جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۱
​فراموشی خانم معاون؛

تخریب منتقدان از حد گذشت/ ابتکار: می‌خواهند کشور را تجزیه کنند!/ کدام گروه در این ۵ سال فقط وعده پوچ داد؟

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 612123
معاون رئیس جمهور در حالی از ناامید کردن مردم توسط رقیب صحبت می کند که چندی پیش حسن روحانی خود در انتقاد و گلایه از عملکرد کابینه اش آنان را به دو دسته «امیدواران» و «ناامیدان» تقسیم کرد.
تخریب منتقدان از حد گذشت/ ابتکار: می‌خواهند کشور را تجزیه کنند!/ کدام گروه در این ۵ سال فقط وعده پوچ داد؟
گروه سیاسی جهان نيوز، اصلاح طلبان با وجود وضعیت بد اقتصادی که مردم به واسطه عملکرد این جناح سیاسی و دولت متبوع‌شان گرفتار آن شدند، بازهم از فرافکنی دست بر نمی دارند.

نمونه این فرافکنی را می توان در صحبت های «معصومه ابتکار»، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به وضوح مشاهده کرد.

وی اخیرا در سخنانی عجیب بیان داشته است: «جریانی به دنبال ناامیدی مردم است، حتی تجزیه کشور را نیز مدنظر دارد.»

معاون روحانی در ادامه اظهار داشت: «امروز این تلاش عامدانه سعی دارد مردم به‌خصوص جوانان و دانشجویان را ناامید کند، این جریان به گونه‌ای از مشکلات صحبت می‌کند که مردم را سرافکنده و از شرکت در انتخابات پشیمان کند.»

صحبت های معصومه ابتکار در حالی است که 5 سال است دولت در دست اصلاح طلبان قرار دارد و این جریان سیاسی در ادامه توانسته برخی از ساختارهای قدرت مانند مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران و برخی شهرهای مهم کشور را نیز در دست بگیرد و برای کار و تلاش در جهت خدمت به مردم ابزارهای لازم را در اختیار دارد و دیگر هیچ گونه بهانه‌ای در این راستا وجود ندارد.

اما به نظر می رسد ابتکار بازهم به شیوه «برون سپاری» مسئولیت سعی دارد با فرافکنی و عملیات روانی ضعف عملکردی خود و دیگر همکارانش در دولت را بپوشاند. اصلاح طلبان در این زمینه تا جایی مسئولیت کارهای خویش را نمی پذیرند که حتی ناامید کردن مردم که به جهت عملکرد ضعیف آنان سبب شده را نیز به گردن رقیب سیاسی خود می اندازند.

معاون رئیس جمهور در حالی از ناامید کردن مردم توسط رقیب صحبت می کند که چندی پیش حسن روحانی خود در انتقاد و گلایه از عملکرد کابینه اش آنان را به دو دسته «امیدواران» و «ناامیدان» تقسیم کرد. موضوعی که این امیدواری را در مردم ایجاد که تغییراتی در کار است اما افرادی چون خود ابتکار آن را تکذیب کردند و بیان شد که برای تحرک بیشتر کابینه این انتقادات مطرح شده است.

حال که رقیب در گوشه ای نشسته و نظاره گر کار اجرایی اصلاح طلبان است این جریان سیاسی به جای کار فرافکنی را سرلوحه کار خویش قرار داده است. موضوعی که چندی پیش «حسین دهباشی» سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی بدان درباره انتخاب شهردار تهران توسط اصلاح طلبان اشاره کرد و در توئیتر خود نوشت: « کار؟ بعید است. کارآموزی شاید.جنجال و سیاسی کاری و فرافکنی؟ هنوز هم جواب می دهد! راستش این است که قالیباف، شهردار خوبی بود و سخنور و سیاست مداری بسیار بد. و این ها که از پی او می آیند اما خطبا و سیاستمدارانی مستظهر به فنون جنگ روانی. مدیریت‌شان؟ گفتن ندارد!»

اصلاح طلبانی چون ابتکار در حالی ناامیدی را به گردن رقیب سیاسی می اندازند که فراموش کردند کشور درگیر چه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و... است. دلاری که از مرز 5 هزار تومان هم گذشت و حتی تا 7 هزار تومان رسید، وعده های اقتصادی که دولت به مردم به واسطه برجام داد که هر روز شاهد یک گشایش اقتصادی خواهند بود ولی عملا کشور 5 سال است که درگیر رکود تورمی شده است و به جای گشایش درگیر گره‎‌های اقتصادی است و مشکلات فراوان دیگری که در حوزه های مختلف محیط زیستی، پزشکی و درمانی، رفاه، شغلی، معیشت و ... مردم را دچار عذاب کرده است، مسائلی است که ابتکار هیچ کدام از آنها را نمی بیند. مسائلی که ابتکار نیز با وجود 12 سال حضوردر راس مدیریت سازمان محیط زیست کشور خود بخشی اعظمی از آن را به وجود آورده است.

حمله به رقیب سیاسی در این دوران که مشکلات افزون شده است کار ساده‌ای که اصلاح طلبان می توانند انجام بدهند. هر چند که ابتکار حریف را متهم به ناامید سازی جامعه با انتقادات فراوان می کند اما از سوی دیگر فراموش کرده است رئیس جمهور بیش از 50 لقب ناپسند را نثار منتقدان کرده تا دهانشان را ببند و در این شرایط دولت در موضع پاسخگویی است نه فرافکنی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه برو تو آشپزخونت قرمه سبزیتو درست کن. تازگی نرفتی گوشت کیلویی 55 هزارتومان بخری!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا پولهای ازاده شده ایران دست اصولگریان هست پس دعا کنید تا عدم کفایت سیاسی به رئیس جمهور بزنند و خودشان دست بکار بشن
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
بنده ابتکار در انتقاد از ابتکار در انتقادش دارم! خانم محترم! بعد از چهل سال، سخنان شاه را تکرار نکن که میگفت منتقدین ما بدنبال ایرانستان کردن ایران هستند؛ لا اقل ابتکار داشته باش در انتقاد از منتقدین خود!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا خودشونو میگه ولی روش نمیشه بگه ما داریم این کارا رو می کنیم!
Iran, Islamic Republic of
به قول قاليباف خيلي ... ! فقط فقط و فقط حرف زدن بلدند و تو كار إجرائي فلج . زبانشان كار ميكند ولي مغز و دست و پا فلج . مملكت رو به بدبختي كشيدند به فلاكت . يكي از دوستان ميگفت تو بازار حتي يك نَفر ارز ٤٢٠٠ با ثبت سفارش گيرش نيومده ...
Iran, Islamic Republic of
سود بنزین وارداتی توسط شوهرتون مزه میده نه ؟! الودگی هوا هم که به لطف خدا وباد حل شد ! هنوز هم سیر ...........................
Iran, Islamic Republic of
شمایی که بچه هاتون خارج از کشور زندگی میکنن نمتونید ادعا کنید نگران آینده کشورید. شما ها فقط نگران بچه هاتون هستید و دارید فکر میکنید چجوری میتونید براشون دلار بیشتری بفرستید...
Iran, Islamic Republic of
حضور این خانم در دولت چقدر برای مردم مفید بوده .از دولت بیرونش کنند و حقوقشو بدن بهزیستی برای کشور مفیدتره .
Iran, Islamic Republic of
معصومه ابتکار فقط یک چهره مثبت داشت و آنهم " سخنگوی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی"....
Iran, Islamic Republic of
خانم سبزپوش چه خبر از عوامل محیط زیستیتون کسی دیگه خودکشی نکرده!!!
خودکشی،فرار،جاسوسی،چهارسال دیگه میموندهمون حیات وحشی که ازتیرس مجوزهای که این خانم برای شکارداده بودخودکشی میکردنند.یعنی جزمگس وپشه چیزی درحیات وحش ایرن زندگی نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفته می خواهند تجزیه کنند بله لیست امید اعتدالیون و اصلاحطلبان همچین قصدی دارد..
Iran, Islamic Republic of
ایشان به دولت قبل انتقاد داشتند ودلیل الودگی هوا را بنزین های تولیدی داخل کشور که توسط دولت قبل پروژه های ان تکمیل و افتتاح شد ، می دانستند . همسر شون بتزین وارد کرد به اسم یورو 4 ایا از ان زمان تاکنون هوای شهرها پاک و سالم شده . ایا مشکل ریز گردهای مرم مقاوم خوزستان ، ایلام را توانست حل یا کم کند . ایشان برای این کشور جز ضرر کاری نمیکند. بهتره بره فرزنداش در امریکا تا یک ملت از دستشون راحت بشه .
Iran, Islamic Republic of
البته ازمایشات نشان داد که بنزین وارداتی یورو چهار هم نیست.ولی کسی صداش در نیومد!
Denmark
خانوادگی برن خارج خرجشون زندگی های لوکسشون را کی بده؟ کاری بلدن؟ یکیشون باید بمونه ایران دلار بفرسته اونور خرج کنن...
عباس گودرزی
سلام چه کسی می خواهد تجزیه کند ؟ سران فتنه را فراموش کرده اید ؟ نفوذی های جاسوس را در محیط زیست فراموش کرده اید ؟ شدید مثل دزدی که وارد جمعیت شده بود و داد می زد دزد را بگیرید !1این وظیفه مدیران نظام است که اطمینان و همبستگی را ایجاد نمایند نه دنبال آزادی اخلاگران و فتنه گران باشند . مردم که مشکلی ندارند . پس شریک دزد و رفیق قافله نباشید .
Iran, Islamic Republic of
ازوقتی که شما امدید.هم هوا الوده نیست هم کشورگل و بلبله. پس........
Iran, Islamic Republic of
رو اعصابي يچندروزي حرف نزني بهتره
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من از دست این خانم 10 سال پیش جایزه گرفتم. ببرم پسش بدم.