پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

این نماینده مردم به ایرانی‌ها اعتماد ندارد+عکس

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 611905
یکی از نمایندگان درحالی بیان می‌کند که به پیام رسانان داخلی اعتماد ندارد که در سال گذشته برای صفحه اینستاگرام خود جشن دوسالگی گرفت.
به گزارش جهان نيوز، در حالی که امسال به نام حمایت از «کالای ایرانی» نامگذاری شده است اما به نظر می رسد برخی از جمله افرادی که سمت‌های خاصی را برعهده دارند، به این موضوع چندان اهتمام ندارند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت، که با لیست امید وارد مجلس شد، دربارهپیام رسان‌های داخلی بیان می‌کند: «مردم به سمت پیام رسان‌های داخلی نمی روند به دلیل اینکه اعتماد ندارند.»

جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون عضو پیام رسان داخلی نشده‌ام، گفت: «البته کانالی در پیام رسان سروش دارم اما به شدت هوادارانم از این پیام رسان ناراضی هستند و تاکید دارند که به تلگرام برگردم و تاکنون تنها ۵۰ نفر عضو شده اند. مردم از پیام رسان‌های داخلی به شدت گله‌مند هستند.»
 

ایمن آبادی درحالی از پیام رسانان داخلی حمایت نمی کند که در سال گذشته برای صفحه اینستاگرام خود جشن تولد دوسالگی گرفت. همین موضوع موجب تعجب بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و افکارعمومی در فضای مجازی با ابراز تاسف از این مسئله نسبت به تقلیل جایگاه و شأن نمایندگی در مجلس با چنین رفتارهایی انتقاد کردند.

جالب اینجاست که برخی از مسئولان در فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام فعال هستند اما به وقت حمایت از پیام رسان‌ها و شبکه های داخلی آنان را نامطمئن می خوانند؛ این درحالی است که ثابت شده شبکه های اجتماعی خارجی ابزارهای جمع آوری اطلاعات برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هستند و حتی برخی از شیوخ عربی مخالف ایران سهام‌دار این شبکه‌ها هستند. 

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Germany
خداوند عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند انشاء الله.
Iran, Islamic Republic of
میخوابد و ماهی 8 میلیون تمون از بیت المال مسلمین میخورد

عاقبتش...
Iran, Islamic Republic of
عمو جای اینستاگرامت رو از پوشک گرفتی یا هنوز داری باهاش فضای کشور رو قهوه ای میکنی؟
مجید
Germany
روحیه ی جانبازی از جانبازی مهمتر است...
کسی که روحیه شهادت طلبی داشته باشد شهید زنده است....
Iran, Islamic Republic of
از این آقا این حرفها و رفتارها بعید نیست!
به خبر زیر توجه کنید:
"غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجالس نهم و دهم در گفتگو با خبرآنلابن ضمن اعتراض به حقوق و دستمزد برخی نمایندگان در مجلس گفت: زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تامین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟"

خدا شفا بده.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کسانیکه امثالهم را انتخاب کرده اند