پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۳۴

​ویلای تخریب شده آقای وزیر کشور بازسازی می شود؟

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 612063
براساس این گزارش معاون دادستان ساوجبلاغ دراین باره تاکید کرده بود: تخریب بیش از 100 ویلای غیرمجاز به منظور آزادسازی اراضی کشاورزی صورت گرفت و طبق قانون هیچ تبعیضی قائل نمی‌شویم.
به گزارش جهان نيوز، دو روز پیش خبری منتشر شد که حکایت از تخریب ویلای یکی از وزیران در استان البرز توسط دادستانی ساوجبلاغ حکایت داشت، دادستان این شهر تایید کرد که این ویلا متعلق به رحمانی‌فضلی بوده است. حیدر جعفری دادستان ساوجبلاغ این مطلب را اعلام کرد. «خراسان» نوشت؛ وی در پاسخ به این سوال که آیا ویلایی که به تازگی در شهرستان ساوجبلاغ تخریب شد متعلق به وزیر کشور بوده یا نه، گفت: «بله، بوده اما هرچه بوده، گذشته و تمام شده است.» این خبر را روزنامه جمهوری اسلامی منتشر کرد و نوشت: «تلاش استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ برای جلوگیری از تخریب ویلای غیرمجاز بی‌نتیجه ماند».

براساس این گزارش معاون دادستان ساوجبلاغ دراین باره تاکید کرده بود: تخریب بیش از 100 ویلای غیرمجاز به منظور آزادسازی اراضی کشاورزی صورت گرفت و طبق قانون هیچ تبعیضی قائل نمی‌شویم. «آرمان» نیز دراین باره در یادداشتی با عنوان«ضرورت حاکمیت قانون درکشور» نوشت؛ «در خبرها بود که ویلای وزیر محترم کشور در شهرستان ساوجبلاغ به‌علت تخلف و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، تخریب شد و قاضی اصغری، معاون محترم دادستان شهرستان، علت تخریب را اعتراض مردم به ناعدالتی در تخریب‌های صدگانه اخیر در آن شهرستان ذکر کردند.» اما با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که ظاهرا فرماندار دستور بازسازی این ویلا را داده است و احتمال شکایت صاحب ویلا هم وجود دارد البته هنوز از سوی مجلس اظهارنظری دراین باره صورت نگرفته است.

منبع: آرمان
https://jahannews.com/vdcfv0dvmw6dyxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfv0dvmw6dyxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
Iran, Islamic Republic of
کیا می شن مسئولان ما خداوکیلی؟!
Iran, Islamic Republic of
مردم باید یه جوری اعلام انزجار کنند. اشرافی اشرافی است خواه محمد رضا شاه چه رحمانی فضلی و دیگران؛ چه رژیم شاه چه دولت . با اشرافی گری قلیلی اشراف اند و کثیری بنده و برده. چه زود پشت پرده بعضیا فاش شد. ما انقلاب کردیم که از شاهنشاهی و اشرافیت و خان و خان بازی و بندگی و تو سری خوری نجات پیدا کنیم
Iran, Islamic Republic of
قیافه بنگاهی که این زمین را به وزیر فروخته دیدنیه بعد تخریب
Iran, Islamic Republic of
اگه يه تحقيق كنيد متوجه ميشد اكثرمسولين مملكت قبل از انقلاب خود و خانوادشون از قشر فقير بوده اند اما الان ميلياردر هستند يكي بايد رسيدگي كنه اين همه پول را از كجا آوردهاند
Iran, Islamic Republic of
جناب ضدانقلاب ساعت ۱۵:۵۳
اولا ما انقلابی هستیم و انقلابی خواهیم ماند. این انقلاب، انقلاب اسلامیست و قرار نیست با انحراف خواص یا نفوذ، ما از هدف برگردیم. پس تلاش نکن دزدی خواص را پای انقلاب و اهدافش بنویسی.
امثال تو، مشتی کینه توز علیه انقلابند که درست و غلط را برای فریفتن مردم، مخلوط میکنند. نه پیش از انقلاب بدون فساد بوده، نه الان همه جا فساد است‌. پیش از انقلاب، فساد مدیران بوده که اخبارش هست، همانطور که اخبار فسادهای فعلی به گوشمان میخورد. پس از انقلاب هم، آدم فاسد وجود دارد. گویا شما فراموش کردید که انقلاب به کمک نمی آید، بلکه کمک نمیخواهد. کمکش که نکنیم، میشود فساد و هرج و مرج. گناهش هم پای مردم هر زمانه است، نه انقلاب و اهداف آن.
