پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵۷
وزیر امور خارجه آمریکا:

روحانی که خود را غربی می‌داند، دستکم زندانیان آمریکایی را آزاد کند!

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 611681
پامپئو اظهار داشت: «امیدواریم که آقای [حسن] روحانی [رئیس‌جمهور ایران] هم، که خود را غربی می‌پندارد، بازداشت‌شدگان ایران را آزاد کند.
روحانی که خود را غربی می‌داند، دستکم زندانیان آمریکایی را آزاد کند!
به گزارش جهان نيوز، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت ایران برای حفظ روابط تجاری با اروپایی‌ها باید دستکم اتباع آمریکایی بازداشت‌شده در ایران را آزاد کند.

وی که با برنامه «در پیشگاه ملت» شبکه «سی. بی. اس» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا حاضر به مبادله زندانیان با ایران است، گفت: «نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. ما برای [آزادی] بازداشتی‌ها در کره شمالی، کسی را مبادله نکردیم. آن‌ها بازگشتند، چون برداشت رئیس کیم [جونگ اون، رهبر کره شمالی] این بود که به نفع اوست که این کار را انجام دهد. ما از این بابت از او ممنون هستیم.»

پامپئو افزود: «امیدواریم که آقای [حسن] روحانی [رئیس‌جمهور ایران] هم، که خود را غربی می‌پندارد، بازداشت‌شدگان ایران را آزاد کند. او درباره این واقعیت صحبت می‌کند که می‌خواهد شرکت‌های اروپایی آنجا بمانند. حداقل کاری که او می‌تواند انجام دهد، این است که تمام افرادی را که کشورش، کشور آقای روحانی، نگه داشته، آزاد کند.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه این مصاحبه با بیان اینکه اروپایی‌ها نتوانستند درخواست‌های واشنگتن برای «اصلاح» برجام را برآورده کنند، گفت با این حال واشنگتن به گفت‌وگو با اتحادیه اروپا برای مقابله با فعالیت‌های موشکی و منطقه‌ای ایران ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف از این گفت‌وگوها دستیابی به توافقی جدید با ایران است یا تشکیل ائتلافی علیه ایران، گفت: «می‌خواهیم ائتلافی تشکیل دهیم که نه تنها برنامه هسته‌ای ایران را که آن‌ها هنوز انکارش می‌کنند، به عقب براند... اما این فقط پرونده هسته‌ای نیست، بلکه برنامه موشکی آن‌ها هم خواهد بود. تلاش‌های آن‌ها برای تقویت حزب‌الله هم خواهد بود که تهدیدی علیه اسرائیل است و کاری که آن‌ها دارند در یمن انجام می‌دهند تا به عربستان موشک شلیک کنند.»

او گفت دلیل خروج آمریکا از برجام، «محروم کردن» ایران از منافع اقتصادی‌ای بوده که این توافق برای ایران فراهم کرده و به تهران این امکان را داده که فعالیت‌های منطقه‌ای خود را گسترش دهد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته رسما اعلام کرد که این کشور از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود. این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند آمریکا در آستانه توافق با اتحادیه اروپا برای اعمال محدودیت‌های جدید علیه ایران بوده، اما ترامپ تصمیم گرفته بی‌توجه به این مذاکرات، از برجام خارج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
France
اقای وزیر امور خارجه در ایران حکومت در سایه تصمیم می گیره نه بنده خدا منتخب مردم!!!!!!!!!!! .
Iran, Islamic Republic of
مگه برجام نتیجه اصرار دولت بی تدبیر نبود؛ مگه دلسوزان یا به قول شما دولت درسایه مخالف برجام نبود پس خودتو به نفهمی نزن، که هرچی ایران کشیده و میکشه از دست لیبرالهای غربزده است.
France
کاسیان تحریم که چهل سال است خون ملت را در شیشه کرده اند و از این راه خود و خانواده هایشان به ثروت‌های افسانه‌ای رسیده اند مخالفان برجام هستند!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخع سی سال دولت دست وادادگان اصلاح طلب وکارگزران کاسب بود ها! بیدار نمیشی چون خودت رو به خواب زدی.
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب کیا هستن تا جای که دیدیم این برادر روحانی و جهانگیری بودن که هم از تحریم ها پول به جیب زدن هم از برجام صرافیاشون هنوز پا برجاست
Netherlands
از اون چهل سال ۳۲ سالش دست اصلاحطلبان و کارگزاران بوده خون مردم را تو شیشه کردن احتمالا تو مدرسه ریاضیت ضعیفه
Iran, Islamic Republic of
حالا حکمت این کار قوه قضائیه ایران معلوم می شود که چندتا از این آمریکایی ها را گرفت برای چنین روزی .
یاس
Iran, Islamic Republic of
اینو نگید چی بگید؟؟؟؟!!!!!
امکانات کشور دست دولت در سایه است؟؟؟!!!
والا اگه امکانات کشور دست دولت در سایه بود همه چیز بهتر از الان بود
Iran, Islamic Republic of
پس برای دریافت حقوق نجومی کیه که تصمیم گیرنده است ؟! روحانی چطوری گفت که 100روزه درستش میکنم ؟!
France
شما درست میگویید ایشان گفت ولی زورش به کاسبان تحریم نرسید و نتوانست قولی راکه به ملت داده بود را عملی نمایید ...
Iran, Islamic Republic of
چرا برای خرجهای نجومی نهاد ریاست جمهوری ودفاتر وزرا ومعاون و مشاورین وحقوقهای نجومی وپاداشهای میلیاردی به خودشون ،زورش رسید! اینجا که به حق مردم رسید! زور تمام شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Netherlands
چه کاسب تحریمی؟ شما هم یه کلمه رو انداختی زبونت هی میگی انگار شستشوی مغزیت کردن
Iran, Islamic Republic of
اگر به احتمال یک در یک میلیون برجام درست اجرا میشد چی میگفتید؟
حتما آن را تصمیم تفکر گفتگو با جهان میدانستید؟!!!!
یک جایی خواندم :
شما میتوانی تعدادی از مردم را برای همیشه گول بزنی
شما میتوانی همه مردم را برای مدت زمانی کوتاه گول بزنی
اما نمیتوانی برای همیشه همه مردم را گول بزنی.

....
سقا
Iran, Islamic Republic of
وقتی مبنا واصل برای تایید و رد افراد وعملکردشون، نسبت اونها با حق و ولایت پذیری اونها باشه، هر کار مثبت از جناح سیاسی رقیب سر بزنه تایید وتشویق میشه، بر خلاف شما اصلاح طلبان که معیارتون اهداف وقدرت حزبی هست، اصلا همین برجام رو به زلف قدرت سیاسی تون گره زدین که جناب ظریف فرمودن نتیجه ی برجام ومذاکرات برای به قدرت رسیدنشون مهمه!!!!
انتقاد اون روز ما از برجام به دلیل بد عهدی آمریکا وعدم پایبند ی به تعهداتش بوده،البته از شیطان بزرگ جزء این هم توقعی نمیشه داشت...
ولی با خوش خیالی عده ای نمیشد کاری کرد...
Iran, Islamic Republic of
آره نصف بدبختی ها و آشوب های سیاست خارجی کار همون دولت در سایه هست
Iran, Islamic Republic of
جناب غربزده ! اگر به قول تو در ايران دولت در سايه همه كاره بودو منتخب مردم كاره اي نيست كه الآن دچار نكبتي به نام برجام و موش و گربه بازي با ترامپ و ساير نوچه هاي اروپائيش نبوديم.
Iran, Islamic Republic of
خودتو به نفهمي نزن غرب زده مفلوك.بي جيره و مواجب
Iran, Islamic Republic of
واویلا بر برجام
United States
تندروها و یک مشت کاسب و دولت در سایه مردم ایران را بدبخت کردند . باتوم همیشه نمی تونه جواب ملت باشه . روزگار بدون باتوم هم خواهد رسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . تاریخ ایران همیشه نشون داده مردم ایران صبور هستند ولی خدا نکنه یک روز کاسه صبرشون سر بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
Iran, Islamic Republic of
میدانید این جمله یعنی چی :
"امیدواریم که آقای [حسن] روحانی [رئیس‌جمهور ایران] هم، که خود را غربی می‌پندارد"
Iran, Islamic Republic of
سلام. این یعنی اخطار صریح به روحانی...
Iran, Islamic Republic of
اگر بتونه اینکار را خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که اینکار را خواهد کرد. مقدمات آن از پنج سال پیش در حال چیده شدن است و این تازه اول کار است. قدم به قدم پیش خواهند آمد خواهید دید که هزینه جفا به رهبری و نظام تا همینجا چقدر سنگین تمام شده. وقتی از انذار های رهبری مبنی بر اصلی فرعی کردن مسائل بی اعتنا عبور کردید مثل روز روشن بود که چنین روزهایی در انتظار است.
هنوز هم اعتقاد دارم که فلانی بهانه است، اصل نظام و رهبری نشاته است. ...
Iran, Islamic Republic of
ترزا می هم یه چیزی شبیه این از رییس جمهور خواست ، انحراف افکار عمومی کلید خورد
Iran, Islamic Republic of
خط فکری افکار عمومی اینه که مقصر اصلی به خاکستر نشستن ملت کیه و چیه ... این کلید خورده و نمی تونید با لجن پراکنی فکر مردم رو منحرف کنید
Iran, Islamic Republic of
روحانی: چشم، شما غربی هستید...
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
روحانی که خود را غربی می داند.....
غربی که روحانی را از خود می داند....
با این اوصاف
نتیجه ی هم اندیشی ومذاکره ی غرب و روحانی نهایتا میشه برجامی که به نفع طرف غربی وبه ضرر ما بوده....
Iran, Islamic Republic of
جناب ظريف... تحويل بگير
United Kingdom
قطعا آزاد کردن زندانیان آمریکایی بهتر از اینه که بخوایم شاخ و شونه الکی برای آمریکا بکشیم و آخرشم نتیجه نگیریم و مثل برجام مجبور به مذاکره بشیم
Netherlands
سگ دنبال کسی میکنه که ازش فرار کنه اگر ماهم هرچی اونا بگن بگیم چشم دست برنخواهند داشت همونطور که با عربستان میکنن
محمد
United States
ازادي اين زندانيان باعث تلطيف روابط ايران با غرب ميشود و اين هموطنان هم به اغوش خانواده خود بازمي گردند و اين سناريو جاسوس سازي هم متوقف شود . كمي هم به فكر منفعت براي مردم باشيد كه در مقابل اين سياست هاي شما له و اسيب ديده اند.
هاتف
Iran, Islamic Republic of
خیلی پر رو یی می خواد بعد از اینکه دولت منتخب شما با برجام فضا رو تلطیف کردن واین شد حاصلش باز هم یه عده دم از تلطیف فضا بزنن!!!!!
با با دیگه چه اتفاقی باید بیفته تا شما متوجه بشید که عقب نشینی در برابر دشمن، دشمن رو گستاخ تر می کنه؟؟؟
United States
راه امثال شما رو قبلا مثل كره شمالي رفتن كه جز فقر وفلاكت نتيجه اي نداشته است . تحريم به ژن هاي خوب صدمه اي نمي زنه ولي مردم دچار اسيب بيشتر مي شوند و ارزش پول ملي سقوط بيشتري خواهد داشت و شما هم مثلا با غني سازي به كجا خواهيد رسيد در بهترين شرايط كره شمالي ؟!
كداميك از مشكلات مردم با اورانيوم ٢٠ درصد حل ميشه؟
كمي تفكر هم كافي است.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ! فکر کنم خودت هم در معرض شناسائی هستی که برخلاف همه تجربه تاریخی بشر که جاسوس رو اعدام میکنه ،خواستار دادن مدال بهشی!
احمد
United States
شما اگر به تجربه تاريخي بشر اعتقاد داري تجربه تاريخي كوبا و كره شمالي و ونزوئلا را مطالعه كن !
Iran, Islamic Republic of
محمد09.13 ،عزیز دلبندشما باجاسوسی و فروش اطلاعات کشور ، به مردم و مملکت خود خیانت کرده و این جرمیست که درهیچ کجای دنیا قابل بخشش نیست؛ ضمنا در هیچ کشوری برای خائنین، جرمهای سبکی مثل ایران صادر نمیشود.
United States
كدوم جرم ؟ هر دو تابعيتي را به جرم جاسوسي دربند مي كنيد و چه نتيجه اي اين رفتار داشته و خواهد داشت جز انزواي بيشتر كشور ؟!
France
آقای محمد ما موشک ساختیم تا اسراییل را از صحفه گیتی پاک کنیم و موشک هم وقتی جایی میخورد فقط گل و بلبل از آن طراوش میکند و از دماغ کسی خونی نمی آید بیخود نگران نباش
Netherlands
اونا زود جیم میشن تو پناهگاهشون که از بینی کسی خون نمیاد وگرنه با هرموشکی خودشونو خیس میکنن
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی هنرداری اول تجزیه طلبان آذربایبجان و کردستان عراق و که طمع به خاک کشورت دارن و هم مرز کشورت هستن از صفحه گیتب حذف کن بعدا برو ۲۰۰۰ کیلومتر اونورتر اسرائیل رو از صفحه گیتی حذف کن
United States
اين ها همش تصورات ذهني است و به جاي اين تصورات بهتر هست كمي به فقر و بدبختي مردم باشيد كه براي لقمه ناني و اندك پولي در حال جان كندن هستند. در خوزستان كه مردمش روي انبارهاي نفت راه ميروند ولي اكثريت در زير خط فقر هستند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
این قد خود مردم پندار نباش تو که امریکا هستی از چی داری له میشی این مایم که بدبختیم .در ضمن اینا جاسوسن ازاد نمی کنیم تا چشم ترامپ در بیاد
United States
من با مردم انهم بيمارانش در تماس هستم .اگر اختلاسي كردي و پولي داري بيا به اين نيازمندان نان شب كمك كن!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اگه مردی یک نامه برای سردار سلیمانی بفرست!
ایثار
Iran, Islamic Republic of
خدای من اینا چقدر گستاخ و پررو هستن. ازیه طرف تحریم -تهدید ...از طرفی ازادی زندانیانشان را طلب میکنن ادمای به این پستی تاریخ ندیده بود
Iran, Islamic Republic of
«ابتدا از به کار بردن کلمه ناشایستی که درضرب المثل آمده پوزش میطلبم» داستان ... شب بلنده رو شنیدین؛ شده داستان برجام ، تازه این دست آوردهای برجامی !!!!!!!!! برای ما اول شبه ؛ تاصبح چه شود؟؟؟!!!!
((با این همه تدبییییییییییییر و امیییییییییییید))
France
فعلا که این مثال بیشتر برازنده ما بوده تا انها آقای 9-42میتوانی ا ز سال 1357تا به امروز ارزش پول ملی خود را در نمودار بگذاری و انرا مشاهده بکنی اون وقت متوجه می‌شوی شب در از است چه معنی میدهد .در پناه خدا سالم و سلامت باشی
م
Iran, Islamic Republic of
بعد از انقلاب سه تا دولت دست شما ها بوده حالت خوشه چی میگی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که در سایه برجام بیشترین رکورد کاهش ارزش پول ملی در یک بازه زمانی ،اتفاق افتاد!
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
آیه 120سوره بقره« هرگز یهود ونصارا از تو راضی نمیشوند تا اینکه بطور کامل ازخواسته آنها پیروی کنی»
100برجام هم امضا شود حرف خدا یکیست.
Netherlands
احسنت
Iran, Islamic Republic of
کجای مصاحبه متن اصلی که پمپئو کرده گفته روحانی که خود را غربی می داند ؟ متن اصلی و فایل صوتی مصاحبه را تو سایتتون بزارید ... دروغ گفتن و تهمت زدن هم حدی داره فکر کردید دهه 60 70 هست هرچی بگیر مردم باور کنن نه عزیز من الان اینترنت و ماهواره و فیلتر شکن هست دسترسی به صوت و فابل نوشتاری سخنرانی هرکسی در کسری از زمان شدنیه
خجالت بکشید که نمی کشید البته
Iran, Islamic Republic of
حرف و فرمایش امام عزیز که تعریف و امیدوار بودن دشمن را نسبت به هرکس را زنگ خطر و راه شناخت خودی و غیرخودی دانسته بودند
خاک بر سر ما که این ها را انتخاب کردیم
قبل از اینکه امام رضا اینها را بزند ماها را میزند که انتخاب کردیم یا با خودخواهی به اجماع درست وبه موقع نرسیدیم تا بخش خاکستری جامعه کرد انچه رانباید......
United States
یه بار میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

یه بار میگن تمام این فتنه ها زیر سر آمریکاست...

حالا آمریکا میتواند یا نمیتواند?!







ما هیچی، اونارو از بلاتکلیفی دربیارید
Iran, Islamic Republic of
علیالقائده امریکایی ها طبق قانون محکوم شده اند.باید محکومیت آنان طی شود مگر اینکه طبق قانون مستحق عفو باشند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک، عربستان سعودی جنایتکار شماره یک و رژیم صهیونیستی جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون عامل بی ثباتی درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان است!