پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش ۱۹۹ درصدی کشف کالای قاچاق در قم

پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 610888
جانشین فرمانده انتظامی قم با اشاره به کشف بیش از ۱۹ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در قم طی فروردین‌ماه، از افزایش ۱۹۹ درصدی کشفیات در این حوزه نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش ۱۹۹ درصدی کشف کالای قاچاق در قم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: ارزش ریالی کشفیات در حوزه قاچاق کالا و ارز طی فروردین‌ماه امسال در قم بیش از ۱۹ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: به لطف خداوند و با همکاری خوبی که بین پلیس آگاهی استان و سایر بخش‌های انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی وجود دارد اقدامات خوبی را در حوزه کشف کالای قاچاق شاهد بوده و انشاءالله با جدیت این کار را دنبال خواهیم کرد.

سرهنگ درویشی در ادامه از افزایش ۱۸.۶ درصدی دستگیرشدگان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: پرونده‌های بیش از ۵ میلیارد ریال، ۱۰۰ درصد و پرونده‌های کمتر از یک میلیارد ریال ۶.۶ درصد افزایش داشته و در مجموع کشفیات قاچاق در فروردین ماه ۱۹۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و حضور مستمر پلیس در محورهای مواصلاتی استان، توفیقات روز به روز افزایش یافته تا شاهد اقدامات مؤثرتری در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اونوقت اون یه درصدش مال چیه ؟!