ثانیا بعد از انقلاب، چندین مقطع دارد. مقاطعی بوده که مردم پای کار بوده اند واقعا و مسوولان هم سالم بوده اند. مقاطعی هم مردم پای برگه خیانتکاران را با اشتهای زیاد، امضا کرده اند و خدای بزرگ هم، آن ها را گرفتار انتخابشون فرموده است. پس هر مقطعی، یک ارزیابی جداگانه دارد که باز هم به انقلاب بر نمیخورد. هدف انقلاب، برچیدن سلسله ظالمانه پادشاهی و قطعیت حاکمیت فرزندی که هنوز در رحم مادرش است بر کشور بود. انقلاب، جمهوری اسلامی را آورد که دستاورد آن است. اما این دستاورد، ضمانت ندارد. تا زمانیکه مردم، مسلمان، مومن، و انقلابی بمانند البته در سطح وسیع، دستاوردشان حفظ میشود. اگر رهایش کنند، اگر فرهنگ خود را حفظ نکنند، گرفتار مسوولانی بدتر از خود میشوند.
لذا، ما‌ انقلابی هستیم و انقلابی می مانیم و کنایه امثال تو، تاثیری در شدت شوقمان به انقلاب اسلامی ندارد، چون این وظیفه ماست که اهداف را محقق کنیم، نه اینکه از اهداف محقق نشده، گلایه کنیم.
شما هم بساط زرنگیت رو جای دیگه ای پهن کن بلکه دوزار حلال نصیبت بشه.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این رسوایی محصول ناله و نفرینهای مردمیست که رایشان را نگرفتی و یا نخواندی و یا... که پرونده هایش هنوز مفتوح است
چوب خدا صدا ندارد
ضمنا طبق قانون بخاطر تصرف عدوانی منابع طبیعی و تخریبش باید منفصل و به دادگاه معرفی شود
منتظریم بی مماشات
سینا
Iran, Islamic Republic of
از مشروطه تا الان این دولت نوبره
پس گیری اموال نامشروع مسئولین
Germany
بعد از تخریب ویلاهای غیر مجاز
نوبت پس گرفتن املاک و خانه های چند ده میلیارد تومانی برخی از مسئولین است که اول انقلاب به نان شب محتـــــــــاج بودند اما الان سالی چقدر خرج سونا و استخر منازل غصبی خود می کنند.
بسم الله. از همین امروز با قاطعیت باید طرح بررسی اموال نامشروع مسئولین و عودت آنها و جریمه و مجـــــــــــــــــــــازات آنها که از رانت قدرت و مسئولیت سوءاستفاده کرده اند، کلید بخورد.
Iran, Islamic Republic of
برخی اشتباه است باید بنویسید همه مسولین
Iran, Islamic Republic of
بگویید کدام یک از مسئولین کشور ما اینطوری نیستند؟...همه همین گونه اند.این ملت بیچاره را یاور و پناهی نیست.هیچکسی نیست
Iran, Islamic Republic of
لیست همه مسوولین که میگی فاسدند را همینجا بنویس. فقط حواست باشه اسم همه رو بنویسی و فسادشون رو هم بگی. وگرنه خودت، فاسدی به گناه تهمت زدن و لجن پراکنی.
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو هنوز هم هستند مدیران متعهد و دلسوز اما به خاطر روح اشرافی حاکم بر دولت خدمات و فعالیت هاشون به چشم نمیاد
Iran, Islamic Republic of
خلائق هرچه لایق
از ماست که برماست
سرور
Iran, Islamic Republic of
ویلای یک وزیر زحمتکش.آن هم در زمان انتخابات!
دختر مظلوم وزیر
Germany
یاد دختر مظلوم وزیر و واردات لباس توسط وی افتادم
واقعا چقدر مظلومند این طبقه خدمتگزار و ساده زیست
Iran, Islamic Republic of
علی برکت االه
Iran, Islamic Republic of
تفکر ویلا نشین و اشرافی دولت و مدیر و نقض قانون توسط خودشان به وسیله بعضی از مردمی حمایت می شود که ظاهرا دادشان از مشکلات اقتصادی به هواست!!! متناقض نیستند؟!
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مردم ایران تا آخوند میبیین توهین میکنن در حالیکه همونا هر انتخابات میرن به آخوندها رای میدن از جمله رفسنجانی و خاتمی و روحانی... ملت دهن بین ملت متناقضی میشه
مینابی
الهی همتون دچار استخر بشین و کسی نباشه که فریادتون برسه اشراف زاده ها
Germany
خودت بیشتر از همه مستحق استخری
خوب گفتی.........
خونه ماتویک روستاب35سال قدمت می باشدفقط به خاطراینکه 10مترباکوچه وخیابان روستا فاصله داردجزطرح هادی حساب نمی شودحتی نمی توانیم یک وام بگیریم بازسازیش بکنیم میگن جزروستا حساب نمی شود.به زورامتیازگازدادن خداروشکرآب وبرق روهمان موقع گرفتیم حالا ویلای آقای وزیروسط زمین کشاورزی چطورمجوز بازسازی بگیره ولی به خونه ماندن بگن چون جزاراضی کشاورزی حساب می شویدتازه آسفالت تادرخونه مون هم نمیارن..درضمن زمین کشاورزی اطراف خونه مون هم زخودمون می باشدنیازبه اجازه کسی یاارگانی نیست.
بحری
Germany
این ویلا را زمانی قرار بود خراب کنند اما ....
Iran, Islamic Republic of
مردم دوست دارند مرفه نشینها در راس حکومت باشند به شما چه؟
Iran, Islamic Republic of
بجاش تویه جای بهترمیسازن!!!!!!!!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینا می خوان در کشور قانون رو اجرا کنند؟ اینا می خوان از اراضی ملی و محیط زیست حفاظت کنن؟ اینا می خوان با فساد و زمین خواری مبارزه کنند؟
م ج
Iran, Islamic Republic of
آن وزیر بهتر است کا مل اسمش گفته شود وبگه زمین دیگر دارایی که دارد از کجا آ ورده است بعد وزی کشور پز دهد که ما خودی ونا خودی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیژن
آخ دلم کباب شد برای دختر مظلوم وزیر
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام این همان وزیر بود که در مجلس داد میزد پولهای کثیف؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
بعدازچهل سال ببین چه آمده برسر مملکت یک سری گشنه الان شده اند وزیر و وکیل اشرافی مملکت باتورم وبیکاری ناامیدی نسل جوان روبروست وتمام دنیانیزچشم به زانوهای مادارد که کی زمین میخورد خدایا خودت رحم کن...
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان و منافقان این ملت نه تنها زمین نمی خوره بلکه به یاری خدا اوج خواهد گرفت
رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام , واقعا اگر اسم 5 مرد در ایران گرفته شود حقیقتا یکی همین دادستان ساوجبلاغ است , احسنت و مرحبا بر چنین دادستانی , درود خداوند بر مادری که چنین فرزندی را شیر داده است , ای کاش چنین دادستانی در سرخس می داشتیم که جلوی تخریب صدها هزار مراتع و منابع طبیعی را که توسط یک عده خائن و از همه مهمتر توسط نهادهای به اصطلاح ارزشی (آستانقدس )تخریب شده و می شوند می گرفت
انشاله باز هم اگر بازسازی شود دادستان تخریب خواهد کرد و مردم با غیرت از دادستان حمایت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اصل‏ چهل و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که بیان می دارد: «دولت‏ موظف‏ است‏ ثروتهاي‏ ناشي‏ از ربا، غصب‏، رشوه‏، اختلاس‏، سرقت‏، قمار، سوء ‎‎‎‎استفاده‏ از موقوفات‏، سوء استفاده‏ از مقاطعه‏ كاريها و معاملات‏ دولتي‏، فروش‏ زمينهاي‏ موات‏ و مباحات‏ اصلي‏، داير كردن‏ اماكن‏ فساد و ساير موارد غير مشروع‏ را گرفته‏ و به‏ صاحب‏ حق‏ رد كند و در صورت‏ معلوم‏ نبودن‏ او به‏ بيت‏ المال‏ بدهد. اين‏ حكم‏ بايد با رسيدگي‏ و تحقيق‏ و ثبوت‏ شرعي‏ به‏ وسيله‏ دولت‏ اجرا شود.» که به اصل «از کجا آورده اید» معروف است و بحمدلله قانون هم دارد اگر خداوکیلی از سوی دولت (حکومت) اجرا می شد دیگر کسی در دولت های سازندگی و اصلاحات و اصول گرا و تدبیر و امید و کلاً هر کوفت و زهرماری با استفاده از ثروتهای مشروع و نامشروع دست به ساخت چنین ویلاهایی بزند.
البته این موضوع غیر از مشمولین آیۀ کنز (آیات 34 و 35 سورۀ مبارکۀ توبه) است که بحث دیگری را می طلبد.
به هرحال یک مورد اینچنینی را باید غنیمت شمرد ...