کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری عامل تیرانداری مرگبار در بازار تهران

24 ارديبهشت 1397 ساعت 16:06

معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در آخرین روزهای سال گذشته به ضرب گلوله اقدام به قتل یکی از اقوام خود در محدوده بازار تهران کرده بود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حمید مکرم  اظهارکرد: حوالی ساعت 15 روز 28 اسفندماه سال گذشته خبری درخصوص تیراندازی در محدوده چهارراه گلوبندک به سامانه 110 اطلاع داده شد و در پی آن ماموران پلیس در محل حاضر و متوحه شدند که فردی با شلیک گلوله اقدام به قتل فردی در این محدوده کرده و از محل متواری شده است.
 
وی با بیان اینکه متهم به قتل با شلیک دو گلوله مقتول را به قتل رسانده بود، گفت: با دستور بازپرس ویژه قتل پرونده برای رسیدگی در اختیار ماموران مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت و سرانجام با اقدامات انجام شده متهم در حوالی ساعت ۱۵ امروز در منطقه ولنجک شناسایی و دستگیر شد.

معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد دربازجویی های انجام شده صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرده و علت آن را اختلاف مالی ۴۲۰ میلیون تومانی اعلام کرد.مکرم با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی خواهد شد.

     


کد مطلب: 612003

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/612003/دستگیری-عامل-تیرانداری-مرگبار-بازار-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com