جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۲۳۸

دولت طلبکار شد/ منتقدان برجام عذرخواهی کنند!

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 611887
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به برخی موضع گیری ها در خصوص برجام اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: متأسفانه آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشند، طلبکارانه به دستاوردهای ملی می‌تازند!
دولت طلبکار شد/ منتقدان برجام عذرخواهی کنند!
گروه سیاسی جهان نيوز: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به برخی موضع گیری ها در خصوص برجام اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: متأسفانه آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشند، طلبکارانه به دستاوردهای ملی می‌تازند!

لازم به ذکر است این اطلاعیه از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در حالی صادر شده است که ملت شریف ایران در انتظار عذرخواهی رسمی شخص رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده هسته ای خاصه آقایان ظریف و عراقچی هستند که به علت اعتماد به آمریکا، عدم رعایت برخی خطوط قرمز مطرح شده توسط رهبرانقلاب، عدم اجرای متناظر تعهدات و همچنین ضعف های برجام که منجر به نقض مکرر این سند از سوی شش کشور مقابل و در نهایت خروج بدون هزینه امریکا از این سند شد، ایران اسلامی متحمل خسارات سنگینی گردید. 

متن اطلاعیه  دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تَقْفُ ما لَیسَ لک به علم اِنَّ السَّمْعَ والْبَصَرَ والفُؤاد کُلُ اولئکَ کانَ عَنْهُ مَسْئُولا 
این روزها ، برخی گروه‌ها و شخصیت‌های محترم ، در مورد اعلام خروج آمریکا از برجام اظهار نظر کرده و بیانیه صادر می‌کنند. دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت لازم می‌داند جهت تنویر افکار عمومی در این موقعیت حساس، موارد مهمی را به استحضار ملت شریف ایران برساند:

1-دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان منتخب ملت ، از ابتدا ، خود را موظف به تحقق خواست مردم در تعامل سازنده با جهان و  تلاش خستگی ناپذیر برای رهایی کشور از بند تحریم‌های ظالمانه و لغو قطعنامه‌های خطرناک شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌دانسته است و در این راه همواره تابع سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بوده و تیم مذاکره کننده نیز ، تمام تلاش خود را برای کسب بیشترین منافع و اعطای کمترین امتیاز، به کار بسته است.

2-راهبرد اصلی و اعلام شده دولت ، در مذاکرات طولانی با شش کشور و اتحادیه اروپا، تأمین منافع ملی بوده است و در این مسیر، هیچیک از حقوق، توانایی‌ها و ظرفیت‌های راهبردی کشور مورد مذاکره و معامله قرار نگرفته است ؛ بلکه بهانه‌‌های واهی برای متهم کردن ایران را از دست بدخواهان گرفته و حقوق مسلم ملت ایران را برای پیشرفت و حضور عزّتمندانه در اقتصاد جهانی تثبیت کرده است.

3-برجام از نظر جهانیان، یک دستاورد بی نظیر در عرصه‌ دیپلماسی و صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است. شکستن اجماع جهانی علیه ایران ، رسوائی صهیونیست‌ها ، برچیده شدن تحریم‌های بین¬المللی، و به رسمیت شناخته شدن برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشور بخشی از دستاوردهای برجام به شمار می رود.

4–دولت امریکا که همواره ، مجامع بین المللی را در حمایت از خود بسیج می کرد و کشورها را با الزام به تحریم ، در مقابل ایران قرار می داد ، اینک با صهیونیستها تنها مانده و شاهد حمایت جهانی از موضع منطقی و عزتمندانه ایران اسلامی است. 

5-رئیس جمهور فعلی آمریکا مدعی است در جریان برجام کاملاً متضرر شده است و ایران را کشوری می داند که بدترین توافق را به او تحمیل کرده‌است.  او خروج از برجام را پاسخی برای تحقیر آمریکا در برابر ایران می‌داند.  در چنین شرایط  خطیری که وحدت ملی یک ضرورت است، سوال این است که حمله به دولت و تخریب دستاوردهای کشور که همراه با افزایش قدرت دفاعی و تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران به دست آمده است، همصدائی با چه جریانی و  ریختن آب به آسیاب چه کسانی است ؟

6-متأسفانه آنان که باید عذرخواه مواضع نادرست خود در گذشته باشند،  طلبکارانه به دستاوردهای ملی می تازند و حاضر نیستند به این سوال پاسخ دهند که خسارت‌های تحریم ظالمانه بر ملت ایران چه میزان بوده و برای پیش گیری به موقع از آن خسارت‌ها چه کرده اند؟ آنها هیچ گاه حاضر نیستند از ناتوانی خود در ارائه راه‌های جایگزین  برجام سخن بگویند و صادقانه بابت رویکرد غلط و کارشکنی های خود در روند پیشرفت کشور ، از ملت عذرخواهی کنند. آنها در تعارضی آشکار ، هم دلواپس حضور آمریکا در برجام بوده‌اند و هم شاکی خروج آمریکا از برجام.  مدیریت مسئولانه کشور ، عرصه تناقض گوئی نیست ؛ بلکه نیازمند تصمیم قاطع و عمل شجاعانه است. 

7-دولت ضمن استقبال از تمامی اظهار نظرها و توصیه‌های خیرخواهانه ، اعلام می‌کند که تمامی مراحل مذاکرات و توافق ، در چارچوب قانون اساسی ، اختیارات و مسئولیتهای رئیس جمهور و مصوبات  شورای عالی امنیت ملی بوده است. در شرایط جدید نیز برای مقابله موثر با اقدام تحریک آمیز آمریکا، و تضمین‌ انتفاع ایران از برجام ، تدابیر لازم اتخاذ شده و در حال اجرا است.
 
8-در شرایط حساس کنونی که بار دیگر ، دولت زیاده خواه امریکا ، زبان به تهدید ایران گشوده است، از همه شخصیت‌ها و گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی انتظار می‌رود که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، به انسجام و وحدت ملی مدد رسانند و با حمایت از مواضع دولت در صحنه بین المللی ، به جهانیان نشان دهند که مردم ایران یکپارچه و یک صدا ، در مقابل ناقضان عهد، ایستادگی و از حقوق خود دفاع خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
ثمرات و گلابی های برجام را دیدیم و در نهایت احترام تکریم شدیم.
کاش شما رییس جمهور ما نبودید اقای روحانی بیانیه سودی ندارد شما افکار عمومی را به بازی گرفتید و همچنان به بازی می گیرید دلسوزان را فحش کاری کردید و تمسخر کردید برای چهار روز در قدرت ماندن چه دروغهایی که نگفتید. دلسوزانه تقاضا دارم استعفا دهید تا شان روحانیت حفظ شود شما جایگاه روحانیت را تضعیف کردید.
Iran, Islamic Republic of
عزیز من حیا که ندارند...
ننگی که محمود بر پیشانی شما زد بعیده با اب زمزم هم پاک بشه چه رسد به عذرخواهی!
دلواپس حیا کن روحانی رو رها کن
م
Iran, Islamic Republic of
برو دکتر خوب میشی
بگو برای بیماری برجام میخوام ویزیت شم
ننگ ممد خاتمی و عمو حسن
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
ننگی که... با برجام به پیشانی مردم فزده شد تا قیام قیامت گریبان ما را می گیرد
Iran, Islamic Republic of
خدمت به مردم گناه احمدی نژادبود
Canada
به مجمود رای دادیم ولی محمود اشتباه زیاد داشت.. خودمون به افراد نچسبونیم...
Iran, Islamic Republic of
به این میگن چی واقعا؟
یک روز خدمت احمدی نژاد ، یک سال مدیریت اشرافی شما
Germany
یک روز خدمت احمدی نژاد که خود را به آب و آتش زد
یک روز ساده زیستی احمدی نژاد
یک روز انقلابی بودن احمدی نژاد
یک روز حضور احمدی نژاد در مناطق محروم کشور
یک روز خدمات دولت احمدی نژاد
یک روز استکبار ستیزی احمدی نژاد
می ارزه به تمـــــــــــــــــــــام روزها و ماه ها و سال های تجمل گرائی، همایش و جلسه بیهوده، زندگی اشرافی، کدخداپرستی، عشق به لیبرالیسم ...
چـــــــــــــــــــــرا؟
Germany
چرا ما اجازه نداریم مانند قبل ماهواره به فضا ارسال کنیم؟
چرا ما نمی توانیم از دانش هسته ای برای بحران کم آبی کشورمان استفاده کنیم؟
چرا نمی توانیم در برابر واردات بی رویه از خارج مشخصا فرانسه و انگلیس اقدام کنیم؟
چرا آقازاده ها و دلالان ارز کشور را با رانت و... صرف واردات خودروهای لوکس و دیگر اقلام می کنند؟
چرا برای بهبود شرایط استان های فقیر کشور دولت اقدامی نمی کنه؟
چرا ....
چون برجــــــــام داریم چه برجامی..... به افتخارش کف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
روحانی رها بوده و هست شما هم که خدارو شکر ول هستید.
در جواب دولت باید گفت اولا این آیه چه ربطی به وادادگیهای شما دارد؟؟؟
درجواب بند 1- دولتی که با قولهای دروغ سرکار آمده باید بداند تکرار حرف خطرناک بودن تحریم و تهدید آب در آسیاب دشمن ریختن است.
بند2- تمام تواناییها و ارزشها را تضعیف نمودید قلب راکتور اراک دفاع موشکی قضیه غم بار 2030 و بزرگترین صدمه انفعال شمابود.
بند 3-برجام برای طرفهای مقابل دست آوردی بی نظیر است و طلبکار شدن آنا و بازی جدید فقط برای زدن آخرین ضربه به نظام است.
4- دولت آمریکا یا همان کدخدا اگر تصمیمی بگیرد بقیه نوچه ها همراهی می کنند دل خوش کردن به همراهی اروپا در مقابله با آمریکا ساده لوحی محض است.
بند 5- رییس جمهور آمریکا آنقدر ساده لوح نیست که بگوید برجام خورشیدی تابان است تا طرف مقابل طلبکار شود این موضع را گرفته تا امتیاز بیشتری بگیرد.
بند 6 - متاسفم که دست آورد هسته ای رانادرست و قراداد ننگین برجام را دست آورد ملی می خوانید.
بند7-دولت فقط از نظرات همسوی خود استقبال می کند و باید موضعش را در قبال مردم خود و کدخدای خود مشخص کند.
8- باز کد خدا تهدید کرد؟ مگه در بند 1 نگفتید دیگران شرایط خطرناک ایجاد کردند ؟؟ مگر تهدیدی بالاتر از تهدید کد خدا برایتان هست؟؟؟ حداقل در یه بیانیه از تناقض گویی پرهیز کنید .علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
وای از دست جماعتی که اصلا نمیخوان یه ذره بفهمن چه کلاهی سر مملکت رفته و هنوز دنبال بازی محمود و حسن گیر کردن . برو حداقل تحلیلهای اقتصاددان های همین جماعت اصلاح طلب رو بخون که همه دارن میگن بدترین وضعیت اقتصادی بعد از انقلاب همین 5 سال روحانی بوده و همه دورانها حتی زمان جنگ هم وضع به این بی سر و سامانی نبوده
Iran, Islamic Republic of
شعار جدیده
روحانی برای رفع حواس ها از برجام این و سروده؟
علی برکت الله
سرور
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید.گدایان برجام!
محمود بد.شما که قرار نبود بد باشید.قرار بود؟
Iran, Islamic Republic of
آخه رهاش کنیم میره زیر آب!
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده عزیزم... بمیرم واقعا بیماری سختیه.... همین که در همه حال باید طلبکار باشین خیلی سخته.....ولی... اما... شماها به راحتی قادر به این کار هستین عزیزم.....یه سر از پشت اون مانیتور و فضای مجازی بیا بیرون و دنیای واقعی رو ببین... اون وقت متوجه میشی که داغ ننگ رو پیشونی کی هست....عزیزم...تو هم خوب میشی ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه 88 نجس سیاسی هستن و با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
نجس شماها هستيد كه به زور بر گرده مملكت سواريد!
وگرنه اكثريت ملت ايران كه در طرفداران اصلاحات و جنبش سبز بودند نجيبند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دلواپس بودن برای منافع ملی غیرت می خواهد که شما ندارید.
Iran, Islamic Republic of
آن سه ننگی که پیشانی ایران زده اند / ترکمنچای و گلستان و سپس برجام است
Iran, Islamic Republic of
کم می آرید لنگ محمود را می کشی وسط !!! برجام چه غلطی کرد اینو جواب بده بدبخت !
Germany
بازی محمود - حسن را تا کی می خوتهی ادامه بدی؟
Iran, Islamic Republic of
اگربیست هزارسانتریفیوژونیروگاه اب سنگین اراک وبیست تن اورانیم غنی شده ودانشمندان هسته ای زمان احمدی نژادنبود که انها نمی امدند پای مذاکره که متاسفانه هرچه دستاورداحمدی نژادبود...برباددادند....
Iran, Islamic Republic of
بهترین کارروحانی اولا عذرخواهی ازمردم...
Iran, Islamic Republic of
موگرینی گفته ماتضمینهای لازم راازروحانی گرفته ایم که هرچه تحریمها راهم زیاد کنیم ایران نمی توانداز برجام خارج شود این تضمینها میدانی چه هست همان پیوستهای محرمانه برجام می باشد...
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي مثبت زدم مر گ بر منافق مرگ بر افساد طلبان
بیژن
.... احمدی نژاد .!لااقل در سیاست خارجی مثل شیر می غرید!این همه .... توسط روحانی را نمی بینی؟یا مثل صم بکم عمی لا یرجعون هستید؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما محمود رو که 5 سال پیش رئیس جمهور بود هنوز رها نکردی ما روحانی که 5 ساله رئیس جمهوره و سه سال ... دیگر هم خواهد بود رو رها کنیم؟
ولله ما رها کردیم اون رها نمی کنه. ....
دولت احمدی نژاد چند تا نشانه داشت:
Germany
هرچند احمدی نژاد اشتباهاتی هم داشت اما در شرایطی که خائنین داخلی با وعده و وعید به دشمنان خارجی برای تحریم ایران، آشفتگی بازار , تشویق دولت های عربی برای سقوط دولتش و.... با عشق و علاقه به مردم و محرومان خدمت کرد. دولت احمدی نژاد چند تا نشانه داشت: 1) قرارداد محرمانه نداشت 2) سفرهای استانی اون هزینه های میلیاردی نداشت 3) دختر مظلوم وزیر و امثالهم در حال واردات نبود 4) دو تابعیتی ها در بدنه دولت همه کاره نبودند 5) تمام جهت گیری دولت برای ریشه کنی فقر به خصوص در مناطق و استان های محروم بود 6) رئیس و معاون دولت در خانه اشرافی زندگی نمی کردند .
United States
نیاز به هیچ چیز نبود. روحانی داره همه خدمات احمدی نژاد رو نشون میده خودش. هر چه اون رشته کرد اینا پنبه کردن.
Iran, Islamic Republic of
آیه فوق می فرمایید به آنکه علم ندارید نگویید. چرا گفتید کد خدا قابل اعتماده . چرا گفتید برجام را خدا آورد چرا گفتید برجام خورشید تابان است چرا گفتید هیچ قراردادی امضائ نمی شود مگر اینکه تمامی تحریمها بالمررررررره برداشته شود؟؟؟؟ علم داشتید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
... دولت ضمن استقبال از تمامی اظهار نظرها و توصیه‌های خیرخواهانه ...

"استقبال از توصیه های خیرخواهانه"

من بی سواد جهنمی بی شنناسنامه ترسو دیگه حرفی ندارم ...
Germany
باد آورده را باد میبره این ۳ سالشم خیری به کشور نمیرسونه مطمئنم ...
Iran, Islamic Republic of
والله الکی پروژه هارورهاکردن به امید برجام
Iran, Islamic Republic of
اینها هر وقت کلمه ملت شریف ایران را به زبان آورده ان شگ نکنید که به دنبالش گاف بزرگی هست.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اینجانب به شخصه از اقای روحانی بدلیل خروج ترامپ از برجام عذر خواهی میکنم.
تو رو خدا حلالم کن رییس جمهور.
سنگ پــــــــــــــــــا
Germany
وقتی مسئولین حاضر در دولت از برجام = ترکمانچای = گلستان انتقاد می کنند دیگه این فیلم بازی ها برای چیست؟ به این واژه ها دقت کنید:
تقریبا هیچ برجام مرده آمریکای بدعهد برجام را خدا آورد نه ما تحریم ها هنوز برطرف نشده روح برجام نقض شده و.... اینها بخشی از عباراتی است که خود مسئولین در دولت بارها و بارها آن را به زبان آورده اند. حالا اهانت ها به منتقدان به کنار.
حالا چی شده که دوباره از این عهدنامه ننگین و خفت بار دفاع می کنند الله اعلم!!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
برجام همین که باعث شد از جنگ دور بشیم و دوران مموتی رو پشت سر بگذاریم خوبه...
الان هم بهم کامل نخورده...
اگر یکم فقط یکم دنبال دارو بودی سالهای 90 و 91 الان قدر برجام رو میدونستی...
Iran, Islamic Republic of
سیف میگه "برجام برای ایران دستاورد تقریبا هیچ ""داشت.حالا تو به بهانه دارو میخوای این حناق برجام رو توجیه کنی؟! دارو ،وقتی دشمن بیاد تو خونه ات وزن وبچه ات رو برای فروش ببره ،چه ارزشی داره؟فکر کردی امریکا به کمتر از نابودی ما راضی میشه؟
هادی
United States
خوشم میاد که جون مردم کشورت برات پشیزی ارزش نداره و فقط میخای لجبازی کنی...
با همین مذاکرات باعث شدیم که دارو و پول به مملکت برسه...
فقط میخاد حرف خودتون باشه به زور و لجبازی...
Iran, Islamic Republic of
کدوم دارو و پول؟؟؟؟ نیشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟ اخه امارهای خود دولت یه چیز دیگه میگه ها؟؟؟؟؟رییس بانک مرکزی میگه ثمره برجام هیچ...رییس سازمان غذا و دارو میگه تحریم نمیذاره دارو برسه ...اونوقت شما یه چیز دیگه میگی؟؟؟؟خوشم میاد که ذاتا دشمن واقعیت هستین و اصلا براتون مهم نیست دروغی که میگین چقدر برای دیگران غیر قابل باوره... به این میگن روش ماکیاولی که دقیقا همه شما اصلاح طلبها پیرو اون هستید...در این مکتب میگه هر چند میدونی فرد مقابل میدون حرفت دروغه ولی تو به چشمش نگاه کن و دروغن را دوباره تکرار کن....جقا شماها دست ماکیاول نه بلکه شیبطان را از ظشت بستید
Germany
احسنت زدی توخال
فک کنم یه خال دیگه ای رو زده صداش بعدا در میاد
هادی
Iran, Islamic Republic of
همین پولی که باهاش مملکت اداره شد...
نفتی که صادر شد... هواپیمایی که خریدیم...
فکر کردی مموتی عزیزت پولی برای مملکت گذاشته بود؟ تحریم ها ادامه داشت میتونستیم یکسال دیگه دووم بیاریم!!!
Iran, Islamic Republic of
چی به مردم رسیدنکنه آقازاده ایی بازدم مموتی گرم یارانه داد چند خانواده رونجات داد بازدمش گرم سرپناه ساخت
تاکی میخوای چشمتو ببندی آخه برو جادهها روببین بازم دم مموتی گرم. زنده بادمموتی
Iran, Islamic Republic of
همین پولی که مملکت باهاش اداره شد توسط دولت نهم و دهم در صندوق توسعه ملی و خزانه بانک مرکزی ذخیره شده بود حالا که بعد از 6 سال ته کشید نرخ دلار 7000 تومان شد.
Iran, Islamic Republic of
هیچکدوم از تحریم ها که لغو نشده تا حالا سلامتی خود را حتما چک کن
Iran, Islamic Republic of
مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است برجام برای ملت ما مایه ذلت بود.
هادی
Iran, Islamic Republic of
شعار...
شعار...
شعار...
شش ماه بدون حقوق برو خونه پیش زن و بچت و ببینم میتونی بازم این حرفها رو بزنی!!!
Iran, Islamic Republic of
هادی کوچولو اگر پول به مملکت می رسید که نرخ دلار 7000 تومان نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
اگه پشت گوشت را دیدی ما هم پولهای برجام را دیدیم
Iran, Islamic Republic of
کدوم دارووو. خبر نداری پس یاراهت به بیمارستان نیوفتاده تازه توهمین دولت بعضی ازبیماریای خاص هم دارن برمیدارن
Iran, Islamic Republic of
کدام دارو کدام پول ماهنوز دیپلماتهایمان نمی توانند درکشورهای اروپایی حساب داشته باشند چه برسد به افرادعادی مثل کبک نباشید که سررازیربرف کرده باشد
حامین
Iran, Islamic Republic of
دارو پول منظورت دقیقا چیه اخوی؟؟؟؟
منظورت دلار 8000 تومانی و بیمه هاییه که تا گردن کلاه سر مردم گذاشتن؟؟!
منظورت گرون شدن دوبرابری گوشی و لوازم خانگی و کالای دیجیتال و... در عرض 2ماهه؟؟؟
چشم باز کنید...
تا 1400 قیمت دلار به 20هزارتومان میرسه و کار ایران تمومه.. Game over
منظورت داروی نظافته دیگه!
دقیقا بفرمایید کدوم پول اومد و به جیب کی رفت؟
Iran, Islamic Republic of
با کسانی که به قول خودت اینقدر پست اند که دارو رو هم تحریم می کنند آیا میشه قرداد نوشت و آیا به قرارداد پایبندند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز چیزی که باعث دوری جنگ شده اتحاد ملی زیر پرچم ولایت و قدرت و اقتدار موشکی و نظامی ماست نه مذاکرات بی رمق.
اون چیزی که علت اصلی کمبود دارو و بقیه مایحتاج مردم بود سوء مدیریت مسئولین بود نه تحریم.
Iran, Islamic Republic of
وای از دست جماعتی که اصلا نمیخوان یه ذره بفهمن چه کلاهی سر مملکت رفته و هنوز دنبال بازی محمود و حسن گیر کردن . برو حداقل تحلیلهای اقتصاددان های همین جماعت اصلاح طلب رو بخون که همه دارن میگن بدترین وضعیت اقتصادی بعد از انقلاب همین 5 سال روحانی بوده و همه دورانها حتی زمان جنگ هم وضع به این بی سر و سامانی نبوده
Iran, Islamic Republic of
مقام‌معظم رهبری :
اینکه که می گویند برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشته دروغ محض!

حالا شما دوباره اومدی میگی سایه جنگ !!!!
م
Iran, Islamic Republic of
این دستاورد برجام چیه که منت سر مردم میذارید؟! در حالیکه هیچکس از اون خبر نداره .
برجام یک....و آشکار چیز دیگری نیست.
Iran, Islamic Republic of
دستاورد برجام گلابیه. هنوز نخوردی دیگه نمیخوری
Iran, Islamic Republic of
این دستاورد از اولش هم مثل لباس نامرئی پادشاه بود
Germany
😂😂😂
احمد
Iran, Islamic Republic of
یه جور میگی انگار نصف ملت دنبال دارو بودن الان تو 98 درصد تولید دارو خودکفا هستیم پس بسوزززززززززز
هادی
United States
ماشالله چه داروهایی...
استامینافون تولید کردن که افتخار نیست...
داروهایی که حیاتی هستن رو وارد میکنیم یا مواد اولیشون رو وارد میکنیم...
خوشم میاد جون مردم برات ارزشی نداره اصلا....
Iran, Islamic Republic of
اخه تو از امریکا که نمیتونی نظر بدی..... بیا ببین و بعد برئ برای اونها تعریف کن...عزیزم//// اگه جون مردم ایران برای شماها مهم بود... امروز اون پرچم نحس امریکا بالای نوشته هات نبود....قربون شکلت
Iran, Islamic Republic of
اینقدر از مملکت خبر داری؟! تا داروهای ام اس وهپاتیت سی هم توی کشورت تولید میشه.زجرکش نمیشی بیشتر تحقیق کنی وبعد حرف بزنی؟!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
حکایت کسانی که در خارج نشسته اند و فکر می کنن مملکت خیلی داغونه و اظهار نظر می کنن
حکایت شخصی است که کر بود و می خواست بره ملاقات یک مریض
بعد پیش خود گفت خب من وقتی با او احوالپرسی کنم جواب او را نمی شنوم خرابکاری میشه
بعد به خودش دلداری داد و گفت خب میرم ملاقات
بعد میگم حالت چطوره
طرف میگه بهترم خدا را شکر
من هم میگم خدا را شکر
بعد میگم دکترت کیه میگه فلان دکتر
میگم خیلی وارده و تخصص داره
بعد می پرسم
غذا چی می خوری
اسم یک غذا را میگه
خب من هم میگم خیلی خوبه بخور
با این پیش فرض ها رفت ملاقات مریض
پرسید حالت چطوره
طرف گفت مُردم از این درد لعنتی
گفت خدا را شکر
طرف خیلی ناراحت شد
بعد پرسید دکترت کیه
گفت عزرائیل
گفت خیلی وارده
طرف بیشتر عصبانی شد
پرسید غذا چی می خوری
با عصبانیت گفت زهر مار
گفت نوش جونت ادامه بده خوب میشی
مریض عصا را بلند کرد و شروع به زدن طرف نمود
این حکایت مناسب حال کسانی است که خود در ایران زندگی نمی کنند و هی برای کمبود دارو و ... که تصورات ذهنی خودشان است و از افراد دروغگو شنیده اند برای ملت اشک تمساح می ریزند
و هی در مورد اثرات مثبت برجام براساس شنیده ها داد سخن می دهند درست مثل آن کر که به ملاقات مریض رفت
Iran, Islamic Republic of
کپسول برای پروستات مصرف دارم در اوج تحریمها در تمام داروخانه ها موجود بود حالا اصلا"یافت نمی شود !
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد جون مردم وسیله غرض ورزی شما شده
وگرنه برجام عملا تموم شده چند ماه دیگه همه اون تحریم های دارویی هم بر می گرده
Iran, Islamic Republic of
هادی جون حرفی دیگه نداری بزنی
تو تمام مقالات جهان نیوز فقط بحث تحریم دارو را مطرح می کنی که برجام باعث واردات دارو شد
تازه اون هم خلاف واقع
گفتم که بعضیا که هی دارو دارو می کنن
مریض ندارن
چی دارن ؟
یادت اومد ؟
آفرین گل پسر !!!
جون مردم برای وزیر راه دولت برجام خیلی باارزشه که در دوره اون تبریزیا توی قطار سوختند و او حرف از بیمه اونا می زد! دیگه قطار که فرسوده نبود و تحریم ایرباس و بویینگ نبود
Iran, Islamic Republic of
بابا این هادیه بدجوری آلزایمر داره خدا شفا عنایت فرماید
Germany
احسنت
Iran, Islamic Republic of
دارو مزالازین زمان تحریم ها شده بود 40 تومن . بعد از برجام شد 22 تومن . این دوستان جو گیر شدن خدای ناکرده اگر خودشان درگیر این داستانها بودند الان علیه برجام نمی گفتند .
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش با نرخ دلار 7000 تومانی گران تر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
دروغ به هم نباف... من هم درگیر خرید دارو بودم....فقط روز به روز گرون‌تر شده
Iran, Islamic Republic of
هادی جون تو توهم بیا بیرون!!
Iran, Islamic Republic of
مقاومتتان در مقابل فهمیدن قابل تحسین است.
هادی
United States
مقاومت شما برای بدبخت کردن مردم بخاطر لجبازی های بچه گانه هم قابل تحسینه...
Iran, Islamic Republic of
تو که زیر پرچم امریکا راحتی........چرا دلسوز مای؟؟؟؟؟ راستی چقدر تحسینتن میکنن برای وطن فروشی؟؟؟؟ خوبه ما هم مثل تو پرچم بیگانه رو رو سرمون بندازیم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بدبخت کردن مردم واردات 160 تن کود انسانی و واردات کالاهای مصرفی چینی و ترکیه و صادرات 2 میلیارد دلار گاز مجانی به ترکیه است .
Germany
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
تو که تو امریکا خوش می‌گذرانی چرا سر ما داد میزنی مگه ما از برجام خارج شدیم این قدرم از امریکا برای دل نسوزون میترکی یهو
ایرانی
United Kingdom
"الان هم بهم کامل نخورده"؟!؟!؟!؟
داداش من! اگر برجام را شبیه سازی کنیم، مانند قرارداد فروش خانه بود که ما خانه (صنعت هسته ای) را در قبال پول (رفع تحریم ها) فروختیم و قرار بود که بیش از 80درصد این پول را هم آمریکا بدهد و 20 درصد هم 5 کشور دیگر (البته با اجازه کدخدا)!
خوب! حالا با خروج آمریکا، چه کسی پول (رفع تحریم ها) را می دهد؟
باز همی می گویی کامل بهم نخورده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
حرف الکی نزن عمو. دنبال دارو بودی یعنی چی . بله دنبال دارو بودم داروی شیمی درمانی پدرم درزمان احمدی نژاد. دارو بود خوبشم بود فقط گران شده بود. بعدبرجام که قراربود قضیه اب مردم رو حل کنه چطور شد که تو مدعی فقط دارو رو علم می کنی. بعد روحانی دارو دوباره و چندباره که گرون شد. شد همون اش و همون کاسه. سرت رو از برف بیار بیرون بگو مرد نیستم و نمیتونم بگم اشتباه کردم رای دادم به روحانی. ...
Iran, Islamic Republic of
قدرت دفاعی و موشکی ما و سردار سلیمانی ها و تهرانی مقدم ها سایه جنگ را از سر کشور دور کرده اند نه لبخند دیپلمات ها !
Germany
افساد طلبا فقط دوران احمدی نژاد سرطان داشتن؟🤔🤔
Germany
به نخورده پس دلار ۸ هزاری چیه
Iran, Islamic Republic of
اگر امریکا واسراییل می دانستند که یک درصد درجنگ نظامی باایران پیروز می شدند یک لحظه غفلت نمی کردنداگراین پنج سال یک دولت دیگری غیرازاین بود ماالان خیلی از قله هارافتح کرده بودیم
مموتی دیگه کفنش هم پوسید یه نفر بدرد بخور برای ماست مالی پیدا کنید
United Arab Emirates
اگر شما پروژه ای مناسب تر از برجام برای تضعیف انقلاب سراغ دارید...معرفی کنید؟!!!
United States
برجام اگر نبود الان در کشورتون جنگ بود . اگر برجام نبود 1 قدم تا قحطی فاصله داشتید . اگر برجام نبود الان دلار 20 هزار تومان بود . پاشید از خواب...
Iran, Islamic Republic of
وقتی تحریمهای ظالمانه طبق برجام لغو نشدند و تحریم آیسا تمدید و تحریم کاتسا تصویب شد و برجام بارها از طرف مقابل نقض شد یعنی خسارت محض بود.
خرجام
Iran, Islamic Republic of
تو که تو امریکایی حرف نزن زیر سایه ترامپ باش تا دلارش بهت بچسب راستی قرار بود با برجام مشکل اب خوردن رو حل کنند ولی بجاش کود وارد کردن
Iran, Islamic Republic of
...سوله های موشکی ایران وسرداران رشیدی مثل سردار سلیمانی وبقیه کهامریکاییه وانگلیسیها رادرخلیج فارس دستگیرکردند وبه گریه واداشتند سایه جنگ راازسر این مملکت برداشته اند نه دیپلماسی که وزیرخارجه می گوید امریکا بایک موشک می تواند ایران رانابود کند
Iran, Islamic Republic of
دروغ جنگ رو فقط یه مشت هالو باور کردند...
جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که روحانی موفق شود موشکی رو هم بفروشه.... که البته مدتهاست دارن تلاش میکنند....
برید مستند فروشنده 2 رو ببینید
اصن مگه برجام یک روز هم بود که حالا داری به رخمون می کشی؟! برجام یعنی رفع تحریم ها کی تحریما رفع شد؟! برجام یعنی اعتبار پاسپورت ایرانی خوب اونم که اونقدر معتبر شد که دولت های افریقایی هم دیگه به پاسپورت ما محل نمی ذارن. برجام اومد که چرخ زندگی مردم بچرخه قیمت های به فلک رسیده و رکود و بیکاری یعنی چرخ زندگی می چرخه؟!
این موجود خیالی به نام برجام که نمی دونیم حیوونه، از جامداته، گیاهه، خوردنیه، بردنیه، پوشیدنیه و .. کو کجاس، کی اومد چیکار کرد که حالا از اثراتش برامون قصه تعریف می کنی؟!
شیخ حسن باید به خاطر برجام به همراه همه دست اندرکاران برجام استیضاح شوند و عذرخواهی دیگر چه صیغه ای است/! تقصیر بیانیه خبرگان است که باز هم از در مماشات با وی وارد شده است!
Iran, Islamic Republic of
توپاشووازخواب کدوم جنگ حرف مفت نزن
ازجنگ بدترروبعضی ها تحمیل کردن که آقای خامنه ایی هم اشاره کردن
Iran, Islamic Republic of
جنگ جنگ نکن دیگه حنای شما بدبختای آمریکایی اسرائیلی پیش ملت ایران رنگ نداره دنیا خفت شما را خواهد دید
Iran, Islamic Republic of
... با این بیانیه ات...
زمانی که بهت گفتند تضمین کتبی بگیر ...گفتی قول"کری" تضمین است باید فکرشو میکردی/!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
دو تابعیتی از کی تضمین بگیره؟!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
تضمین؟!! بابا جاسوسه بلکه جاسوس ها! جیک و پوک تیم خارق العاده ما رو گذاشته کف دست کری! چی میگی شما، دل خجسته ایی داری!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همچین داد میکشه که آدم خیال می کنه سر قضیه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدسه!
Iran, Islamic Republic of
روحانی از وجود خودت برای آمریکا مایه بزار نه از حقوق ملت. ...
Germany
احسنت اونم مثل چی
Iran, Islamic Republic of
اين موضوع بارها توضيح داده شده اما ترجيع بند مخالفان برجام است. براي كليه معاهدات بين المللي در زمان امضاء ، هيچ تضميني وجود ندارد الا امضاء نمايندگان تام الاختيار طرفين. در ميز گرد صدا و سيما در مورد برجام نيز كارشناسان حقوقي توضيح دادند كه بلحاظ حقوقي چيزي غير از امضاء وجود ندارد. مقام معظم رهبري نيز در شروط نه گانه فرمودند براي تضمين اين معاهده، رفع تحريمها بايد به امضاء رييس جمهور آمريكا هم برسد. پس باز هم مي رسيم به "امضاء". برخي فكر كردند وقتي مي گوييم "[از نقطه نظر حقوق بين الملل] امضاء كري [بعنوان نماينده تام الاختيار آمريكا در مذاكرات] تضمين است" يعني ما به كري اطمينان داريم يا خيلي دوستش داريم، خير، اين جمله، در صرفاً بيان يك مقوله حقوقي در معاهدات بين المللي است.
Iran, Islamic Republic of
انگار نفهمیدی که اصلا گفتند برجام توافق است ونه قرارداد ! وبرای همین امضا هم نمیخواد ووقتی امضاهاشون رو نشون دادند ،گفتند امضای یادگاری بوده !
.
Iran, Islamic Republic of
باید در متن قرارداد دقت میکردند نه اینکه متن از پیش تعیین شده آنها را امضا میکردند
محمد
Iran, Islamic Republic of
اوستا!!! الآن ماله بدم خدمتتون یا ماست؟؟؟؟ بابا! ماله کشیدن بر گند، باعث تغییر ماهیت گند نمی شود. تضمین وقتی است که اقدام متقابل باشد یعنی یک کار در مقابل یک کار! نه اینکه تمام تعهدات خودت را انجام بدی بعد به طرف مقابل بگویی لطفا تعهداتت را انجام بده! در کنار آن، برجام کجایش توافقنامه است؟؟؟ برجام یک تفاهم نامه است که در یک سمت تعهدات روشنی از ایران خواسته و در طرف دیگر، تعهدات کاملا غیر شفافی را بر عهده غربیها گذاشته است. ایران تفاهمنامه را توافقنامه برداشت کرد و شد آنچه شد. امضای کری تضمین است، یک کلاه گشاد بود که بر سر دولتمردانی رفت ...
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب فرموده بودند اقدامات ایران باید مرحله به مرحله و با توجه به لغو تحریمها انجام بشود اما آقایان یکطرفه و با عجله تعهدات ایران را اجرا کردند و تحریمها لغو نشده باقی ماندند درست مثل اینکه توی یک معامله شما پول نقد یکجا پرداخت کنی و وعده نسیه کالا دریافت کنی ! و اینگونه برجام به خسارت محض تبدیل شد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری فرمودند تعهدات را تدریجی اجرا کنید همراه با اجرای تعهدات از طرف آنها
حالا تو هی بحث کن که قراداد نبوده و توافق بوده
اسمش هرچی بوده مهم نیست
...
Iran, Islamic Republic of
اینکه حرف کری تو چششون میاد و در عین حال برای فرمان رهبری ارزش قائل نیستند از قلب ناسالم است!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کدوم دستاوردها
همش توهین به منتقدین تهش هم هیچی به هیچی
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اگر تونستی جلو تحریم های بیشترو بگیری مردی!
نه جلو تحریم ها رو میتونه بگیره و نه از ظرفیت های داخلی استفاده کنه!
تنها و فقط تنها هنرش از کار بیکار کردن کارگراست! ...
Germany
اوناییکه مملکتو به این روز انداختن خودشون رفتن کنار و هی میگن لنگش کن
Iran, Islamic Republic of
میخوام صد سال سیا لنگش نکنه! اگر احمدی نژاد فرصت دوقطبی سازی و انداختن تقصیر گردن دیگری را نمی داد، بازم یک کس دیگر را بهانه می کردید. ...
Germany
منظور احمدی نژاد نیست بلکه کل مجموعه ای که مملکت رو به این روز انداختن باید جوابگو باشن اونوقت بجای جوابگو بودن از موضع طلبکارانه صحبت میکنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی اصلاح طلب های آمریکایی فاصد رو میگی دیگه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
از تعداد منفی های که بهت دادن معلومه کی باید پاسخگو باشه
راستی تو که تو المانی از چی مینالی...
Germany
فیلتر شکنش روشنه نه اینکه توی آلمان باشه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و کارگزاران 32 سال زمام اداره امور کشور رو بعهده داشتن و باید پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
همین برجامیون از اول انقلاب در بدنه نظام بودند و مملکت رو به این روز انداختند.
Iran, Islamic Republic of
از دو تابعیتی چند شغله چه انتظاری دارید؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
باریکلا مرد با خِدا باریکلا
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
"مدیریت مسئولانه کشور ، عرصه تناقض گوئی نیست ؛ بلکه نیازمند تصمیم قاطع و عمل شجاعانه است." عجب حرفی!!! اونهم از چه افرادی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
تناقض گویی یعنی اینکه یک روز میگن باید با کدخدا ببندیم یک روز میگن خدا رو شکر یک مزاحم از برجام خارج شد !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین دولت هنوز در وهم و خیال هستند
1-از دست دادن ماحصل فعالیت های دانشمندان کشور ما بهانه واهی نبود که دولت به راحتی انها را برای جلب اعتماد امریکا و دوستانش از دست داد
2-برجامی که نتوانست کمترین مشکل بانکی شما را برای برگرداندن پول نفت فروخته شده حل کند - از نظر کدام فیلسوف و اندیشمند بعنوان دستاور بزرگ ایران اعلام شده بود که شما به ان افتخار میکنید ؟
4- دست از شوخی بردارید - ایا امریکا با تراز تجاری چندین میلیارد دلاری با دنیا منزوی شده ؟؟
5-افسوس از شما که هنوز نفهمیدید که ترامپ یک بازیگر خوب در سیاست دنیاست امریکا به بهانه واهی متضرر شدن در برجام به راحتی و اطمینان کامل از عدم خروج شما از زندانی که برای خود درست کرده اید از برجام خارج شد تا بتواند در ادامه ان تحریمهای بیشتری برای کشور دست و پا کند
6-تحریم ها همواره برای ایران وجود داشته ولی در ان زمان ما شرف وعزت خودمان را به بهانه ارتباط با کدخدا از دست نداده بودیم
7-اگر اقای روحانی وعده باقی ماندن در برجام را حتی با خروج امریکا نمی داد مطمئن باشید که الان با این شرایط روبرو نبودید -
ایران باید برجام را بعد از خروج امریکا از ان پاره میکرد
این اقتدار نظام ایران را میرساند
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود و دیگر هیچ .
Iran, Islamic Republic of
دولت و تیم مذاکره کننده خطوط قرمز های ترسیم شده توسط رهبری را رعایت نکرد و قبل از گرفتن امتیاز تمام تعهدات خود را انجام داد. امروز هم ملتمسانه بدنبال لحیم کاری این قوری شکسته برجام است و هنوز شکست توافق نامه را نمی پذیرد. دولتمردان نه به انتقادات گوش دادند و نه به نصایح بزرگان و امروز مردم متوجه شدند که تئوریسین های جبهه اعتدال و اصلاح طلب نتوانست راهگشا باشد. رهبری را هم تحت فشار گذاشتند مانند زمان حضرت امام راحل که برای پذیرش قعطنامه تحت فشار قرار گرفت. مشکل اصلی دولت دو قطبی کردن جامعه است و به مردم اعتماد ندارد .رفاه و اسایش را برای خود و طیف اشرافی گری می خواهد و مشکلات را برای مردم. به مردم اعتماد کن با انان صادق باش .
Iran, Islamic Republic of
🔹وزیر خارجه آلمان: شانسی برای معامله با ایران نمی‌بینم

وزیر خارجه آلمان در پی خروج آمریکا از برجام: شرکت‌های آلمانی برای معامله با ایران تقریبا هیچ شانسی ندارند. معاف کردن شرکت‌های آلمانی از تحریم‌های آمریکا بسیار مشکل است.
Iran, Islamic Republic of
يعني واقعا شما منتظر بودين دولت عذرخواهي كنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نیاز به عذر خواهی نیست اما دولت باید بپذیرد مسئولیت اعتماد کردن به بیگانگان را و می بایست گام به گام تعهدات را انجام می داد. در شرایط فعلی نیز باید در مدت زمان کوتاه که خود تعیین کرده ادامه یا عدم توافقنامه را مشخص کند . نخست وزیر انگلیس و وزیر خارجه امریکا شرط جدید مطرح کردند و دیروز گفتند که ایران باید زندانی های امریکایی را ازاد کند. الحق که رهبری به خوبی انان را می شناسد.
Iran, Islamic Republic of
حالا عذرخواهی نمیکنه لااقل طلبکار نباشه .
سعید110
Iran, Islamic Republic of
یعنی دولت دیگر سفارش گونی نخواهد داد؟!
Iran, Islamic Republic of
در بند 8بیانیه دولت محترم توصیه به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری شده است که البته امری به جا بلکه واجب است اما سوال توده های ملیونی مردم و فرهیختگان و دلواپسان دیروز و امروز این است که چرا اقای روحانی و تیم هسته ای از اول به رهنمودهای رهبری که حقوق و شرافت و عزت ملی ما ایرانیان را تضمین میکردگوش فرا ندادند تا مسئله به این جا تاسف بار رسید که نمی بایست برسد ؟ امروز هم چرخ هسته ای نمی چرخد و هم چرخ زندگی مردم و هم پاسپورت ایرانی کم اعتبار تر شده تا جایی که به هواپیمای رییس تیم هسته ایران اقای ظریف در المان بنزین هم نمیدهند .! امروز واقعا دولت اقای روحانی و تیم هسته ای باید در مقابل دانشمندان شهید هسته ای و مقام رهبری و ملت ایران و تاریخ ایران عذر خواهی کنند و مسیر اشتباه و انفعالی و غیر اسلامی و مخالف منافع ملی را تغییر دهند .توجیه اشتباه و پافشاری بر راههای خطای گذشته خطای بزرگتر و خطر ناکتر است .7 بند بیانیه دولت از نظر کارشناسان علوم سیاسی و ارتباطات بین المللی جدا قابل نقد و بررسی است .اگر دولت محترم شعار حقوق شهروندی و دانستن حق همه است و... میدهد شایسته است که رییس تیم هسته ای با دانشمندان و کارشناسانی که مخالف روش انان است در یک گفتگوی علمی و جدی و دوستانه در صدا وسیما حاضرشوند به دلواپسی رهبر معظم انقلاب و فرهیختگان ملت پاسخ دهند .و از بیراهه خطای خطرناک و مخالف امنیت و منافع ملی و تاریخی باز گردند .و بیشتر از این هزینه به مردم و انقلاب و کشور تحمیل نکنند .
عبداله اسفندیاری
Iran, Islamic Republic of
....
عبداله اسفندیاری
Iran, Islamic Republic of
پس کو پیام ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرف حساب جواب نداشت تا چاپ کنید
Iran, Islamic Republic of
از دولت تدبیر عذرخواهی می کنیم که کل دم و دستگاه هسته ایی مون رو بتون گرفتیم تا الان تحریم ها باقی بمونه!!فقط یه سوال!اگه بنا بود همه چی رو بدیم و تحریم ها هم سر جاش باشه دیگه برجام و نمیدونم بدجام و یا بی جام دیگه واسه چی بود خب؟؟؟!!!ا باز هم از دولت محترم عذرخواهی می کنم بابت خروج کدخدا از بدجام و همه حرف های خلاف واقعی که ما زدیم مثلاً از امروز اعلام می کنم همه تحریم ها حتی تحریم های تسلیحاتی!!!!بالمره لغو می شود.
پ.ن:تحریم تسلیحاتی که پیشکش!سفارت کره جنوبی هم حتی نمی تونه پول کارمندای خودش رو از طریق بانک ها به ایران انتقال بده و با فرغون اینکار رو می کنن.
Iran, Islamic Republic of
ما ملت ایران از دولت عذرخواهی می کنیم که زحمت کشیدند نیروگاه های هسته ای را با سیمان ناب پر کردند . عذر خواهی میکنیم که عزت زائران ما در عربستان را با اعتبار بخشی به پاسبورت ایرانی لگد مال کردند. عذرخواهی می کنیم که ۵ سال همه چیز این ملت را با عبارتی پوچ به نام برجام به بیگانگان دادند. عذر خواهی میکنیم که ترامپ فقط با یک طرفه العین برجام را پاره کرد عذر خواهی میکنیم و این سعادت را مثل دولت نداشتیم که در مقابل آمریکا کرنش کنیم خلاصه روحانی و دار و دسته اش ما را عفو کنند.
Iran, Islamic Republic of
اين بيانيه دولت همان تضمين نامه اي است كه حسن روحاني قول داده بود براي عدم خروج ايران از برجام صادر كنند.
موگرینی تاکید کرد که از «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران تضمین گرفته است که تهران علیرغم تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام و وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران، همچنان در توافق می‌ماند.
Iran, Islamic Republic of
تنها يك راه مانده آن هم اقدام مجلس براي استیضاح رئيس جمهور و تيم مذاكره كننده اش.
Iran, Islamic Republic of
مجلس ازخودشون است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مجلس با "تکرار می کنم" همین ها سرکار آمد.
Iran, Islamic Republic of
مجلسی ها الان دست به دامن خانم موگرینی شده اند تا ایشان دوباره بیاید تا نمایندگان فله ای امید عکس یادگاری دوباره با وی بیاندازند .
Iran, Islamic Republic of
عکس گرفتن نمایندگان مجلس با موگرینی افتخاری بزرگ بود. آخر نژاد اروپایی است. هههههه
Iran, Islamic Republic of
اگر پولهایی رو که حسین فریدون و مهدی جهانگیری بالا کشیده اند برگردانده شوند همه چیز درست می شود .
Iran, Islamic Republic of
از این مجلس آبی گرم نمیشه دلت رو خوش نکن
Iran, Islamic Republic of
تنها این یک راه وجود داردیک ضرب المثلی هست که می گویند جلوضررراهرموقع بگیری منفعت است اگر یک روز زودتربهاستیضاح ریس جمهور رای بدهند یک ضرر کمتر متوجه مردم می شود هرچند ازنمایندگان این دوره بخاری بلند نمی شود ...
Iran, Islamic Republic of
رئيس قوه قضائيه بايستي دخالت کنند و اقدام نمایند که کی چکار کرده /مناقع ملی حفظ شده یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد؟؟؟؟؟
یعنی عذربخوان حال ارزخوب میشه.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
12.57عذرخواهی یعنی:
1- فهمیدم اشتباه کردم
2-اشتباهم را جبران میکنم
3-دیگه تکرارنمیکنم و
4-درسی باشه برای آیندگان.
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
اولا برجام را از طرفی آمریکا بهم زده و خوب همش به این سمت نیست ... اما مهم اینه که چه کسانی از روز اول شروع به خراب کاری کردند ... کی موشک فردای برجام هوا کرد بدون مقدمه ؟ کی دولت در سایه تشکیل داد و فتنه گری کرد ؟ کی در اوج برجام هر روز بیشتر اسرائیل را تهدید کرد ؟ آره داداش ما می دانیم که خراب شدنش وبهانه دست آمریکا دادنش کار شماها بود!!!!!!!!!!!!!!
ممدعلی
Iran, Islamic Republic of
ای وای!
پس برجام برای این بوده که دیگه به اسرائیل کار نداشته باشیم؟ وگرنه تهدید اسرائیل نباید روی برجام اثر میگذاشت چون مواضع ضداسرائیلی ایران چهل ساله شده.
پس خودتون اقرار می کنید که این برجام برای این بوده که ایران اسلامی از مواضع انقلابی اش به مرور کوتاه بیاد....
Iran, Islamic Republic of
12.59 اگر راست میگی خدا انشاالله همه مارو ببخشه ولی اگه نا آگاهانه به ما تهمت میزنی خدا تورا ببخشه و هدایت کنه ولی اگه حقیقت رو میدونی ولی قبیله ای حرف میزنی خدا از تقصیراتت نگذره.
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری. آیا بخاطر گناه آهنگر بلخی(آمریکا) باید گردن مسگر شوشتری( ملت) را بزنید. خواری و زبونی تا این حد تایخ به خود ندیده است . بابا ما ملت از شما معدرت میخایم. ما را عفو کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
United States
اطلاعت نداری اظهار نظر نکن
Iran, Islamic Republic of
اولا عزیزم برجام به موشک چه ربطی داشت؟ مگه قرار نبود موشک جدا برجام جدا باشه؟دوما اسراییل همیشه داره به مقرهای ایرانی خمله میکنه و دانشمندان ما را ترور میکنه و از اعتشاشات حمایت میکنه... اینها تهدید نیست در فرهنگ شماها؟ سوما اگه ماها بهونه دست امریکا دادیم چرا بعد از سه سال بهم زد؟؟؟؟ نه عزیزم واقعیت رو قبول کن... امریکا بعد از نوشیدن شیره جان ما پس از یک توافق ناقص الخلقه وقتی دیگه این توافق ناقص ثمری براش نداشت براحتی رفت دنبال کارش.....و حالا امثال شماها حتی این راهم حاضر نیستین از چشم امریکا ببینید و میخواین بندازین گردن دیگران.... اخه مگه چقدر عایدی براتون داره که اینقدر سرسپرده هسنین؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل ما پیرو قرآن و سیره سرور و سالار شهیدان هستیم و لعنت الله علی القوم الکافرین
Iran, Islamic Republic of
رزمایش موشکی درست یکسال بعد از برجام بی فرجام انجام شد و هیچ ربطی به آن نداشت فتنه گری که کار دوستان شما در سال 88 بود که باعث همین تحریمهای بانکی و نفتی شد و اسرائیل سگ هار منطقه باید از بین برود چه برجام باشد چه نباشد مبارزه با این رژیم کودک کش ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
اگرهمین موشکهانبودند الان مثل کشورهای اطراف ایران ناامن ودرگیر جنگ وشرارت بودیم
Iran, Islamic Republic of
دست پیش گرفتند پس نیفتند حالا هی قمپوز در کن بگو چه دستاوردی داشته اینکه لنگ اسرائیل رابکشی وسط که ها !! ببینید این عصبانیه پس ما درست عمل کردیم ربطی نداره ...اون عصبانیه که چرا تا حلقوم ما فشار ندادند جانمان درآد...مشتی !!!عذر خواهی کن تا خشم ملت یقه ت را نگرفته مثلا می خواهی جواب مجلس خبرگان را بدهی بی چاک ودهن پرووووووو!!
علی
Iran, Islamic Republic of
و بازهم فرار از مسئولیت
و بازهم توهین
و بازهم ...
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی مردی ان است که انتقاد هاراهم چاپ کنید در برجام وکلیه موارد نظام در راس ان مقام معظم رهبری در جریان وهیچکس بدون اطلاع کاری انجام نمیدهد وبعد خجالت نمیکشید شمابخاطر8سال معجزه زمین وزمانتان که به اندازه100 سال خسارت زدید عذرخواهی کردید مردممیفهمند وشعور بالا دارند
Iran, Islamic Republic of
مردم میفهمند ولی قبیله افسادطلب خود را به خواب زده
Iran, Islamic Republic of
رهبری مشخصا تاکید کردند تحریم ها باید همان موقع لغو شود نه تعلیق... انگلیسی دانها رفتندباموکرینی خندیدندوتعلیق کردند...رهبری به وحدت مردم توجه داشتند...
علی مظلوم است ولی تنهانیست...
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری : برخی اوقات گفته می شود که جزئیات این مذاکرات زیر نظر رهبری است در حالیکه این سخن دقیق نیست .
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
اولا احمدی نژاد یک آدم مستقل بود و به هیچکدام از کمپانی های افسادطلب و اصولسوار وصل نبود و ربطی هم به زاکانی و دوستانش نداشت ...
دوما اگه پیشرفت های کلان هسته ای و اقتدار موشکی و منطقه ای که همه ش دستاورد دولت های نهم و دهم بود، نبود، 5+1 تره هم برای دوستان به اصطلاح دیپلماتتان ریز نمی کردند...
دولت های نهم و دهم با کار شبانه روزی و رکورد کمترین فاصله طبقاتی و رسیدگی به محرومین و بازنشستگان و سربازان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و تکمیل چرخه ی سوخت هسته ای که تنها 5 کشور در اختیار دارند و بالاترین سرعت رشد علمی در دنیا و ده ها دستاورد کلان دیگر که همه مطلع هستند، خسارت وارد کرد یا دولت تدبیر و امیدی که دولتمردانش نزدیک به 30 ساله که کشور رو در اختیار دارند و دستاوردی جز نابود کردن صنعت هسته ای کشور با 30 میلیارد دلار سرمایه گذاری و جری ترکردن دشمنان کشور و دلار 7000 تومانی و آواره کردن منی که قرار بود مسکن مهرم پایان 93 حاضر بشه و چوب حراج زدن به عزت و اقتدار ملی و کاهش شدید ارزش پاسپورت ایرانی و زانو زدن در برابر امیر کویت و بی عرضگی و ناکارآمدی اقتصادی و افزایش هزار میلیاردی نقدینگی و افزایش بی سابقه ی فاصله طبقاتی و نارضایتی عمومی و بیکاری جوانان و حقوق های نجومی و ...
شماها همان ها هستید که خداوند در قرآن فرمود: به چشم و گوش و دهان و قلبشان مهر زدیم...
Iran, Islamic Republic of
براي برجام به ثمر ننشسته عذرخواهي كن !
Iran, Islamic Republic of
چرا مطلبم را سانسور كردي جهان ! ميترسي!
Iran, Islamic Republic of
این هم نتیجه تکیه به بیگانگان بجای تکیه بر توانمندی ملت و رهبری و نیروهای مسلح
Iran, Islamic Republic of
...
م ج
Iran, Islamic Republic of
دولت باید جوابگوی مردم باشد حالا? بدهکارهم شدیم???????
موجک
Iran, Islamic Republic of
پرونده هسته ای باید از دولت گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور،تمامی مشکلات، حتی مشکل آب خوردن را نیز به مسئله مذاکرات و تحریم ها گره زد.
مهم ترین دستاوردهای برجام:
اعطای نشان به دری اصفهانی جاسوس ،بتن ریزی قلب راکتور ، نابودی سانتر فیوژها،تعطلیلی کارخانه ها ،تحریم های روزانه ،و....
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸
پامپئو اظهار داشت: «امیدواریم که آقای [حسن] روحانی [رئیس‌جمهور ایران] هم، که خود را غربی می‌پندارد، بازداشت‌شدگان ایران را آزاد کند.
Czech Republic
ای کدخدای بی معرفت...
خخخخخخ
علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
پایگاه گرامی جهان شما همیشه پیامهای مرا پهش نمیکنید
این پیامم چه مشکلی داره که آنرا سانسورمیکنید
مادرشهرمان یک ضرب مثلی داریم درباره آدمهای پرادعای زیاده خواه که میگن: طرف دست پیش میگیره تا دست پس نخوره!
رفتار این دولت هم درفرافکنی ودروغپردازی و پاسخگونبودن وناسزا گفتن به مخالفین دیگه زبانزد هر روزه مردم شده!!
اینهامانندکبک سرشانرا کردن توی برف خودشان هیچ چیزی را نمیبینند گمان میکنند دیگران هم نمبینند!
دیگه نمیدانند که طشت رسوایی دروغ پرافکنی بد دهنی به مخالفین چنان ازپشت بام دولتشان پایین افتاده که صدایش به گوش همه جهان جزخودشان رسیده!!!
اگر دیپلمات یا سیاستمدار دراین حداندازه هست که آمریکا با آن پیشینه سیاه دربدعهدی بازهم میتوانه سرمارا کلاه بزاره که هر ننه قمری میشه دیپلمات ،سیاستمدار یا وزیرخارجه!!!!!
اگر اینها میتوانستن آنچنان پیمانی با آمریکا ببندند که آنها نتوانند کوچکترین دبه ای دربیارند یا بزنن زیر حرفشان باید اگر کسی مخالفت میکرد از تیم گفتگو کننده پوزش خواهی بکنه !
نه اکنون که ما همه خواسته های انهارا برآورده کردیم و طرف آمریکا به یک مورد از توافق هم عمل نکنه باز هم مخالفین بحای دولت پوزشخواهی بکنن !!!!
پر رویی رادیگر از حدگذراندن!!
بایدهم خودشانرا به پر رویی بزنن و طلبکارباشن تا یکجورهایی این گندی که ببار آوردن را بپوشانند!!!!
اما نمیدانن دیگه کار ازکارگذشته وبا این قلمفرساییها ره بحایی نخواهندبرد!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت كنه آدم دروغگو رو ! چرا ميگى هيچ وقت نوشته هاتو جهان منتشر نميكنه ؟! براى نمونه همين متنى كه نوشتى دوباره بخون ، همه اش چرت و پرته، همه اش فحش و متلك به دولته ، پر از كينه و نفرت و حرف مفت نسبت به دولت تدبير و اميده، بسيار خوب ! جهان اينها رو منتشر نميكنه ؟! خجالت نمى كشى دروغ ميگى ؟! جهان در پيت عاشق اين چرت و پرتهاست، بخداوندى خدا هيچ فحشى عليه روحانى و اصلاحات نبوده كه جهان منتشر نكنه ، جهان يه مشت آدم روانى و عقده اى مثل رؤساش دور خودش جمع كرده، همه درب و داغون، همه حقه باز ، و همه تشنه خون دلسوزان مملكت
Iran, Islamic Republic of
مملكت را به گند كشيدين بازهم دست بردار نيستين و همچنان دوقورت و نيمتونم باقيه؟! عجب رويي داريد شما جماعت!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
دولت محترم حرفی نیست ولی چند تا موضوع:
1-سخن از همصدایی جهانی دارید علیه امریکا و انزوای انها، قبول دارید فقط صداست و در عمل چیزی نیست.
2- اروپا بدون امریکا مدت زیادی دوام نمی آورد با چند تغییر در انتخابات دولتهای اروپا که در سالهای آتی اتفاق خواهد افتاد کم کم دولتهای اروپا یکی پس از دیگری از برجام کنار خواهند کشید.فعلا نیز ادبیات طلبکارانه دارند.
3-شرکتهای خصوص اروپا محاله به برجام وفادار باشند.
4- ما با تعطیلی سایتهای هسته ای کم به منافع ملی و مالی ضربه نزدیم....تا حالا اونها چیکار کردند.
ما صبر میکنیم و میدانیم در آینده هم اتفاقی نخواهد افتاد
منتقدان برجام باید از مردم عذرخواهی کنند چون خواسته یا ناخواسته همصدا با نتانیاهو و دشمنان قسم خورده ی این کشور شده اند.
ایرانی
United Kingdom
رو که نیست، ...
اگر مذاکره کنندگان به نقدهای منتقدین برجام گوش می کردند، الان آمریکا نمی توانست بدون هیچگونه بهانه ای و به راحتی از برجام حارج شود!
Iran, Islamic Republic of
حالا مشخص شد که منتقدان کاملا"درست میگفتن که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست برجامیون باید بابت بی توجهی به حرف منتقدان و به جهنم حواله دادن آنها و پایمال کردن خون شهدای هسته ای و تخریب و بتن ریزی صنعت هسته ای و لغو نشدن تحریمها از مردم و رهبری عذرخواهی نمایند.
Iran, Islamic Republic of
بله
منتقدان برجام و نتانیاهو هر دو مخالف برجام هستن
یکی میگه اگه بیشتر فشار میاوردیم نابود میشدن
یکی میگه خیانت کردید که تسلیم نامه امضا کردید
هر دو مخالفند
اما این کجا و آن کجا

در فتنه ۸۸ هم نتانیاهو و اصلاح طلبان همصدا بودند در براندازی مملکت
م ج
Iran, Islamic Republic of
هروقت شما گلابی برجام راخوردی آنها هم
عذرخواهی خواهند کرد چیزی که عوض داره
گله ندا?????????????????????????
نامی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز شما از طرف همه ملت شریف ایران صحبت نکنید . در ضمن آشیه که قبلا پخته شده و تاوان آن را روحانی و ظریف می دهند و شما هم اتش بیار شدید . کسانی که باید عذر خواهی کنند الان مدعی هم شدند .
Iran, Islamic Republic of
روحانی اش بیست درصد و نوزده هزار سانتیریفیوژ و راکتور سالم وفعال تحویل گرفت و همه را در قمار با امریکا باخت!
Iran, Islamic Republic of
من ازطرف خودم می پرسم آش ریخته شده چی بوده...8سال جنگ تحمیلی رامیگویی؟تحریم هارامی گویی؟قلدرقمه کش دنیا می گه نفس نکشیدبی اجازه ی من ...یعنی ساکت بنشینیم نگاهش کنیم ؟8سال جنگ وتحریم وداعش یعنی خفه شویم ؟این مرام کوروش بوده یادستور اسلام که ایرانی یا مسلمان ذلت بکشه؟اسلام که گفته هرچه درتوان دارید برای ترساندن دشمن به کاربگیرید...
من از کارشکنی وکارنابلدی که هردوخیانته دفاع نمی کنم ...از غیرت وعزت حرف می زنم...
سرتو جلوی قمه کش خم کنی ممکنه یه وقت طلب ناموس بکند...عذرچی روبخواهم ؟من از خونهای پاک میگم
...
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون : تحریمهای بانکی و نفتی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود .
نتیجه اینکه این آش توسط افساد طلبان در فتنه 88 پخته شد.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که میگفتن هیچ توافقی رو امضاء نمی کنیم مگر اینکه همه تحریمها در همان روز و بالمره لغو شوند باید عذرخواهی کنند .
آنهایی که حتی آب خوردن مردم و مشکلات محیط زیست را به برجام بی فرجام ربط می دادند باید عذرخواهی کنند.
آنهایی که بیش از 50 بار به منتقدین دلسوز کشور توهین کردند و بد و بیراه گفتن باید عذرخواهی کنند.
قرار بود بالمره تمام تحريم ها در روز اجراي توافق بر داشته شود .
تمام سانتيفيوژ ها برچيده شد و جاي آنها بتون ريزي گرديد و 10هزار كيلو كيك زرد 300 كيلو آن مانده است بقيه اش پودر شد ولي تحريم بر داشته كه هيچ نشد بلكه تحريم هايي هم به آنها اضافه شد باز هم مردم را بدهكار خودتان براي كاري كه كلاه سر تان رفت مي دانيد .
15 ماه است نقض بر جام طرف هاي كينه توز را توجيه مي كنيد .
بس كنيد با مردم رو راست باشيد حد اقل به مردم بگوييد خواستيم كاري بكنيم نتوانستيم به علت ندانكاري و شتاب كلاه سر مان رفت مردم هم بزرگوارند مثل خيلي از حقوقي كه از آنها بدست شما ضايع مي شود شما را خواهند بخشيد.
Iran, Islamic Republic of
اینها دارند کم کم همه تقصیر ها و خروج از برجام ترامپ را می اندازند گردن منتقدان و ضمینه را برای القا و انجام آنچه در فکر دارند ایجاد کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور چرا راهنمائیهای رهبری را در مذاکرات نادیده گرفتید ؟ حالا که همه چیز را باخته اید و مردم و کشور را متضرر کرده اید دم از خواست مردم و عزت و مصلحت می زنید ؟ بله عزت آمریکا و مصلحت اسرائیل را تضمین کردید . صنعت هسته ای را تعطیل و بتن ریزی کردید ...
Iran, Islamic Republic of
دورد بر دولت منتخب
Iran, Islamic Republic of
عزت یعنی ان مصیبت عظمی به زائران در عربستان/حکمت یعنی بتن کردن سانترفیوژها/و مصلحلت یعنی کرنش در مقابل بیگانگان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلار 7000 تومانی و سکه 2 میلیونی !!! خخخ.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت بر امده از رای مردم
Iran, Islamic Republic of
امان از جهل برخی از مردم .
Iran, Islamic Republic of
برجام دستاورد ... بود
Iran, Islamic Republic of
الان که دستاورد کشور به قول خود سرداران سیاسی کشور که زمام امور را بعهده دارند تقریبا هیچ بوده ، جای جنگ زرگری بین آحاد جامعه نیست.
اگر برای ملت تجربه بشه که دست تو سوراخهایی که قبلا گزیده شدن نکند، هزینه برجام ارزش داره
اگر بفهیم که باید با کار و تلاش مملکت را آباد کرد همه تحقیرهایی که شدیم و کلاههایی که سرمون رفته اشکالی نداره
اگر یاد بگیریم به وعده و وعیدهای سیاست ورزان قدرت طلب داخلی و دشمنان خارجی دلخوش نکنیم و به اندک خودمون قانع باشیم یا بقول سعدی بخاطر نون و کباب به ابرقدرتها تعظیم نکیم همه اینها چیزی نیست.
حسين
Iran, Islamic Republic of
آقاي فريدون
شما مدام در حرف‌هاي خود استناد به خزعبلات ترامپ مي‌كنيد كه برجام را بدترين موافقت نامه براي آمريكا مي‌داند، در اين خصوص چند نكته لازم به ذكر است:
1. استناد به گفته خارجي‌ها به قول خود شما غلط و قبول كردن برداشت‌هاي اشتباه آن‌ها از اين موافقت‌نامه است و هركجا كه منتقدين برجام به گفته آمريكا‌ئي‌ها استناد مي‌كردند، طرف مقابل را براي همين كار تخطئه مي‌كرديد. پس چرا خود به حرف‌هاي بي اساس يك نژاد‌پرست اتكاء مي‌كنيد.
2. ترامپ نژاد پرست افراطي است كه براي كسي به غير از آمريكائي‌هاي هم مسلك خود حق حيات قائل نيست، و هنگامي كه مي‌گويد اين يك معامله بد براي آمريكا است معنيش اين است كه قرار دادي براي آمريكا خوب است كه طرف مقابل نبايد كمترين منافه‌اي از اين قرارداد ببرد. همچنانكه آمريكائي ها به هيچ يك از بندهاي اين قرارداد پايبند نبودند و چه در دولت گذشته و چه در اين دولت به اين قرار داد عمل نكردند و ايران نتوانست هيچ اقدام متقابلي بخاطر نبودن تضمين‌هاي كافي به عمل آورد.
3.كمترين كاري كه شما مي‌توانيد انجام دهيد عذر خواهي از همه مردم ايران بخاط زير پا گذاشتن خون شهدا و خيانت به آرمان‌ها انقلاب و ناديده گرفتن ارشادات رهبري مي‌باشد....
Iran, Islamic Republic of
مردم امریکا مظلومترین هستن رو حذف کردین؟
خخخخخخ عجب روزگاریه
Iran, Islamic Republic of
قبل از تلاش برای محو اسرائیل باید کاری کرد تا لیبرالها از صفحه روزگار و ایران حذف بشن
محسن
Germany
بله همین ارزشی ها!!!!!!!!!!!!!! بودن که آمریکا رو تحریک‌کردن!!!!!!!!!!!!!!!! و باعث این مصایب برای ملت شدن لعنت بر شما
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
بقول رهبری : خدا ازسر تقصیراتتون بگذره:
یه روزی همین عملکرد شما گلوی شما را خواهد گرفت ولی افسوس عجب وتکبر و....مانع ازعذر خواهی خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
حالا دیگه خدا ازسرتقصیراتتون نگذره
آفاق
Iran, Islamic Republic of
بند8بیانیه انسجام و وحدت ملی
پیروی از رهنمودهای رهبری از ویژگیهای شخصیتها و گروههای وفادار به انقلاب است آیا این ویژگی شامل حال شماها نیز میشود!!!؟؟؟
برای تخریب منتقدان و رقیبهای سیاسی و توجیه تصمیماتی که میگرند از روش دوقطبی سازی استفاده میکنند.
در صورت شکست خوردن تصمیماتشان و روبه رویی با مشکلات اجرایی از روش انسجام و وحدت ملی" استفاده می کنند.

من دیگه حرفی ندارم.....
Iran, Islamic Republic of
آقایان دولت فخیمه الدرم پلدر مشون . خط و نشان کشیدنشان برای مردمه و موش مردگی خفت و خواری و خود باختگیشان برای غربی ها . راستی به کجا رسیده ایم ؟؟
اگر دولت با این لحن در مذاکرات شرکت میکرد اینقدر متضرر می شدیم ؟
United States
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
مودب باش و پاسخگو
کاش این رفتاری که در مقابل ملت خود دارید در مقابل دشمنان ملت داشتید.
علی شیخ علی
Iran, Islamic Republic of
من متواضعانه ازطرف خودم وهمه کسانی که نتوانستنداین دستاوردنوابغ هزاره سوم رادرک کنندازساحت جناب روحانی وکلیه برندهای جهانی اش ازجمله ظریف عذرخواهی می کنم حضرات میبخشندکه دوریالی ما یه نمه کجه ودیر دستاوردهارامیفهمیم.راسش ماهنوزنتوانستیم از دستاورد قبلی جناب روحانی در سعدآبادهم فهم لازم راپیداکنیم چه رسد به جنات برجام که ابدا سواد فهم آن را پیدانخواهیم کرد.بازم ببخشیدپیشاپیش از اینک7 دستاوردهای ملی شما درمذاکرات اروپایی راهم نخواهیم فهمید پوزش می طلبیم
Iran, Islamic Republic of
این غرش باید برسر امریکای جنایتکار باشد عذر خواهی کمترین است
Iran, Islamic Republic of
لطفا هر وطن دوستی مستند فروشنده 2 رو تماشا کنه و تا میتونید نشر کنید البته نشر از طرف تیم سازنده بلامانع اعلام شده است این هم لینک
http://www.aparat.com/v/4AhLK
Iran, Islamic Republic of
اولا کی شاکیه آمریکا خارج شده؟
ثانیا پیروی از رهنمودهای رهبری اینست که به اروپا اعتماد نکنید و دست از مذاکره بردارید. اگه راست میگی!
Iran, Islamic Republic of
قرار بود مذاکرات برای رفع تحریم باشد یا منزوی کردن آمریکا؟!
و اینکه برای منزوی کردن آمریکا و شکستن اجماع جهانی ادعا شده علیه ایران راه دیگری نبود که باید صنعت استراتژیک هسته ای را میدادید؟خودشم مفت ومجانی. ..
Iran, Islamic Republic of
حتما نه نه فرانکی بود که قبل مذاکرات گفت خزانه خالیه! با یه بمب آمریکا تمام پدافند ایران نابود میشه!
خنده داره که در بند آخر توصیه به پیروی از رهنمودهای رهبری کرده!!!! یکی نیست بگه اگه قراره از رهبری پیروی بشه! آقا که گفته سال 92، من به آمریکا بدبین هستم! ظریف میگه من نیستم و از واژه دشمن در مورد آمریکا هیچگاه استفاده نکردم!
Iran, Islamic Republic of
چه طووورررری روحانی ؟!!!! حال مردم را که خیلی خوب کردی ، گلابی های برجامیت که زیادی به مردم اثر گذاشته و فقط مردم دنبال توالت می گرنند که خود را راحت کنند بد جوری زیر دلشان زده !!. حال تو چه طووووررررره ؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
از یه روح سرگردان چه انتظاری هست مگه
بیانه هاش هم باید سرگردان باشن دیگه!!!

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد کتخدا رفته باشد

آه از دمی که تنها، با داغ او چو لاله
در خون نشسته باشم چون برجام رفته باشد

امشب صدای برجام از بیستون نیامد
شاید به خواب شیرین، برجام رفته باشد
علی
آقای رئیس جمهور توصیه خیرخواهانه این است که به سه کشور اروپایی برجام هم اعتماد نکنید و ازخروج آمریکا از برجام عبرت بگیرید شماعدم اعتمادبه آمریکا را درقراردادبرجام به شخصه تجربه و لمس کردیدخواهشاً به تجربه خودتان احترام بگذاریدو به دشمنان قسم خورده ی ملت و انقلاب اعتمادنکنید.
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم آقاي رئيس جمهور! به اين توصيه هاي خيرخواهانه توجه كرده و عمل مي كنند!!!!!!!!!!
انصاری
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن / اسب را دادی خر گرفتی از خوشحالی پر گرفتی . از این ننگ بالا تر تمام دست آوردها را تحویل دشمن دادی و می گویی خواست ملت بود کدام ملت ملت ایران یا ملت دولت های غربی خواست ملت عزت بود ، خواست ملت شوکت بود نه ذلت ، بهتر اس ت آقای ظریف و عرقچی پیش دستی کنند و از ملت خدوم و فهیم و نجیب عذر خواهی کنند و اینقدر پا فشاری نکنند...
صابر
Iran, Islamic Republic of
اکنون برای همگان روشن شده است که حتی اگر یک آدم معمولی مذاکره میکرد غربی ها نمیتوانستند چنین توافقنامه خسارت باری را به ملت رشید ایران تحمیل نمایند وقتی دشمن متوجه شود که طرف مقابل تحت هر شرایطی نیازمند معامله ای است سعی میکند تا بصورت باورنکردنی امتیاز بگیرد و در مقابل تقریبا هیچ را وا گذار نماید.هرکس این توافقنامه را بخواند متوجه خسارات جبران نا پذیر ان می‌شود شاید اگر به طرف مقابل گفته میشدخودتان توافقنامه را بنویسید خیلی بدتر از این نمی شد ....
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی اگر فرد معمولی مذاکره می کرد! مثل روز روشن است که اینها فرد معمولی و نرمالی نبودند یک یادآوری مناظره های ریاست جمهوری اخیر اگر مردم به امید خدا آلزایمر خود را کنار بگذارند حقایق را روشن می کند
United States
ماشاا... چقد کامنت....مرگ بر آمریکا.............
21
United States
ماشاا... چقد کامنت....مرگ بر آمریکا.............
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر مطلب شما باید در قالب مقاله ارسال شود. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور! حرف‌تان را اصلاح و از مردم عذرخواهی کنید. مردم مظلوم ایران 6 سال است ناتوانی ها دولت روحانی جبران می کنند.