جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

حمله خونین به شیعیان آفریقای جنوبی+عکس

پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 610912
۳ مرد که گمان می‌رود مصری بوده‌اند، با چاقو به نمازگزاران حاضر در مسجد امام حسین (ع) دوربان حمله کردند و علاوه بر تلاش برای به آتش کشیدن مسجد، یکی از نمازگزاران را کشتند؛ ۲ مجروح نیز وضعیت وخیمی دارند.
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های آفریقای جنوبی از حمله به نمازگزاران حاضر در یک مسجد در نزدیکی پایتخت آفریقای جنوبی و به آتش کشیدن این مکان مقدس خبر می‌دهند.



آنطور که آسوشیتدپرس خبر داده، این حمله در شهر شهرک «ورولام» در نزدیکی دوربان انجام شده و طی آن مهاجمین که سلاح سر در دست داشته‌اند، سه نمازگزار حاضر در مسجد «امام حسین علیه السلام» را به شدت مجروح کرده‌اند؛ یکی از مصدومان کشته شده و ۲ نفر دیگر شرایط وخیمی دارند.



مهاجمین ۳ مرد بوده‌اند که گمان می‌رود تابعیتی مصری دارند. هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله خونین را بر عهده نگرفته است.خبرگزاری روسی اسپوتنیک اما جزئیات بیشتری منتشر کرده و گفته که مهاجمان سلاح گرم هم همراه داشته‌اند ولی برای حمله از سلاح سرد خود استفاده و ضرباتی مهلک به  قربانیان وارد کرده‌اند.

مراسم‌های مذهبی شیعیان ساکن پایتخت آفریقای جنوبی و دوره‌های آموزش قرآن کریم در این مسجد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بریزید خونهای ما را چراکه ما مسلمانیم.
بکشید ما را چراکه ما مسلمانیم.
بجنگید با ما چراکه ما مسلمانیم.
اللهم عجل لولیک الفرج.