پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

عذرخواهی یک مسئول ایرانی از مردم

جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 610928
رئیس فدارسیون کوهنوردی گفت: اشتباه سنگ‌نورد کشورمان از مسابقات جهانی چین به دلیل اشتباه ما هنگام ثبت‌نام بود و به همین دلیل عذرخواهی می‌کنیم.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس، رضا علیپور رکورددار سنگ‌نوری دنیا به دلیل اشتباهی که مسئولان کوهنوردی در ثبت‌نام وی برای مسابقات جام‌جهانی چین داشتند نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند.

رضا زارعی رئیس فدارسیون کوهنوردی در گفت‌وگو با فارس در مورد اتفاق رخ‌داده عنوان کرد: فدراسیون  جهانی آیکون‌های ثبت‌نام افزایش و تغییر داده بود به همین دلیل ما اطلاعی نداشتیم و اشتباهی در ثبت‌نام وی رخ داد.مسئولان فدراسیون جهانی فهمیده بودند که ما این ثبت‌نام را اشتباهی انجام دادیم اما به ما اعلام نکردند و پس از اینکه سایت مسابقات بسته شد این موضوع را به ما اعلام کردند حتی چند ورزشکار کره‌ای و ژاپنی هم این اشتباه را انجام داده بودند.

وی ادامه داد: مسئولان فدارسیون جهانی یک مقدار نامردی و بی‌معرفتی کردند البته این‌ها چون اروپایی هستند بدشان نمی‌آید که علیپور رکورددار سنگ‌نوردی دنیا که یک آسیایی است در مسابقات حاضر نباشد.

رئیس فدارسیون کوهنوردی تأکید کرد: اشتباه اصلی از سوی ما بوده و نمی‌خواهیم چیزی را توجیه کنیم از خود علیپور و جامعه کوهنوردی و سنگ‌نوردی ایران عذرخواهی می‌کنم و باید اشتباهمان را بپذیریم. به خود علیپور هم گفتم که اشتباه از ما بوده و از وی عذرخواهی کردم، البته خود فدراسیون هم با توجه به اینکه نماینده‌اش نتوانسته در مسابقات جهانی شرکت کند تاوان پس  داده است.

وی در پایان گفت: علیپور باید تا بازی‌های آسیایی در مسابقات سوئیس و فرانسه شرکت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه عجب! یکی عذرخواهی کرد.