پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قتل دختر بچه 5 ساله توسط معتاد دوره گرد +عکس

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 611770
مرد دوره‌گرد معتادی که در یکی از روستاهای استان گلستان یک دختربچه پنج ساله را ربوده و او را در انبار خانه یکی از روستائیان خفه کرده بود بزودی متهم برای محاکمه در برابر قضات دادگاه قرار خواهد گرفت.
قتل دختر بچه 5 ساله توسط معتاد دوره گرد +عکس
به گزارش جهان نيوز، مرد دوره‌گرد معتادی که در یکی از روستاهای استان گلستان یک دختربچه پنج ساله را ربوده و او را در انبار خانه یکی از روستائیان خفه کرده بود در آخرین مراحل بازجویی جزئیات جنایت را بازگو کرد و رئیس دادگستری استان گلستان خبر داد پیگیری پرونده این قتل در دستور ویژه قرار گرفته و پس از صدور کیفرخواست بزودی متهم برای محاکمه در برابر قضات دادگاه قرار خواهد گرفت.

سه هفته پیش بود که این دختربچه 5 ساله به نام سلاله در یکی از روستاهای آق قلا ناپدید شد و پس از جست‌وجوی بسیار مأموران جسد این کودک گمشده را در انبار متروک خانه یکی از روستائیان یافتند که قاتل پس از ربودن خفه‌اش کرده بود.

مادر سلاله به پلیس گفت: قاتل مرد معتادی به نام غفور است که در کوچه‌های روستا پرسه می‌زد و برای اهالی مزاحمت ایجاد می‌کرد. همه مردم روستای گری آق قلا او و خانواده‌اش را می‌شناسند و دل خوشی از این معتاد ولگرد نداشتند. چون او دست به آزار و اذیت بچه‌ها و مردم روستا می زد اما هیچوقت خانواده‌ها از ترس آبرو نخواسته بودند علیه او شکایت کنند. من برای این قاتل بیرحم درخواست قصاص کرده‌ام و باید هر چه زودتر او را در پای چوبه دار ببینم که طناب را به گردنش می‌اندازند.

این مادر داغدار می‌گوید: چند وقت پیش هم غفور یکی از دختربچه‌های روستا را ربوده اما او را نکشته بود و خانواده کودک از ترس آبرو شکایتی علیه او نکرده بودند.

من روز مرگ سلاله به خانه مادربزرگش رفته بودم و دخترکم را در خانه تنها گذاشتم و سرگرم بازی با عروسک هایش بود.
وقتی منزل مادر شوهرم بودم غفور آمد و مثل همیشه ضمن مزاحمت‌هایش پیاپی تقاضای چای کرد که مادرشوهرم به او گفت چای نداریم از اینجا برو و مزاحم نشو، که او هم بعد از کمی مکث راهش را کشید و رفت.

این بانوی ترکمن ادامه داد: بعد از رفتن غفور با دلواپسی به خانه برگشتم و وارد اتاق که شدم، دیدم از دخترم خبری نیست. به مادرم که در همسایگی ما زندگی می‌کند، گفتم سلاله کجاست؟ گفت که به دنبال تو به خانه مادر بزرگش آمده که به ناگاه دلم چند پاره شد، چون می‌دانستم غفور در کوچه‌ها پرسه می‌زند شروع به گشتن در کوچه‌ها کردیم تا این‌که با جنازه دختر بیگناهم روبه‌رو شدیم.

به گفته رئیس دادگستری استان گلستان بزودی کیفرخواست علیه قاتل صادر خواهد شد تا در دادگاه محاکمه شود.

منبع: روزنامه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *