پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا

ایران با برتری مقابل ژاپن مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد/ دَبِل دختران ایران‌زمین
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 611318
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست ژاپن بر سکوی اول آسیا قرار گرفت.
قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا
به گزارش جهان نيوز، فینال دومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا امروز (شنبه) به میزبانی تایلند برگزار شد و ایران با برتری 5 بر 2 برابر ژاپن برای دومین پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رقابت دو تیم در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید. در این نیمه شاگردان مظفر بازی نزدیک و پایاپایی با ژاپنی‌ها داشتند، البته تیم ملی ژاپن حملاتی را روی دروازه ایران داشت که هربار با عملکرد فوق العاده فرزانه توسلی  به در بسته خورد. ملی پوشان ایران نیز حملاتی را روی دروازه ژاپن داشتند که به گل ختم نشد.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی برگزار شد که شاگردان مظفر برنامه حملات خود را روی دروازه ژاپن ادامه دادند. حملاتی که به گل‌های پرشمار ختم شد. اولین گل را سارا شیربیگی دقیقه 11 به ثمر رساند. در فاصله کوتاهی فرشته کریمی از همان نقطه گل دوم را به ثمر رساند.

حملات تیم ایران در شرایطی ادامه داشت که سارا شیربیگی گل سوم را نیز به ثمر رساند. گل چهارم را سارا شیربیگی و گل پنجم ایران را زارعی در فاصله کوتاهی وارد دروازه ژاپن کردند.

به این ترتیب شاگردان شهرزاد مظفر با نتیجه  5 بر 2 مقابل ژاپن به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

بیش از200  تماشاگر ایرانی و ژاپنی در سالن حضور داشته و به تشویق تیم‌های خود پرداختند.

علی کفاشیان به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند، مسئولان سفارت ایران در تایلند، لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان نیز با حضور در سالنindoor humak این دیدار را تماشا کردند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشاءا... ایولا.. باوجود کمبودها فوتسال ایران در هر دو رده خانم ها و آقایان عالین. امیدواریم فوتبال و فوتبالیستهای همیشه طلبکار و خورنده بیت المال هم اگه سختشون نیست یک قدمی برای این مملکت بردارن
Germany
تبریک به دختران سرفراز ایرانی ، با این همه محدودیت ها باز هم به دنیا نشان دادند توانایی هایشان را و تاسف برای صدا و سیمای میلی که بازی فوتبال لیگ دسته دوم انگلیس را پخش زنده می گذارد و بازی فینال جام فوتسال اسیای دختران وطن ما را پخش نمی کند.
Germany
تو کشوری که زنان استادیوم نمی تونن برن شیرزنانش قهرمان فوتسال یه قاره شدن .