جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲۲

ناشیگری بی‌بی‌سی در خبرسازی علیه ایران!

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 611691
بی‌بی‌سی فارسی در تلاش برای خبرسازی علیه ایران دست به یک ناشیگری و رفتار سخیف غیر حرفه‌ای زد.
ناشیگری بی‌بی‌سی در خبرسازی علیه ایران!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، این رسانه وابسته به نظام سلطنتی انگلیس و تحت اداره سرویس جاسوسی این کشور، با اعلام خبر قهرمانی تیم فوتسال بانوان، تلفن‌های ساختگی را روانه آنتن کرد و طی آن مدعی شد: «چون جمهوری اسلامی زنان را به استادیوم‌ها راه نمی‌دهد، بازیکنان تیم فوتسال تصمیم گرفتند قهرمان بشوند و این چنین به جمهوری اسلامی ضربه بزنند»! این مضمون مبتذل و سطحی در حالی بیان و القا می‌شد که وزارت ورزش و مقامات فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال را حمایت کردند و یکی از مقامات ورزشی نیز در جشن قهرمانی بانوان ورزشکار شرکت کرد.

سؤال این است: بی‌بی‌سی فارسی که ماموریت اصلی آن توجیه ۲۰۰ سال جنایت لندن علیه مردم ایران است، چرا باید برای زنان ایرانی نگران و بی‌قرار باشد و بزرگ‌ترین دغدغه‌اش نرفتن بانوان به استادیوم برای تماشای مسابقه‌های مردان شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جمجمک
به سایت شما که انصافا" از اصول پذیرفته شده خبررسانی و ازجمله بیطرفی در انعکاس اخبار بدور نیست و از اعتبار خوبی هم برخوردار است بعنوان یک مخاطب مخالف نظام! توصیه می کنم برای حفظ اعتبار یاد شده از نوشتن از روی دست جریده فخیمه آقای "ح.ش" پرهیز کنید . سطح کار و پایبندی آن مجموعه به اصول اخلاق حرفه ای و قواعد کار خبررسانی و مطبوعاتی بر همگان آشکار و سخت مایه سرافکندگی است!
حجت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما که ادمهای راستگو بین شما منفور است و آدمهای بی صداقت و دروغگو برای شما محبوب است و روشنفکر
ممد علی
Iran, Islamic Republic of
ای مخاطب مخالف نظام!!
اتفاقا پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و قواعد کار خبررسانی و مطبوعاتی در مطبوعات زنجیره ای اصلاح طلبان مایه سرافکندگی است که نون به نرخ روز خورند و بعضی خبرها را که به نفعشان نباشد ولو بر حق باشد سانسور می کنند. ما که بیطرفی را از آنها سراغ نداریم.
آقای ح.ش که اکنون خاری در چشم غیرواقع بین شما و امثال شماست باعث روشنگری میلیونها ایرانی شده که روزی به دولت تدبیر و امید آقای روحانی، امیدوارانه اعتماد کردند.
اگر نبود روشنگری امثال حاج حسین شریعتمدار که تشخیص حق از باطل خیلی مشکل تر بود.
زنده باد قلم و زبان حق گوی آقای شریعتمدار که ابوذروار حق مطلب را ادا می کند.
United States
ها ها روشنگری حسین شریعتمداری ؟ اقا به من هم پول بدن از نظام شب را روز می بینم . این حاج حسینتون خیلی مرد دستش را از تو جیب نظام در بیاره بعد صحبت کنه .
هاشمی
Romania
درود بر همان ح ش یا حسین شریعتمداری
واقعا قلمش توانسته دشمنان نظام را نا امید و ودوستان را امیدوار کند
لقمان
Iran, Islamic Republic of
چرا همیشه لباس مدافع را به تن تان می کنند، شما می توانید وقتی قهرمان شده بودند به ملت تبریک بگویید، چه بخواهیم چه نخواهیم یه عده ای از خانم ها به ذهن شان فرورفته که مثلا با این چیزها خوشبخت می شوند مسایل حل می شود. وقتی به دختری تجاوز شد بحث نکنید به فکر بعد از تجاوزش باشین، لازم نیست از تک تک تیم مصاحبه بگیرید، لازم است بگویید در جامعه ایرانی با حفظ حجاب و شان زن هم می توان در صحنه جهانی فعالیت کرد، چرا استثمعارگران زنان، و مردان و زنان شهوتی زنان جامعه را به سمت نیمه برهنه شده سوق می دهند از این زنانی حمایت می کنند آنان را الگو زنان معرفی می کنند، چرا؟ ما نیاز داریم تعریف های آنان از زنان را بهتر و شفاف تر به ملت و زنان جامعه بشناسانیم.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر bbc
مرگ برانگلیس
Iran, Islamic Republic of
در رذالت بی بی سی شکی نیست اما سوال اینجاست چرا ایران باید روزی رو ببینه که از عربستان عقب افتاده با سابقه تاریخی قوانین عجیب و غریب انقدر عقب بیفته که حتی اونا به زنانشون اجازه ورود به ورزشگاه بدن اما ایران نه و اینبار دنیا به ایران بجای عربستان به چشم کشوری که قوانین عجیب و غریب داره نگاه کنه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بیشتر بحث فرهنگی است. زنان میروند در ورزشگاهی مینشینند که مردان در آن از رکیک ترین الفاظ برای فحاشی استفاده میکنند.
در عربستان نمیدانم فضای ورزشگاه چطور است. اما عربستان وهابی در عوض این مثلا آزادی ها مطمئنا سلب آزادی های بزرگی در قبال زنانش دارد.
ورزشگاه های ما مشکل فرهنگ دارد نه مشکل سیاسی یا هر چیز دیگر. شاید هم مقداری مشکل عدم آرامش های پس از مسابقه.
Iran, Islamic Republic of
قبل از انقلاب زنان ورزشگاه میرفتن فحش رکیکی هم داده نمیشد حالا چی شده که بعد از ۳۹ سال از انقلاب انقدر فضای ورزشگاهها آلوده به الفاظ رکیک شده آیا این ادامه اون ادبیات آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و حگله به سفارت آمریکا و انگلیس و عربستان و ...نیست که نمودش هم در جامعه به این شکل دراومده تو دوره اینترنت و کامپیوتر بعضی با ورزشگاه رفتن زنان مشکل دارن بعضی که پاشون و فراتر گذاشتن پوشیه زدن برای زنان رو می پسندن
Iran, Islamic Republic of
سنت قد نمیده که خیال می کنی قبل از انقلاب چه خبر بوده
United States
اقا به تو چه . کسی نگفته تو زنت و ناموست را بفرستی گفتن هر کی دوست داره بره . اقا بهشت که زوری نمیشه بزارید ما بریم جهنم
Iran, Islamic Republic of
میری حالا
انقدر عجله نداشته باش خب
Iran, Islamic Republic of
میری حالا
انقدر عجله نداشته باش خب
اصن جهنم رو برای موجودات لجوج و عنود آفریدن
Romania
به جهنم
Iran, Islamic Republic of
سطح دغدغه های خود را پایین نیاوریم.
111
Iran, Islamic Republic of
عربستان خیلی قانون مدار نیست زنان را به ورزشگاه راه میدهد . وهابی های عربستان برای حفظ تاج وتخت هر خفتی را می پذیرند . آنها دارند قانونی که امریکا برای آنها طراحی کرده را اجرا میکنند . مثل حق رای زنان حق رانندگی زنان و ... . چون اگر اجرا نکنند کدخدا ساقطشون میکنه . عربستان داره چیزی که بهش دیکته را اجرا میکنه .
هاشمی
Romania
مگر ورود زنان به استادیوم های فوتبال نشانه پیشرفت است
که میگی ایران از عربستان عقب افتاده
پیشرفت مربوط به صنعت و مخصوصا صنایع مادر است
عربستان جز تاسیسات بزرگ آب شیزین کن وارداتی چه کارخانه ای دارد چه صنعتی دارد آیا پزشک تربیت می کند
مهندس و ... چطور
آیا صنعت فولاد دارد
آخه عربستان چی داره
نفت نداشته باشن از گرسنگی می میرن
جاسم
نعلت بر بی بی سلطنتی
Iran, Islamic Republic of
روباه خبیث. دستت رو شده برای ملت مسلمان ایران
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی دیگه حسن روحانی که نیست
Iran, Islamic Republic of
خب این که کاری ندارد!
ما هم باید تبلیغ کنیم که زنان ایران برای اینکه نشان دهند حجاب اصلا مانعی نیست....
باحجاب کامل قهرمان شدند تا ....
ولی متاسفانه کار تبلیغاتی بلد نیستیم