جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طرح بسیج برای انقلاب در صنعت غذایی کشور

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 611661
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح‌های بسیج اگر بتواند با برنامه‌ریزی‌هایی که پیش بینی شده ادامه پیدا کند، انقلابی در صنعت غذایی کشور خواهد بود.
طرح بسیج برای انقلاب در صنعت غذایی کشور
به گزارش جهان نيوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در نخستین جشنواره طرح ملی بسیج همگام با کشاورز که صبح امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت) مرکز همایش های امام علی(ع) طی سخنانی اظهار داشت: کشور ما کشوری است که در جنگی اقتصادی قرار دارد و با اتفاق اخیر، دیپلماسی با غرب و آمریکا نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: کشوری مانند ایران که از نظر خاک و آب و هوا بسیار غنی است باید بتواند از نظر تولید مواد غذایی روی پای خود بایستد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز 54 هزار کشاورز بسیجی داریم. در سازمان بسیج 8 طرح به عنوان طرح‌های اولویت‌دار وجود دارد که یکی از این طرح‌ها، طرح همگام با کشاورز است. 
وی افزود: نقش بسیج در صنعت کشاورزی نقش تصدی‌گری نیست بلکه نقش ما نقش تسهیل‌گری برای کمک به کشاورزی کشور است.

سردار غیب پرور یادآور شد: ماه‌های متمادی روی طرح مذکور کار شده و ما به این نتیجه رسیدیم که این طرح می‌تواند کشور را به استقلال در صنعت غذایی برساند و حتی قادر باشیم تولیدات غذایی به دیگر کشورها صادر کنیم.

وی در پایان گفت: این طرح اگر بتواند با برنامه ریزی‌هایی که پیش بینی شده ادامه پیدا کند انقلابی در صنعت غذایی کشور خواهد بود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *