پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۲۵

با این بی تدبیری ها دل رهبر را خون میکنند

انرژی هسته ای را از بین بردند بعد ازآن تحریم ها را تشدید کردند/ حقوقهای نجومی دریافت میکنند، خبر از مردم مستضعف ندارند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 610914
حضرت آیت الله تقوایی شب گذشته در درس اخلاق مسجد باب الحوائج لویزان با اشاره به خروج امریکا از برجام فرمودند: راه دین ما ، راه سیاست ما ، تکیه به اروپا و آمریکا نیست . آمریکا که برجام را پاره کرد بخاطر این بود که بعضی از مسئولین ما مقابلش ذلیلانه رفتار کردند .
با این بی تدبیری ها دل رهبر را خون میکنند
به گزارش جهان نيوز، این استاد برجسته حوزه علمیه تاکید کرد: یک مشت جنایتکاری که زن و بچه ها را می‌کشند ؛ بیمارستانها را به آتش می‌کشند ؛ با این ها آیا باید مذاکره کرد ؟ این صحیح است ؟ انگلیسی که دستش به خون بچه های یمنی آغشته است ، فرانسه ای که دستش به خون عراقی ها و سوری ها آغشته است و آلمانی که دستش به خون کودکان و خانواده های سوری و یمنی آلوده است . واقعا اگرامام زمان (عج) بود ، با این ها مذاکره میکرد ؟ مذاکره ای ندارند با جنایتکاران .
 
وی افزود: اینها دل مقام معظم رهبری را خون میکنند با این بی تدبیری ها . حضرت آقا فرمود من مطمئنم این اروپایی ها مثل آمریکایی ها هستند. هیچ تضمینی به اینها نیست ، اینها جنایتکارند . انرژی هسته ای ما را از بین بردند بعد ازآن تمام تحریم ها را تشدید کردند . خدا ما را بیدار کند؛ دولتمردان ما را بیدار کند . دلار چقدر افزایش یافت این چند وقت اخیر؟ اگر ما برجام را آتش می‌زدیم قبل از این یارو (ترامپ) دلار هم بسیار کاهش پیدا می کرد .
 
ایشان با تاکید بر لزوم حذف  دلار را از معاملات خارجی اضافه کرد:  ما باید به همراه کشورهای هم مرز و هم فکر‌مان دلار را از معاملاتمان کنار بگذاریم. آن وقت خواهیم دید چقدر قیمت دلار تنّزل پیدا میکند و بی ارزش می شود .
 
آیت الله تقوی در پایان خاطر نشان کرد: آن ها میخواهند ما نوکریشان را بکنیم ، تو سر ما هم بزنند . مانند داستان چماق و هویچ , یک هویچ نشان می‌دهند و آن هویج را هم هیچ وقت نمی‌دهند ، از طرفی با چماق هم توی سرت میزنند . اینها بد عهد هستند . به بد عهدان نباید هیچ وقت اعتماد کرد . خدا به همه ما عقل بدهد دین وتقوا عطا بفرماید. خداوند عقلی به این مسئولین ما بدهد با کارهایشان اقتصاد مملکت را فلج کردند ؛ خود آنها حقوقهای نجومی دریافت میکنند ، خبر از مردم مستضعف وگرفتاری های آنها ندارند. البته ما گرفتار نمی شویم. تا امام زمان (عج) را داریم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم .با تشکر نظریه در باره مطالب ایشان باید باشد نه در رباره جایگاه و یا موارد شخصی ایشان.جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
يعنى درست مثل خودتون كه وقتى نسبت به افراد - مثلاً : سيد حسن خمينى و سد حسن خمينى ها - ميخواهيد اظهار نظر كنيد اصلاً به شخصيتش يا جايگاه علميش كارى نداريد و فقط نسبت به مطالبش ! نظر ميديد ؟!
درست متوجه شدم جناب زاكانى ؟!!!
……………………….
همين صداقت شما پايدارى چى هاست كه در روزگار ما كيمياست جناب آقاى دكتر !!!
اجركم عند الله !
Iran, Islamic Republic of
آیت الله تقوی عزیز میشود بفرمایید شما حقوق ماهیانه ات چقدر است که نگران حقوق های نجومی و مردم مستضعف هستید
Iran, Islamic Republic of
باور امروز تحلیل برجام دیگر نیاز به علم بالای حوزوی ندار...
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
من یتوکل علی الکدخدا
حواله میشود به همون کدخدا
علی
Netherlands
تحلیلش بسیار سطحی است
Iran, Islamic Republic of
باور کن دوست عزیز دیگر تحلیل برجام از هر بی سوادی ساخته است نه یک عالم دینی
United Arab Emirates
به نظر بنده تمام سران اصلی کلاه برجام بر سر ملت باید بدون اغماض دادگاهی شوند ...
Canada
واقعا مايه تاسف كه هر قزميتى هر جايى نظر ميده و شما هم سريع انرا چاپ ميكنيد.
به نظر من سايت جهان نيوز ميتواند خيلى با اعتبار بيشتر و بالاتر از سطح فعلى باشد. جزو معدود سايتهاى اصولگرا هستيد كه ايرانيان خارج از كشور به روز انرا ميبينند.
واقعا تحليلى به اين حد سبك و بى ربط و سرشار از تملق رو تا الان نخونده بودم. حيف وقت!
Iran, Islamic Republic of
الکی جو نده
نظر همه اقشار جامعه باید منعکس بشه
اینکه 4 تا مثل زیباکلام همیشه صدر مجلس بشینند با برجام معلوم شد که بسیار کار مزخرفیه
در طول تاریخ پای هیچ قرار داد نکبت باری ... روحانیت کدخدا ناباور امضاء نکرده
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم پنج ساله مملکت را ول کرده اند چی میگی؟ سران دولت بیتدبیر و امید باید محاکمه شوند
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما به چه حقی به خود اجازه می دهید که به دیگران توهین کنید. شما هنوز فرق نظر دادن و توهین کردن را نمی دانید. در جلسه اخلاق مردم از هر قشر می آیند. هنر خطیب اینست که طوری صحبت کند، همه بفهمند.
Iran, Islamic Republic of
من هم فکر کنم عاملین تحریم مردم و کسانی که با تندروی کشور را به این روز انداختن بدون استثنا باید دادگاهی شوند.
Iran, Islamic Republic of
منظورت از عاملین تحریم انقلاب کردن مردم علیه ظلم و وابستگی است؟! منظورت عمل به قرآن و مکتب اسلام است؟! مگر می شود شما جلوی ظلم نایستی و تحریمت نکنند. یا باید زنده و مستقل باشی و تحریم شوی یا باید مرده متحرک باشی و وابسته و گماشته (مثل اکثر کشورهای دنیا از صاحبان فناوریشان تا دیگران) تا گاو شیرده امریکا و غرب و نظام سلطه باشی و از نظر شما یعنی تحریم نیستیم! تندروی اول خود خداست که می گوید جلوی ظلم و تجاوز و..بایستید باقی هم از تندروی خدا تبعیت می کنند. ان شا الله هر دو گروه در دادگاه الهی وارد و معلوم می شود چه کسی سرافکنده راهی آتش دوزخ شده و چه کسی خرم و سربلند به بهشت الهی می رود. بروید مسلمان و مومن شوید تا متوجه شوید چرا ما توسط کفار و مستکبران تحریمیم. با نگاه شما و طرز فکرتان و اعتقادتتان طبیعیست که دنبال مجازات انقلاب و اسلام و مردم انقلابی و امام حسینی باشید.
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
تندرو کسانی هستند که در مسیر امضای برجام تند حرکت کردند و با عجله و بدون در نظر گرفتن ملاحظات و نظرات رهبری بطور یک طرفه برجام را امضاءکردند
که اثرات تخریبی آن تا پنجاه سال دیگر قابل جبران نیست
تندرو آنهاهستند که در جهت تسلیم ایران به آمریکا تند حرکت می کنند
اینها ثابت کردند که اگر یک ترمز قوی برای آنها نباشد در طول دو سال کلا کشور را تسلیم آمریکا می کنند
آره عزیز تندرو اینها هستند
Iran, Islamic Republic of
بنده هم کاملا موافقم کسانی که تمام مسولیت آنرا پذیرفتند و منتقدین دلسوز را بی سواد خطاب کردند همچنین کسانی که بیست دقیقه ای آنرا تصویب کردند، باید محاکمه شوند.
عقیلی
United States
با شعار نمی شود به خوشبختی رسید باید برای پیشرفت برنامه داشت و انسان خلاق پرورش داد.
یک عده می گویند امریکا بد
یک عده هم می گویند امریکا خوب
این دردی از کشور دوا نمی کند. باید با برنامه ریزی پیشرفت کرد.
کار تخصصی است نه کوچه بازاری
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جناب عقیلی موافقم
باید برای پیشرفت کشور برنامه داشت
نه مثل دولتی که پنج سال است دست روی دست گذاشته و نشسته
تا درخت زقوم برجام گلابی دهد
و آن وقت برنامه بریزد که گلابی ها را بین مردم تقسیم کند
مهری
United States
ایشان گفته اند
" واقعا اگرامام زمان (عج) بود"
مگه امام زمان نیست؟
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز، منظور واضح است. یعنی اگر امام زمان(عج) ظهور کرده بودند و دشمنی مثل آمریکا پیشنهاد مذاکره میداد، آیا امام قبول می کردند؟
United States
تحليلش خيلي آبدوخياري است تازه اينو وارد بازار تحليل كردن تجربه نداره بنده خدا ... بعد سياست خارجي ما هيچ ارتباطي نداره كي راضيه كي ناراضي ... بعد هم بابا اگه اروپا هم اينطوريه كه آره هست چرا برجام رو آتيش نمي زنيد ؟ همه ما منتظريم ... همه ما منتظريم كه اين همه شاخ و شونه كشيدن هاي جمهوري اسلامي عملي بشه
بيست تا راكت زدن كه شورشي هاي سومالي هم ميتونن بزنن شما كه اين همه مدعي هستيد چرا قلب تل آويو و اورشليم رو نمي زنيد؟ تو عمل مهمه ...
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز، بعد از حمله اسرائیل پلید به تی 4 و عدم پاسخ سریع از سمت ایران بعضیها (مثل من) گفتن چرا ایران پاسخ نمیده؟ (که حکمت این کار با توجه به زمان پاسخ مشخص شد). حالا که پاسخ داده و اسرائیلی ها از خشم دارن میمیرن بعضی ها (مثل شما) میگن چرا تل آویو رو نزدند؟ اگر تل آویو رو هم میزدن لابد بعضی های دیگه میگفتن شما که مدعی هستید چرا خونه نتانیاهو رو نزدید؟ و این بهانه های بنی اسرائیلی همچنان ادامه دارد. ایران بعد چهل سال به مرزها فلسطین اشغالی رسیده و مطمئن باش اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو می شود و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند. هر وقت رزمنده ها به تل آویو رسیدن میگیم قلبشو براتون هدیه بیارن.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجله نکنید اسرائیل را می زنن و شما را خوشحال می کنند
چرا اینقدر جوش می زنید و عجله دارید که جمهوری اسلامی اسرائیل رو بزنه
گناه دارند حیوونی ها!!!
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
استاد برجسته کدوم حوزه!
بزرگ تر از ایشون هنوز آیت الله نشدند
استاد برجسته حوزه. خدای من!
Iran, Islamic Republic of
ایا با حمله به سفارت عربستان دل رهبر خون نشد؟