جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۱۱۴

موگرینی: از روحانی تضمین گرفتیم در برجام بماند!

تنها ایران قدرت خراب کردن یکجانبه برجام را دارد
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 611244
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در انتقاد ضمنی از رویکرد رئیس‌جمهور آمریکا در قبال برجام گفت که این انگیزه برای تخریب، راه به جاهای خوب نمی‌برد.
موگرینی: از روحانی تضمین گرفتیم  در برجام بماند!
به گزارش جهان نيوز، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست‌ خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه (دیروز) در کنفرانس «وضعیت اتحادیه» تصریح کرد که توافق هسته‌ای ایران بدون حمایت آمریکا قابل احیا است.

بنا به گزارش پایگاه تحلیلی «پولتیکو»، موگرینی تأکید کرد که از «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران تضمین گرفته است که تهران علیرغم تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام و وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران، همچنان در توافق می‌ماند.

این سیاستمدار اتحادیه اروپا توضیح داد: «ما برای حفظ این توافق مصمم هستیم» و تأکید کرد کرد تنها ایران قدرت خراب کردن یکجانبه برجام را دارد.

این دیپلمات ایتالیایی قصد دارد روز سه‌شنبه هفته جاری در «بروکسل» با وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس- سه کشور اروپایی عضو برجام- درباره آینده توافق هسته‌ای ایران بحث و گفت‌وگو کند.طبق این گزارش، دیپلمات‌های اروپایی همچنین قصد دارند با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کنند.

پولتیکو در گزارش خود نوشت که طرف‌های اروپایی به دنبال نشان دادن این مسئله هستند که همچنان می‌توانند اکثر مزایای اقتصادی که در برجام به تهران وعده داده شده بود را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به شرکای جهانی خود نیاز دارد گفت: «هیچ کشوری به اندازه‌ای بزرگ نیست که به تنهایی با این جهان روبرو شود».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی خود بدون آوردن نام رئیس‌جمهور آمریکا، به طور ضمنی انتقادات تندی را علیه وی مطرح کرد و گفت: «به نظر می‌رسید که جیغ کشیدن، فریاد زدن، توهین کردن و قلدری کردن که به طور سیستماتیک هرچیزی که از قبل وجود داشته را تخریب و امحا می‌کند، خلق زمانه ما شده است. در حالیکه تغییر، صرف تمام انرژی در ساخت چیزهای نوین و نه تخریب چیزهای قدیمی است و ما به تغییر نیاز داریم».

وی ادامه داد:«این انگیزه برای نابود کردن، راه به جاهای خوب نمی‌برد و هیچ‌یک از مشکلات ما را حل نمی کند».

موگرینی همچنین ایده امکان یک جایگزین سریع برای برجام را مورد انتقاد قرار داد و یادآور شد که مذاکره درباره برجام 12 سال زمان برده است و گفت که رهبران جهان باید «از رویکرد حرکت به سوی من می‌برم، تو می‌بازی بگذرند».

ترامپ شامگاه سه‌شنبه (18 اردیبهشت) طی سخنرانی در کاخ سفید با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، مخفی کردن ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای و دخالت در امور کشورهای منطقه، خروج آمریکا را از برجام اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد تحریم‌های پیشین هسته‌ای و تحریم‌های سخت‌تر جدیدتر در بازه 90 تا 180 روزه علیه ایران باز خواهند گشت. ترامپ همچنین از مقامات تهران دعوت کرد تا به مذاکرات جدید با آمریکا برگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
حالا نوبت بازی پلیس خوبه!
استعدادی که مذاکره کنندگان ما از خود نشون دادن، امکان تکرار حداقل بیست باره این بازی را می دهد!
Iran, Islamic Republic of
بازم پوست موز
خیانت موقوف
Iran, Islamic Republic of
مجلاس و قضاییه خواب تشریف دارند؟
United States
قضایا و مجالس خوابن فقط شماها بیدارین
چرا ترامپ از برجام خارج شد؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
زیرا از ماندن روحانی مطمئن بود. و روحانی و غرب برای تحمیل برجام منطقه ای و موشکی به ادامه برجام هسته ای نیاز دارند. زیرا دلیل تحریمها و فشار بر مردم باید مسائل غیر هسته ای باشد که با ادامه برجام محقق می شود و ترامپ هم در این سناریو با خروجش از برجام، نقش افزاینده ی تحریمها را داشت و دارد.
دوباره سازش وای
Iran, Islamic Republic of
دولت تعهداتی به غربیها داده ( پیوست های برجام) که ظریف وقتی دید چند نماینده مشکوک شده اند گفت پیوست ها را نشان نمیدهیم حتی اگر استیضاح کنید . میترسند اگر از برجام خارج شوند غربیها پیوست ها رو رو کنند و...رسوایی ببار بیاید...
Germany
احسنت
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
غير از پيوستهاي خفت آور چه بسا گافهاي ... ديگه ايي داده باشند كه از لو رفتن اونها بيشتر مي ترسند كه حسن بلافاصله اعلام كرد كه عليرغم خروج امريكا از برجام او در برجام مي ماند و خدا ميداند كه اگر ايران از برجام خارج شود
""يوم تبلي السرائري "" بشود حيرت انگيز !!‌بيا و تماشا كن بنابر اين امريكا هر كاري بكند حتي به ايران حمله هم بكند دولت تدبير و اميد جرئت خروج از برجام را نخواهد داشت ..
Iran, Islamic Republic of
کاپیتان باز هم اشتباه کرد
سعید110
Iran, Islamic Republic of
در حالیکه اروپا بابت تصمیم احمقانه ترامپ در شک بزرگی بسر می بره، این ظریف برجام زده است که تنها وظیفه خودش می دونه که اروپا رو از شوک دربیاره!
Iran, Islamic Republic of
عفریته برجام باز حرف زد؟
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این ضعیفه یعنی همون اروپا! در واقع نقش پلتفروم استکباری را برای به جریان افتادن انواع و اقسام شیطنت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در منطقه ایفا می کند.
Germany
آمریکا و اروپا هر دو متحدین قدیمی همدیگر هستند. ممکن است کمی به ترامپ غرولند کنند اما در نهایت همکاری خواهند کرد. اما همزمان مایه تاسفه که هموطنان بنده زنان را ضعیفه و عفریته می نامند. این نگاه عقب مانده خودش باعث ضعف کشور ما شده
Iran, Islamic Republic of
قیاس جزء به کل ممنوع!
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه ظریف هم نتوانست چهره واقعی اینها را ببیند! و الا ترجیح می داد به جای آنها با عفریته ها مذاکره کند!
Iran, Islamic Republic of
نوشته عفریته برجام
اگر ادبیات فارسی بلد بودی نوحه سرایی نمی کردی
صفت و موصوف به ترتیب عبارتند از عفریته، و برجام
هیچ زنی در مملکت زنی از نوع برجام نبوده و نیست
Iran, Islamic Republic of
قیاس بین اروپا و ضعیف مطرح بوده است!
United States
بکوری چشم دشمنان البته خواهد زد
Iran, Islamic Republic of
قبل برجام: با صنعت هسته اي + با تحريم
حالا: بدون صنعت هسته اي + با تحريم
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا قراره فقط چرخ تحریمها بچرخه
United Arab Emirates
روزنامه جمهوری اسلامی، خرداد ۱۳۵۸

" نیروگاههای هسته ای: خیانت آشکار به خلق ما .

در شرح این تیتر آمده بود: نیروگاه‌های هسته ای برای وابسته‌سازی و تاراج هرچه بیشتر درآمد های نفتی است.

و انصافا این تیتر درست ترین تیتر روزنامه جمهوری اسلامی بود به بهانه همون نیروگاههای هسته ای تحریم شدیم میلیاردها دلار از دارائیهای کشور رو بلوکه کردند و هنوز هم امتیازات بیشتری میخوان ازمون کاش به این تیتر روزنامه جمهوری اسلامی و این مقاله توجه شده بود.
Iran, Islamic Republic of
کشور به 20000 مگاوات برق هسته ای نیاز دارد (برای توسعه خطوط ریلی الکتریکی؛ برای توسعه صنایع و ...)
واقعا تحصیلات شما چقدره؟
راه حل مسأله اگر کوتاه آمدن در مقابل آمریکا بود امروز باید ویلچر نشینی های ظریف به جایی رسیده بود.
دیگه ظریف و رحانی چه کار نکرده ای برای جلب نظر غرب باقی گذاشتند
زیر لب غرولند نکنید که موشکی هم باید بره
امکان نداره
Iran, Islamic Republic of
پس لابد آمریکا و اروپا هم خیر ما رو میخوان

اینقدر اصرار بر...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی به نظر شما، اینکه آمریکا از قبل از انقلاب اسلامی مخالف این نهضت بود، بخاطر نیروگاه های هسته ای شاه بود؟!؟!؟
یا اینکه بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از اولین روزهای آن بر علیه ایران شروع به فشار و تحریم و جنگ داخلی و تهاجم نظامی صدام (به تحریک آمریکا) و... کرد، فقط و فقط بخاطر نیروگاه هسته ای(ساخته نشده) شاه بود؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام اثبات کرد که هسته ای هم بهانه بود اصل نظام نشانه بود.
United Arab Emirates
این روزنامه به اشتباه با این عنوان ,باید هم اینرابنویسدفقط نکته این است بعد ازبوق وکرنا وشکست برجام این طیف چه طور سربلند کرده اند....مگر اینکه جزئی ازراهبرد دشمن هستندویابعضی جیره خوارندوانجام اوامراجنبی می دارندو
فقط می گویم که متاسفانه با استفاده ازعناوین وروابط قد علم کرده اند که ازمناصب استفاده کنند بی آنکه اهمیتی برای جمهوری اسلامی قائل باشند...
Iran, Islamic Republic of
این یعنی ذلت وتحقیر شدن در جهان
Iran, Islamic Republic of
بجای آنکه اروپا به ما تضمین بدهد باز هم ایران باید تضمین بدهد. این چه بدبختی است که نصیب ایران شده!!!
مشتی
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار نبود ما از اروپا تضمین بگیریم؟؟
مگه قرار نبود اگر تضمین ندادند در برجام نمانیم؟
باز دوباره ما تضمین دادیم!!!!
باور کنید بعدها تاریخ همه شما را قضاوت خواهد کرد و بر سایرین عیان خواهد شد شما چه بر سر ایران و ملت ایران اوردید!!!
Iran, Islamic Republic of
این بار ببینیم و تعریف کنیم التماس های آقای ظریف وزیر خارجه مثل گذشته که مرتب به جان کری التماس میکرد و نتیجه هم این شد که شد. علی برکات الله
حشمت
United States
اين جه حرفيه داداش ؟! جهان نيوز كى خبر راست داده كه اين دوميش باشه ؟! يه دو ساعت دندون روى جيگر بذار تا يك خبرگزارى معتبر و بيطرف اصل خبر رو مخابره كنند بعد آه و ناله كن !
جناب زاكانى ميدونى در حكم چه كسى است ؟!
من آنم كه رستم بود پهلوان !
ايشون بيطرف نيست و چون در مجلس از تصويب كنندگان برجام بوده و ميخواد ... از خودش يه شخصيت ملى و قهرمان نمايش بده اين ترهات رو مى بافه ! اين بنده خدا هيچگاه در مورد برجام راست نگفته، پس صبر كن.
حسین
Iran, Islamic Republic of
فعلا که هر چی شماها گفتین تو برجام تا حالا دروغ دراومده ، خبرگزاری های معتبر اون هم مث این شرق و آرمان هستن که تیترهاشون جز خیانت نیست .
Romania
آقا ی حشمت که گفته ای
"یه دو ساعت دندون روى جيگر بذار تا يك خبرگزارى معتبر و بيطرف اصل خبر رو مخابره كنند بعد آه و ناله كن" با شناختی که از عقیده شما در کامنتهای مختلف در این چند روز بدست آورده ام
می دانم بعد از اینکه حقیقت ماجرا هم مشخص و ثابت شد . خدا برکت بدهد به توجیه !
کاری نداره راحت توجیه می کنی
می گویند خدا انسان را آفرید و انسان توجیه را !!!
Iran, Islamic Republic of
دوست من اشتباه میکنی آقای زاکانی ازمنتقدین جدی برجام بود .ولی دولت به دلسوزی هاوانتقادهای ایشان توجهی نکردوحتی مستکبرانه ایشان ودیگر منتقدین رابه بادبدترین فحش هاگرفت وآنهارابیسواد.بی شناسنامه.کاسب تحریم خواندوبه جهنم حواله نمود.حالاتشت رسوایی دولت ازبام به زمین افتاده ولی بازهم می خواهد کاسه کوزه هاراسرمنتقدین بشکندولی الآن حتی هواداران دولت متوجه شدن که چند سال به بهانه برجام سرکاربودند.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی در راس مخالفان برجام و چهره شناخته شده مخالفان برجام بوده
احتمالا اشتباهی گرفته ای
United Arab Emirates
بعضی وقتها ادم فکرمی کنه برای رسیدن به حقیقت باید نوشته هارا سرته بخواندچون چنان واقعیت راوارونه نوشتند
که انگارچنگیز به ایران حمله نکرده وژاپنی ها به خودشان اتمی زدند...آقای زاکانی گام به گام دربررسی برجام شرکت داشتند ودلسوزانه وآگاه آنرا نقد می کردند...
شماهم وجدان خودراقاضی کنید با توجه به حرفهای همه ی خبرگزاریها برجام غیراز ضرربرای مملکت چی داشت ..
شاید هم...
United States
از خدا بترسيد جهان نيوزى ها اينقدر توى دل مردم را خالى نكنيد. اصلاً از زاكانى تا پرويز خان گرفته تا … كدوم يك از شما انگليسى بلديد ؟! بايد بگيد اين خبر را از كجا گير آورديد ؟! ...
Iran, Islamic Republic of
نه فقط ظریف انگلیسی بلده !!!
Iran, Islamic Republic of
داداش دوره های آموزش انگلیسی هست شیرینی خامه ای
6 ماهه اگر پشتکار داشته باشی استاد میشی
اما فکر نمی کنم 40 سال دیگه هم بگذره و امثال شما اندکی درک بیشتری از واقعیت های سیاست در دنیای معاصر، پیدا کنید.
United Arab Emirates
مهمتر ازانگلیسی دانستن این است که شطرنج سیاست بدانیم که مملکت راندهیم تا با ذلت تعلیق تحریم بگیریم
حق انهمه لبخند ساده لوحانه ی سیاستمداران ما که دست پوارو رانخواندند این است که دنبال تضمین بدوند...حالا بازی آنها ادامه دارد...
مهره ی دشمن نباشیم...
Iran, Islamic Republic of
از ترجمه هاشون معلومه چقدر انگلیسی بلدن!
Iran, Islamic Republic of
به به
مطمئن باشید اروپاییها از برجام خارج شوند این دولت تضمین داده از برجام خارج نخواهد شد
از مجلس هم که بخاری بلند نمیشه
فقط باید منتظر بود مجلسی روی کار بیاد که دولت رو استیضاح ... کنند
واقعا اگه مثلا کره بود با رییس جمهورش چه میکردن
دوست رییس جمهور سفارش کرده بود رییس جمهور برکنار شد و تقریبا حکم حبس ابد گرفت
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این چه جور سیاستمداریه که هنوز ارکان جمهوری اسلامی ایران را نمی شناسد؟! خیال کرده همه ... هالو تشریف دارن!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
در واقع می شناسد، بلکه بر افروختن آتش تفرقه را در دستور کار قرار داده است!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه تو برجام راجع به دور زدن ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هم صحبتی شده است؟! ظریف که پیوست هاشو رو نمی کنه که! گفته حتی اگر استیضاح شود!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
کدوم برجام؟!!!
آقای روحانی ... برای مرتبه چندم، کشور جمهوری اسلامی ایران که طلبکار است را به کشوری بدهکار تبدیل کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون دندان دولت فخیمه را شمردند خیلی شیک و تمیز در حال بازی کردن با منافع ما هستند. خیلی شیک و قشنگ در حال نابود کردن ایران هستند و آقایان دولت دوازدهم هنوز به دیپلماسی لبخند و صحبت با ساکنان ده کدخدا امیدوارند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که تقسیم کار کردن. حالا با کمال گستاخی تازه داره می گه:تنها ایران قدرت خراب کردن یکجانبه برجام را دارد!!!
Iran, Islamic Republic of
در حال زمینه چینی است که فردا پس فردا اگر اروپا از دنده چپ بلند شد و زد زیر میز برجام باز هم بگویند ایران زد زیر میز.
خیلی مکارانه این خانمه داره زمینه چینی میکند.
Iran, Islamic Republic of
یا باید رئیس جمهور استیضاح شود یا ذلیل و حقیر شدن را تحمل کنیم
Netherlands
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
این همون فریدونیه که برای فریدون اعلان جنگ کرد!
Romania
این آشی هست که مردم خودشون پختن. خودشون به روحانی رای دادن. دلار. برجام. رکود. بیکاری.علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه استعفای خود روحانی ی
کاظم
Iran, Islamic Republic of
از روحانی برای ماندن در برجام تضمین گرفته ایم.!!!
نوشابه اضافه نمیخواهی؟
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کردی روحانی به هر درخواست شما بله قربان میگه
Iran, Islamic Republic of
داره خرمون میکنه دخترک دو رو......
Iran, Islamic Republic of
بالاخره نماینده های مجلس سلفی دارند با ایشان! ...
United States
خانم موگرینی ممکن است بقیه قولهایی که گرفته اید اعلام کنید؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای ایران باید گریست که به بیگانگان تکیه کردند و این هم شد نتیجه آن
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
سگ زرد برادر شغاله.
اروپا هم لنگه شیطان بزرگه و هیچوقت از کنار امریکا جُم نمیخوره!
Iran, Islamic Republic of
ای بابا! دولت "نمیتوانیم ونمیشود ونیست "برای مردم و""حقوق نجومی برای خود ودوستان "" به جای گرفتن تضمین ! تضمین هم داده است؟؟؟؟؟؟!
واقعا تا کل ایران رو پیش بای برجام ننگینش ،قربانی نکنه،روحانی از پا نمی نشیند .وقتشه مردم.........
Iran, Islamic Republic of
یا ماندن با ننگ و خواری یا تغییر اساسی
Iran, Islamic Republic of
یه لطفی کنه یه سر به مجلس بزنه چند نفر از لیست امید تَکراری باقی موندن! میخوان باهاش سلفی بگیرن
Iran, Islamic Republic of
چرا آنچه که حق قانونی ملت و نمایندگان ملت است در اعلام بیکفایتی روحانی استفاده نمیشه
Iran, Islamic Republic of
بهش گفته عزیزم مرسی که هستی، اونم گفت باشه
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی برود دنیا به آخر که نمی رسه کشور سرو سامان میگیره
Iran, Islamic Republic of
تضمین واسه چی، از من میپرسیدی بهت میگفتم ازونجایی که روحانی خیلی اخلاق مداره تا زمانی که حتی یک کشور کوچک مثل لیختن اشتاین تو برجام بمونه روحانی هم میمونه...نگاش نکن هرروز به ماها فحش میده میگه بی شناسنامه و...، ته دلش هیچی نیست، اونقده ماهه...
Iran, Islamic Republic of
روحانی حق داشت به ما گفت بی شناسنامه. اگر شناسنامه داشتیم بخاطر این ضعف و عدم کفایت دولت بخاطر همه اهمال کاری هاش میرفتیم دم در مجلس. حداقل میفهمیدیم شهروند کدام کشور هستیم.
زیبا کلام که صراحتا ملیت اسرائیل را انتخاب کرده فقط ما موندیم بی شناسنامه و بی وطن.
ایران مال ماست؟
Made in کجا هستیم؟
Iran, Islamic Republic of
امروز برای کشور اقدام جدی شد خوب است و گرنه روحانی بماند فاتحه ایران خوانده شده
مهدی
Australia
....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
کدوم برجام؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت ما داره به قهقرا میره. به شکلی کاملا خزنده و یواش. روزی چشم باز می کنیم می بینیم که انقد به عقب برگشتیم که از دوره ی مادها تا الان سابقه نداشته.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم از دوره مادها رو خوب اومدی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خیلی جای تعجب اینکه از قراداد ترکمانچای هم خائنانه تر است از طرفهای ما امضا گرفتن که از برجام خارج نشوند ولی خودشان هر کاری دلشون خواست انجام بدهند .بیچاره مردم....
Iran, Islamic Republic of
نظام ما عزیزم ! نظام حکومتی ما !
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می کنم یک عده دانشجو درخواست برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از ایشان را به عمل آورند. آقای روحانی که تن به پرسش و پاسخ دانشجویان نمی دهد!
ریزبین
Germany
خانوم جان تضمین گرفتی که حسن جانت در برجام جونتون بمونه ؟ مشکلی نست که , ...
Iran, Islamic Republic of
روحانی این کشتی را به گل نشانده و در گل کاملا فرو می کند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر هر ایرانی از این بدبختی و شرمساری که روحانی گرفتارمان کرد دق کند و بمیرد بر او ملامتی نیست
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می شود که الان تمام ( اقایان ایرانی) سفت به چسبند به این خانم موگرینی تا بلکه فرجی بشه .
Romania
برای اونها فرج شده
Iran, Islamic Republic of
پس این همه ( اقایان ) سیاسیون ایرانی مذاکره کننده هسته ای که (ساعتها -هفته ها - ماهها - سالها) با (خانمها ) : ((کاترین اشتون - وندی شرمن - موگرینی )) بودند چکار می کردند !!!! که حالا هیچ چیز نتیجه نداده است ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ان هم پشت درهای بسته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
یک فیلم کمدی خنده دار میشه از مذاکراتشان درست کرد. اون طرف زنها این طرف هم سیاستمداران آقای ما.
Iran, Islamic Republic of
اگر نمایندگان لیست فله ای مجلس (لیست امید) دوباره با موگرینی عکس سلفی توی مجلس بیاندازند شاید کمکی به برجام بشه !!!!!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
فدریکا خانم الان همه امید حسن اقا تویی . دست مان به دامنت .لطفا دولت امید حسن اقا رو ناامید نکن . باریکلا خانم .
Iran, Islamic Republic of
دامن نمی پوشه که
Iran, Islamic Republic of
خب هرچی می پوشه
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که نماینده هایش پی سلفی با بور اروپایی یا دیدن دختر خوشگلا باشند ما هم باید بریم دنبال تحقیقات راجب بور اروپایی معروفمان.
-دامن هم میپوشه . من رفتم تحقیق جامعی کردم و با کارشناسان صحبت کردم . همه متفق القول که دامن میپوشه.
رفتم اینترنت جستجو کردم نگو و نپرس که از فدریکا چه چیزهایی که نبود!!!!
کشور را آفت زده. دولتش این . نماینده هاش آن. مردمش هم میشن من.
احمد
Iran, Islamic Republic of
دو روز قبل از اعلام خروج آمریکا از برجام، روحانی در خراسان گفت در صورت خروج آمریکا از برجام چنانچه منافع ما از طریق کشورهای اروپائی تامین شود ما در برجام می مانیم!
بنده همانموقع گفتم روحانی گرا را به ترامپ داد که تو خارج شو ما هستیم.
کارشناسان پیش بینی کرده بودند بدترین حالت این است که آمریکا از برجام خارج شود و ایران بماند.
حالا با این جمله موگرینی(در صورت صحت) این پازل کامل می شود که روحانی تضمین حضور در برجام بدون آمریکا را قبلاً داده و آمریکا از حضور ایران مطمئن شده و سپس از برجام خارج شده.
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
روحانی در خراسان گفت در صورت خروج آمریکا از برجام چنانچه منافع ما از طریق کشورهای اروپائی تامین شود ما در برجام می مانیم!
خب راست گفته بدبخت چرا اينقدر بهش گير ميدين ؟؟؟
....
اما خوني كه به دل رهبر كرده تو اين چند سال مذاكرات ننگين را كجاي دلمون بزاريم ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
الان دقيقا تو كي هستي من كي هستم اينجا كجاست و .... . كي تضمين داده ؟ به كي تضمين داده ؟ براي چي تضمين داده ؟ كي بچه رو زِد ؟!
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست که اروپا دربرجام ازآمریکا پیروی خواهد کرد. واین خیمه شب بازیها برای فریب ایران است که متاسفانه بعضی ازمسئولان حاضران به نرخ هیچ دربرجام بمانند
Iran, Islamic Republic of
قراربود ایران ازاروپا تضمین بگیرد متاسفانه یکی دیگر ازمحرمانه های روحانی دارد علنی می شود وانها ازایران تضمین گرفته اند دراین صورت باید نمایندگان طرح عدم کفایت سیاسی ریس جمهور رامطرح نمایند وباجدیت پیگیر ان باشند
SAABER
United States
رهبر معظم انقلاب
از طرف ملت ایران می‌گویم

آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

دیدید که هسته‌ای بهانه بود

اگر نتوانستید از اروپایی‌ها تضمین قطعی بگیرید دیگر نمی‌شود برجام را ادامه داد

مسئولان در معرض «آزمون بزرگ» قرار دارند

شنیده‌ام برخی مفاد سند انحرافی ۲۰۳۰ در حال اجراست

,,,

دولت بدهکار را جای طلبکار نشاند

قرار بود از اروپا تضمین بگیریم روحانی تضمین داد!

موگرینی: از روحانی تضمین گرفتیم در برجام بماند!

درحالی که قرار بود دولت ظرف فرصتی 2 هفته‌ای از اروپا تضمین عملی برای حفظ منافع ایران درقبال خروج آمریکا از برجام بگیرد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد آقای روحانی به وی تضمین داده است ایران به تعهدات برجامی خود پایبند خواهد بود!

,,,

طرح انحرافی برخی نمایندگان مجلس برای تئوریزه کردن اعتماد به اروپا!
چرا مجلس دولت را موظف به توقف برجام نمی‌کند؟

آن‌چه در زمان فعلی اهمیت دارد این است که متولی امام‌زاده خود باید حرمت آن را حفظ نماید؛ این‌که نمایندگان مجلس درست در زمانی که باید دولت را موظف به اجرای قانونی نمایند که خود در 20 دقیقه آن را به تصویب رسانده‌‌اند به سمت مصوبه جدیدی حرکت کنند در حکم...

,,,

چرا برجام را طوری تنظیم کردید که حتی نتوانید شکایت کنید؟!
«برجام به شکلی نوشته شده که حتی طرف ایرانی نمی‌تواند از آمریکا به خاطر نقض عهد شکایت کند»!

...
Iran, Islamic Republic of
نقشه ی اینها اینه که رفع کامل تحریم هایی که تا الان باید لغو میشد ولی نشد رو مشروط کنن به برگشت آمریکا به برجام. که در این صورت ایران باید یه حرکتی نشون بده که نشون از حرکت مثبت داشته باشه (از نگاه اونها). ینی محدود کردن برنامه ی موشکی
United Kingdom
این رییس جمهمور باید استیضاح شود (گرچه از این مجلس همچین کاری نمیشه).
تیم مذاکره کننده ی هسته ای باید پاسخگو شوند ...
عباس
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی...بی برنامه ترین ... رئیس جمهوری است که تا حالا داشتیم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی هم از این بهتر نبود
همش در حال سخنرانی بود و فضاسازی برای مظلوم نمایی
اونایی که حداقل یک مقداری کار می کردند احمدی نژاد بودند و هاشمی
علی
Iran, Islamic Republic of
چشم مردم نا اگاه و نادان روشن که یک همچنین مسئولینی دارند که برایشان فدا کاری می کنند
Iran, Islamic Republic of
مجلس... در خواب سنگین بود... که جلوی توافق ذلت بار و سخیف و خسارت بار برجام را نگرفته اند و کار بجایی رسیده که امریکا طمع کرده و برای چپاول بیشتر ایران برجام را ناکافی دانسته و از برجام خارج شد. .
Iran, Islamic Republic of
اي واي بر اين دولت ... كه باعث ذلت يك ملت بزرگ شده است.
Iran, Islamic Republic of
من بنظرم همانطوريكه به مردم گفتند كه بعلت شكايات فراوان افراد در خصوص تلگرام به دستور يك قاضي براي هميشه مسدود شد.حالا چطور اين همه مردم از دست تيم مذاكره كننده و خود رئيس دولت براي اينكه مملكت را 6 سال سركار گذاشته اند و با توجه به تذكر مقام معظم رهبري از بي اعتمادي به اروپايي ها،خواهان ادامه مذاكره و ذلت براي كشور هستند،اين همه مردم شاكي هستند ولي يك قاضي بلند نمي شود كه بر عليه آنها حكم بدهد؟سكوت تا كجا؟صبر تا كجا؟
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنا به گزارش پایگاه تحلیلی «پولتیکو»، موگرینی تأکید کرد که از «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران تضمین گرفته است که تهران علیرغم تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام و وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران، همچنان در توافق می‌ماند.
-----------و این هم مایه شرمساری است-------------
Iran, Islamic Republic of
زرررررررشك
بجاي اينكه ما از اونا تضمين بگيريم، اونا از ما تضمين گرفتن!!!!!!!
شيري كه خود را حقيرببيند،كفتارها بر اوجسور شوند.
مهدی
آدمی که خودش میگه اگه امریکا بره هم ما در برجام می مانیم مستحق چیه؟ ...
Iran, Islamic Republic of
روحانی به همه تضمین داده الا نظام وانقلاب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاهین
United Kingdom
با سلام
به به! هر دم از این باغ بری می رسد...!
قرار بود ما از اونها تضمین بگیریم یا به اونها تضمین بدیم! بابا ای عقلا! شما را بخدا، به هر چه که اعتقاد دارید٬ قبل از اینکه دیر بشه یه کاری بکنید! عزتمون که رفت٬ قبل از اینکه ناموس ملت و مملکت را هم دو دستی تقدیم دشمن کنند کاری کنید! ...