جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف تریاک در پایه دریل صنعتی! +عکس

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 611209
ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در بازرسی از یک بسته پستی حاوی پایه دریل صنعتی موفق به کشف یک کیلو و ۶۰۵ گرم تریاک شدند.
کشف تریاک در پایه دریل صنعتی! +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران امانات پستی گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در حین بازرسی و با رصد دقیق اطلاعات محموله‌ها و به وسیله دستگاه‌های کنترلی و ایکس ری متوجه مورد مشکوک در این بسته پستی شدند که در بازرسی فیزیکی از این بسته پستی و جدا کردن قسمت زیرین دریل صنعتی موفق به کشف جا سازی ماهرانه مواد مخدر در داخل آن شدند.
 
تریاک، شیره و قرص‌های روان گردان بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در بسته‌های پستی در گمرک امانات پستی فرودگاه امام خمینی (ره) است.

همزمان با الکترونیکی شدن گمرک و راه اندازی سامانه جامع گمرکی و مجهز شدن گمرک به ابزار‌های کنترلی و سگ‌های مواد یاب قاچاقچیان از روش‌های جدیدی برای جابه جایی مواد مخدر استفاده می‌کنند، اما در تمامی روش‌ها ناکام بوده اند.

عملکرد گمرک در سال‌های اخیر جایگاه این سازمان را در میان کشور‌های عضو سازمان جهانی ارتقاء داده است. گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ توانست در کشفیات مواد مخدر مقام اول را در جهان کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *