جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

واکنش اژه‌ای به ادعای جاسوس‌نبودن دری‌اصفهانی

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 611499
معاون اول قوه قضاییه گفت: الان ایشان (دری اصفهانی) به عنوان جاسوس در زندان است و نمی دانم که درخواست اعاده دادرسی داده است یا نه البته اگر درخواست دهد بررسی می شود.
واکنش اژه‌ای به ادعای جاسوس‌نبودن دری‌اصفهانی
به گزارش جهان نيوز، محسنی اژه‌ای در خصوص اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه وزیر اطلاعات و نمایندگانشان عنوان کردند که ادعای جاسوسی دری اصفهانی کذب است و وی از نظر ما جاسوس نیست و قوه قضاییه هم تحت فشارهای خارجی مجبور شده حکم حداقلی ٥ سال حبس بدهد، گفت: من از نقل قول ها اطلاعی ندارم اگر چنانچه منظور این است که اتهام این فرد جاسوسی نیست حتما غلط است، اگر هم فردی که اتهام جاسوس بر او هست وزارت اطلاعات بگوید هست یا نیست غلط است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: وزات اطلاعات می تواند بگوید بر اساس اسناد و مدارک از نظر من فلانی متهم به جاسوسی است یا نیست اما وزارت نمی تواند بگوید از نظر من جاسوس است. چون زمانی می تواند این را بگوید که ثابت شده باشد.

وی افزود: در مورد دری اصفهانی دادگاه این فرد را محکوم کرده و تجدید نظر هم حکم را تایید کرده و با حضور وکیل هم رسیدگی شده و بنابراین ایشان از نظر دادگاه جرمش ثابت و حکمش قطعی است.

اژه‌ای گفت: مرجع اصلی در این خصوص قوه قضاییه است و اینکه می گویند حکم حداقلی بوده است بی خود می گویند.

وی ادامه داد: احکامی که صادر میشود در خصوص این اتهام بین ٥ تا ١٠ سال است و قاضی بر اساس تشخیصی که می دهد حکم می کند و حداقلی نیست.

معاون اول قوه قضاییه گفت: الان ایشان به عنوان جاسوس در زندان است و نمی دانم که درخواست اعاده دادرسی داده است یا نه البته اگر درخواست دهد بررسی می شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برجام خدابیامرز
Iran, Islamic Republic of
علوی بدرد اطلاعات نمی خورد یا نمی تواند غیر حرفه ای موضع نگیرد ...
Iran, Islamic Republic of
بالاخره شخصی که مهمترین دلیلش برای وزارت ، سید بودن و بغض ریس جمهور بوده چنین گفتارها هم بعید نیست. از ماست که برماست.
یاد آقای حاجی دولت اصلاحات افتادم. در مصاحبه اش گفته بود یک شبه وزیر آموزش و پرورش شدم . قرار بر وزارت تعاون بود.