پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۵

پاسخ قاطع به حرف بی ارزش ترانه علیدوستی +عکس

پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 610839
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی بی سواد!!!!!

فرار به جلو!!!!!!!! با بیان سکوت برای خشم و درموندگی این مردم!!!

درمونده شما لیبرالهای کدخداپرست مزاحم دورکن هستید نه مردم ایران با هر گرایش و طرز فکر!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خودش در قصر ساخته شده از پول بیت المال چه دوران مربیگیری پدرش، چه بازیگری خودش، چه تجارت همسرش و چه پول تهیه کننده سریالش لم داده و در ناز و نعمت و از درموندگی و خشم مردم میگه!
چهل سال شیره جمهوری اسلامی را مکیدند و جالبه میمکن و حالا شدن نماینده مردمی که در سختی هستند و جالبه اون هم نماینده توئیتری پشت لپ تاپ روی مبل و قهوه کنار دست و ویوی پنت هاوس!
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای علی علیزاده
با سلام و ارزوی توفیق برای شما برادر عزیزم
اول اینکه از تحول در نگرش های اخیر جنابعالی ، که بدلیل وجود ریشه های پاک و سالم در روحت بوده است، بسیار خوشحالم
دوم اینکه ترانه علیدوستی هم تقصیر دارد و هم ندارد . ظرفیت افراد مهم است و وقتی فردی که اتفاقا ظرفیت و جنبه ندارد توسط یک عده معدود تشویق شود وهم برش می دارد . کسی که رفت روی فرش قرمز هالیوود با ان اداها و چهره مشعوف و جو زده ایستاد و ژست گرفت غیر از این نباید بگوید . در اروپا تحصیل کرده ام و دوستان اروپایی و اسیایی و امریکایی زیادی داشته ام . کار حرفه ای هم با اینها زیاد انجام داده ام . نمی دانم علت این همه ادا چیست ؟ شاید جوان است و خام و بعدها اصلاح شود .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پدر من زمان شاه فوت کرد و در انوقت همه شاعرها را هم پاسبان کرده بودند !!! البته همه که می گویم مطلق نیست . ضمنا ترانه خانم اینقدر که یقه چاک می دی برای خراب کردن داخل ببینم نکنه برای ظلم و شیر و توشیری حاکم بر این دنیا که بواسطه امپریالیست ها و سائر ابر قدرتها حاکم وارد می شود سکوت کردی بچه جان ؟؟ و یا نکند اعتراض در ان مورد فایده ندارد چون ویزا بهت نمی دند و اصغر خان نیز از کنارت پر خواهد زد ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما ایده آلهایی دارید که با دنیای واقعی جور در نمیاد.در خیالاتی زندگی می کنید که در اون مردم همه مبارز و مقاوم و از جان گذشته هستند.بدبختی اینه که میلیونها نفر ادم معمولی رو که می خوان معمولی زندگی کنند رو هم دارید با خودتون کشان کشان می برید.اخر این راه یا قحطیه یا جنگ هسته ای.
Iran, Islamic Republic of
همینه که هنوز هم امثال شما متوجه نیستید . اخر چه در مغزت می گذره ؟!! تو می خوای زندگی معمولی داشته باشی ؟ ما هم می خواهیم . مگر می خواهیم در قصر و ویلاهای چند هکتاری زندگی کنیم و بستنی طلا بخوریم . همه بدنبال زندگی معمولی اند ولی تیره روزی ملت ها را ندیدی ؟ شیطان درون انسانها را نمی شناسی ؟ خاصیت متعفن و بدذات انسانها را که حاضرند تا هر حدی که شده از انسانهای دیگر بهره کشی کنند نمی شناسی ؟ فکر کردی با ولنگواری و بی تفاوتی و ترس از برخورد بخاطر احقاق حقت می تونی زندگی عادی داشته باشی ؟
Iran, Islamic Republic of
موضوع اینجاست که دنیای واقعی که تو از آن دم میزنی برای کشورها و ملت ها استقلال و آزادی قائل نیست. در دنیای واقعی که تو از آن تعریف میکنی ملت ها باید سرسپرده غرب باشد. فرهنگ و بنیاد و همه شئون زندگی باید تحت سلطه غرب باشد.
انقلاب اسلامی ایران مخالف این جریان بود و شد آنچیزی که باید بشود.
ایستادگی و مقاومت در برابر این دنیای واقعی که تو از آن تعریف میکنی. ما مخالف این رودخانه دنیای واقعی به ظاهر واقعی حرکت میکنیم. این دنیای واقعی واقعیتش در نظام سلطه ایی است که سالهای طولانی است وجود دارد. همیشه ملت های استقلال طلب و آزادی خواه در برابر این هجمه ها خواهند بود.
در دنیای واقعی باید دست از ملت فلسطین و حق آنها کشید تا با اسرائیل جنایتکار دوست و هم پیمان شد. آیا وجدانت قبول میکند؟ آیا دینت قبول میکند؟ انسانیت و آزادی که در غرب از آن تعریف و تمجید میکنند چه نظری دارد؟
آخر این راه پر فراز و نشیب در سایه ظهور امام زمان (عج) صلح و آزادی و برابری بر اساس احکام الهی خواهد بود.
جنگ اجتناب ناپذیر است. مشکلات هم همینطور. این بهایی است که برای احقاق حق آزادی ، انسانیت و برابری میدهی.
آزادی ، انسانیت و برابری که واقعی است.
Iran, Islamic Republic of
کی این علیدوستی رو حساب میاره ...
Iran, Islamic Republic of
این همه اش ازروی معده حرف می زنند ترانه آرق زده .....
Iran, Islamic Republic of
همین جهان نیوز که همیشه براش تیتر میزنه
Iran, Islamic Republic of
مواجب گیر دوستان ارزشی در لندن ! طرف پول میگیره برای تبلیغ برای حزب الله و حماس عکساشم تو اینترنت هست . بعد از طرفدارای آنارشیستی جرمی کوربین هست که 5 سال پیش تو لندن شورش کردن و شهرها را آتش زدند ... یه نخاله به تمام معنا
Iran, Islamic Republic of
همه خبرنگاران در بلاد انگلیس و آمریکا مواجب بگیر بنیادهای مشکوک الهویه هستند. اخیرا هم گند خانم علی نژاد با چهارشنبه های مسخره اش درآمد. فکر میکنی همه باید خریده بشوند؟ یعنی خبرنگار و روزنامه نویس آزاد وجود ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
اقای علیزاده اگه مردی بیا کشوری زندگی کن که هی میگی گل بلبله بیا پیش همین حزب الله ی ک میگی زندگی کن رفتی تو قلب کشور مثلا استعمارگر داری از ازادی بیان اونجا استفاده میکنی حتی ضدشون هم صحبت میکنی کاریت ندارن شاید میترسی بیای ایران جاسوس حسابت کنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اينها پولبريتي هستند ....