جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کی روش: آدمی نیستم که کفش مسئولان را ببوسم

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 610639
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم تاریخی‌ترین چالش فوتبالی خود را پیش رو دارد، مجددا از نحوه آماده‌سازی تیم ملی ابراز نگرانی کرد و گفت: آدمی نیستم که کفش مسئولان را ببوسم.
کی روش: آدمی نیستم که کفش مسئولان را ببوسم
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش در خصوص وضعیت و امکانات ساختمان پک گفت: شخصا بسیار خوشحال هستم چون بعد از گذشت هفت سال و گذشت چند مجادله و دعواهایی که داشتیم این اتفاق افتاد. از کادرم و مسئولان فدراسیون فوتبال برای ساخت این مجموعه تشکر می کنم. 

وی درباره اینکه در این راه حرف و حدیثهای زیادی شنید و حتی به تجارت متهم شد، تصریح کرد: خوشحال و مفتخر هستم چون این ساختمان به خانه ای برای بازیکنان مرد و زن فوتبال ایران تبدیل شده است تا خودشان را پیشرفت بدهند. خوشبختانه افرادی که می خواستند به این پروژه لطمه بزنند، موفق نشدند. از کادرم به خاطر زحمات شبانه روزی آنها تشکر می کنم. ما به هدفمان در این پروژه رسیدیم و افتخار می کنم که این میراث را بر جای گذاشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره درخشش مهاجمان تیم ملی در لیگ های اروپایی تاکید کرد: فراموش نکنید مهاجمان ما گل های زیادی زدند به خاطر حسادتشان به مدافعان ما که گل های کمی خوردند!  خوشحالم که ۱۳، ۱۴ لژیونر داریم چون در آینده وقتی به فوتبال ایران بر می گردند می توانند به مربیان داخلی بگویند که فوتبال بین المللی چه چیزی است و توضیح بدهند و کمک کنند.

کی روش ادامه داد: این وظیفه آنهاست که داشته ها و دانش و تجربه خود را در اختیار افراد داخل ایران بگذارند تا فوتبال ایران پیشرفت کند. بعضی از شما شاید به خاطر داشته باشد، در اولین نشست خبری گفتم که فدراسیون ایران در درجه اول به یک زمین نیاز دارد. می بینید چمن کمپ در حال رشد است و خدا را شکر بعد از هفت سال این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: پیشنهادی هم که به رئیس فدراسیون تقدیم کردم این بود که از قسمتی از دریافتی های جام جهانی روسیه برای بازسازی زمین شماره یک کمپ استفاده شود که یک زمین خوب دیگر هم داشته باشیم.

وی گفت: من شخصی نیستم که بخواهم راجع به دستاوردهای خودم تبلیغ کنم و بخواهم کفش های مسئولان را ببوسم! امیدوارم حالا که شما به این مجموعه آمدید بدانید وقتی در هالیدی و تعطیلات بودم چه کار می کردم. من آن موقع سخت کار می کردم. حالا فکر کنید وقتی بخواهم سخت کار کنم چه کار می کنم.

سرمربی تیم ملی درباره لیست تیم ملی گفت: ما هفته آینده روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت و لیست تیم میل را اعلام می کنیم. قرار است از ۳۴ بازیکن به ۲۳ نفر تقلیل بدهیم. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا منصفانه در راستای انتخاب بازیکنانی که بهترین عملکرد را در روسیه داشته باشند، عمل کنیم. برای همین است که تک تک بازیکنان را مجددا بازبینی می کنیم چون می خواهیم تصمیم درست و منصفانه در راه جام جهانی روسیه بگیریم.  مخصوصا به خاطر اینکه راه و مسیری که در پیش داریم بسیار دشوار است.

کی روش خاطرنشان کرد: بعد از قرعه کشی جام جهانی گفتم که ایران تاریخی ترین چالش فوتبالی خود را پیش رو دارد. الان لحظه ای است که باید دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کنم بنده بسیار بسیار بابت اتفاقات آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی نگران هستم. این شرایط می تواند تاثیرات بسیار جدی روی آماده سازی ما در راه جام جهانی داشته باشد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *