جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

۱۱ مدیر نجومی بگیر به کار ​بازگشتند

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 611843
رئیس دیوان محاسبات کل کشور از بازگشت به کار ۱۱ مدیری که پاداش نجومی گرفته اند، خبر داد.
۱۱ مدیر نجومی بگیر به کار ​بازگشتند
به گزارش جهان نيوز، عادل آذر در خصوص پاداش نجومی برخی مدیران بازنشسته کشور و بازگشت آنها به کار توضیح داد: در اولین نشست بعد از تعطیلات سال با اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  این موضوع مطرح شد و نمایندگان از دیوان محاسبات خواستند گزارشی از مدیرانی که بیش از 300 میلیون تومان پاداش دریافت کرده اند، تهیه کند.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان این موضوع که مبلغ دریافتی با احتساب پاداش خدمت و مرخصی ذخیره بود، بیان داشت:  معاونت های فنی دیوان گزارشی در سطح ملی و استانی تهیه کردند، این گزارش نهایی  و دو هفته ای است که تقدیم کمیسیون برنامه و بودجه شده است.

وی با اشاره به محتوای گزارش ارائه شده، گفت:  در آن گزارش مشخص شد، در سطح استان ها مقامی که پاداش 300 میلیون دریافت و به کار برگشته باشد نداریم، اما در سطح وزارتخانه ها 11 نفر در پایان سال 96 بازنشسته شده اند و  باتوجه به اینکه از مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری بوده اند، از ظرفیت تبصره 1 ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان استفاده کرده و به کار برگشتند.

آذر  گفت: بازگشت به کار بعد از دریافت پاداش خدمت در عرف اداری پسندیده نیست، این 11 نفر از فرصت قانونی برای حضور دوباره در کار استفاده کردند.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تاکید کرد:اگر کسی در جایگاه غیر مقام بازنشسته شود و مجددا به کار برگردد غیرقانونی است اما در گزارشی که جمع آوری کردیم به چنین موردی برنخوردیم.

منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید اقایانی که ظرفیت تبصره یک قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان را فراهم کرده اید این بمعنی انست که حاکمیت به کسی خصوصا مردم میلیونی اعتماد نداردوبی جهت موضوع را توجیه نکنید خوش بحال کسانیکه از نادانی قانون گذار استفاده وبه هردوی آن رسیده اند بهبه با این وضعیت، ما ادعا داریم در برابر دشمن خواهیم ایستاد.ب...
Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
علی برکت الله
م جها
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال مجلس ودولت نا امید??????