پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان شهرداری

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 611302
مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان از این ماه اجرایی می‌شود و به محض ابلاغ قانون همسان سازی حقوق به منظور رفاه حال بازنشستگان و ترمیم شکاف اقتصادی در فیش حقوقی بازنشستگان اعمال می‌شود.
افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان شهرداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید مهدی قاسمی در همایش پیاده روی شرکت کنندگان در دریاچه خلیج فارس  ضمن خیر مقدم به بازنشستگان حاضر در پنجمین همایش پیاده روی گفت: حضور بازنشستگان در چنین برنامه‌هایی سبب شادابی می‌شود و این شادابی قطعا در زندگی شما تاثیرگذار خواهد بود، از این رو به عنوان مدیرعامل سازمان بازنشستگی باید اعلام کنم که سازمان در راستای ایجاد شادابی و پویایی و رفاه حال شما عزیزان برنامه‌های خود را تدوین می‌کند.
 
قاسمی ادامه داد: افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان از این ماه اجرایی می‌شود و به محض ابلاغ قانون همسان سازی حقوق به منظور رفاه حال بازنشستگان و ترمیم شکاف اقتصادی در فیش حقوقی بازنشستگان اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی افزود : فرزندان مزدوج بازنشسته نیز از این پس می‌توانند به غیر از سفر مشهد مقدس از تسهیلات سفر به کربلای معلی و شهر سیاحتی کیش نیز بهره مند شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *