا زنان را به ورزشگاه ها راه نمی دهید
چرا قانون حجاب را اجرا می کنید
و دهها مورد دیگر از این نوع
خدا وکیلی حرف دل شما چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
فقط دکان است برای ثروتمنتر شدن یک عده
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
چون امریکایین ..چون دروغ میگن اصلاح طلبن با انقلاب اسلامی و راه امام مشکل دارند..کدوم اصلاح طلب ولایت فقیه رو قبول داره؟...
Iran, Islamic Republic of
برادر مصطفی قیاس به نفس نکن لطفا
Iran, Islamic Republic of
چرا حساسند؟! چون پرچم کشورشان است مربوط به کدخدایشان است.
مگه رگ غیرت شما بخاطر افتخارات معجزه هزاره سوم باد که هیچ، قطره خونی داخلش بود؟!
حالا هی بدویید کنترلش کنید...
United States
می ترسند بچه هاشون از امریکا اخراج شوند و ...... کدخدا ناراحت بشه
Netherlands
وظیفه نمایندگان به اتش زدن برجام و پرچم امریکا ختم نمیشه وظیفه اصلی انها استیضاح روحانی است ‌ ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نمایندگان استیضاح کننده در اقلیت هستند
حسین
Iran, Islamic Republic of
فارغ از اصلاح طلب و اصولگرا این مورد رو باید بررسی کرد، متاسفانه چه نمایندگان این دوره و چه دوره های قبلی کار فنی و عملی که به درد کشور بخوره بلد نبودند و امثال این حرکت ها هم سرپوشی به عدم توانایی هاشون هست. ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من فرزند شهید دفاع مقدس و برادر شهید مدافع حرم!!!!!! هستم،پدر و برادرم بخاطر اعتقادات و دفاع از میهن!!!!!!!!!! عزیزمان پای به عرصه ی میدان نبرد گذاشتند و از هیچکس طلبکار نیستیم اما به هیچ عنوان از آتش زدن پرچم کشورها و افراط و تفریط حمایت نمی کنیم و بشدت مخالف اوضاع اسفبار مملکت هستیم زیرا این شرایط زیبنده ی ملت قهرمان ایران نیست و با این شعارها که مسؤلان از صدر تا ذیل می سرایند مشکلات حل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
خوبه برا درعزیزم که شماهم به جویی آبی پیوسته اید که بتدریج به اقیانوس خواهدپیوست .شما ازدرون خانواده هایی که زندگی میکنند نمیدانم تا چه اندازه خبر دارید.
Iran, Islamic Republic of
اینطوری مردم آمریکا بیدار میشن, به این فکر میکنن و اگر عاقل باشن تحقیق میکنن که چرا اینا پرچم این کشورو آتیش میزنن, اگر وجدان داشته باشن اونها هم شروع میکنن دولتشون رو اصلاح کنن.
United States
این باصطلاح اصلاح طلبها اول خودشون را اصلاح کنند تا بدونن اهل امریکا هستند یا ایران وقتی به این درک رسیدند شاید بفهمند چرا باید پرچم شیطان کثیف آتیش زده بشه. البته شیطان پول خرج میکنه که واسه خودش عامل هم بخره.
رامــــین
United Arab Emirates
اظهار تاسف از افرادی که در جهت حمایت از آمریکا نظر دادن،واقعا آمریکا همان آمریکای چهل پنجاه سال اخیره و ذره ای تغییر نکرده و دشمنی خودشو روز به روز هم آشکارتر میکنه ولی ماها خیلی فرق کردیم و هنوزم خوشخیالیم که آمریکا احتمالا خوب باشه و دشمن مانباشه.
امیدوارم همین دوستانی که از آتش زدن پرچم بی ارزش شیطان بزرگ ناراحتند در موارد توهین آمریکا و همدستانش به دین اسلام و قرآن هم لال مونی نگیرن
Iran, Islamic Republic of
چرا درك و فهم اينكه پرچم نماد يك كشور است براي بعضي ها اينقدر دشوار است؟ آيا شما دوست داريد پرچم كشور عزيزمان توسط افراد جاهل و نفهم به آتش كشيده شود؟!
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگین گرین کارت پاسپورت ویزا خودتون بچه هاتون رو اتیش بزنین پرچم همه میتونن
Iran, Islamic Republic of
اگربدقت به پیرامون خودبنگرید و برای رفع حوایج روزانه به سرکاری که خود انتخاب کرده وبرای ان تلاش زیادی کرده اید تابه آن هدف برسید نظری داشته باشید به نکات جالبی برمیخورید .مثلا تصورش را بکنیدکه به بانک مراجعه وتقاضای وام بانکی میکنید .کارشناسان بانک اعتبارسنجی کرده وبه این نتیجه میرسند که اعتبارشما نزدآن بانک احرازشده است وبواسطه آن میلیاردها وام دراختیارتان میگذارندمقصودم ازبیان چنین مطلبی اینست که تونماینده گرچه که اعتبارازمردم گرفته اید اما دربحث قدرت اقتصادی چه دارید که اگر اوبه شما اخ کرد اوراتحریم کنید.اخ کردن به دشمن هم ریزه کاریهای فراوانی دارد پس ابتدا به ریزه کاریها توجه جدی مبذول وسپس هراخم کننده ایی را به اقتصادت واداربسکوت کن چیزی که الان ما نیاز به سکوت داریم ودرسایه سکوت پیچ های خطر ناک اقتصادی خود را باید طی نمائیم .
Iran, Islamic Republic of
من کسی هستم که اولین کامنت را در واکنش به اتش زدن پرچم گذاشتم متاسفانه برخی از دوستان واکنش های غیر منطقی از خود نشان دادند کسی به من بگوید منظور از ایه قران و روایت پیامبر ص در خصوص اهانت نکردن به مقدسات مشرکین چیست ؟ مغلطه نکنید ربطی به این جناح ان جناح ندارد ما باید تاثیر یک عمل را در نظام بین الملل ببینیم اینکه بگوییم انها هواپیمای ما را ساقط کردند و به قران ما توهین کردند جوابش اتش زدن پرچم نیست جوابش انچه که ما در سوریه و عراق کردیم و ضربه اساسی به هیمنه امریکا و سگ تولهایش زدیم درست بود
به جای اینکه ما پرچم را اتش بزنیم خوب برجام را اتش میزدیم و بر روی ان اب دهن می انداختیم حرف این است اگر انها به پرچم ما که مزین به نام الله است را اتش بزند و ... ما چه کاری می توانیم انجام دهیم
دوستا ن مصیبت ما کوته فکری عده ایاست که اول برجام را در بیست دقیقه تصویب میکنند بعد هم پرچم اتش میزنند این رفتار ها تماما به نفع امریکا ... تمام شد... برادران مصیبت ما امروز امریکا نیست مصیبت امروز رفتارها غلط ریس جمهوری است ...
United States
از نظر منطق و عملکرد اصلاح طلبان و روشنفکران تحصیل کرده اکادمیهای علوم سیاسی در غرب در سیاست خارجی جایی برای گفتگو از استقلال و غیرت و تعصب ملی و مذهبی وجود ندارد . این مقولات مانند خیلی مقولات اخلاقی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی برای دورانهای قبل از مدرن است . دهکده جهانی و یکسان سازی و یکسان خواهی ( تمامیت خواهی مدرن غربی ) و یک صدایی جهانی جامعه باز غربی اقتضای استقلال سیاسی و فرهنگی و اقتصادی را از جهان گرفته است . دیکتاتوری پورلتاریای کمونیستی دیروز به دیکتاتوی خشن تر و مدرن امریکا و اروپا ی امروز تبدیل شده است که رگ غیرت طرفداران لیبرالیسم و کارگزاران وابسته به غرب را در کشورهای مختلف قطع کرده است .