جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش فلسطین به تصمیم ترامپ

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 611686
"یوسف المحمود" سخنگوی رسمی دولت وفاق ملی فلسطین از کشور‌های دنیا خواست که در واکنش به ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، قدس شرقی را به عنوان پایتخت دولت فلسطین به‌رسمیت بشناسند.
واکنش فلسطین به تصمیم ترامپ
به گزارش جهان نيوز، دولت وفاق ملی فلسطین در واکنش به تصمیم ترامپ، خواستار اعلام قدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین شد.

به گزارش العربی الجدید، "یوسف المحمود" سخنگوی رسمی دولت وفاق ملی فلسطین از کشور‌های دنیا خواست که در واکنش به ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، قدس شرقی را به عنوان پایتخت دولت فلسطین به‌رسمیت بشناسند.

وی خواستار محکومیت بین‌المللی گسترده انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی در هفتادمین سالروز تشکیل موجودیت رژیم صهیونیستی که روز نکبت برای ملت فلسطین و امت عربی به شمار می‌رود شد.

المحمود تاکید کرد که تصمیم ترامپ و مقدمات جاری برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تجاوزی آشکار به ملت فلسطین و مقدسات ما به شمار می‌رود و گامی در راستای مشروعیت‌بخشی به هرج و مرج در سطح دنیا است.

وی ضمن محکوم کردن ادامه حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و برافراشته شدن پرچم اسرائیل در داخل این مسجد، امروز را روزی سیاه توصیف کرد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *