پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 610651
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به موضوع قرارداد برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد که این قرارداد بدون هیچ مشکلی پس از 24 اردیبهشت رسما امضا خواهد شد.
خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها
به گزارش جهان نيوز، جعفر کاشانی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: هیچ مشکلی با برانکو ایوانکوویچ نداشته و نداریم. توافقات قطعی و نهایی با او انجام شده و توافقنامه این مذاکرات نیز به امضا طرفین رسیده است.

وی افزود: برانکو و باشگاه پرسپولیس هیچ کدام برای تمدید قرارداد مشکلی ندارند. طبق توافقات انجام شده پس از بازی الجزیره امارات در 24 اردیبهشت ماه قرارداد برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس قطعا تمدید و امضا خواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون تمدید قرارداد برانکو، اظهار کرد: به هر حال برخی از دوستان به دنبال حاشیه هستند و حاشیه ساختن از موضوعات قطعی و یقینی برایشان جذابیت دارد. ما و برانکو مشکلی با هم نداشتیم و ان‌شاء‌الله مشکلی هم نخواهیم داشت.

منبع: خبرانلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *