جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

کدخدای ۵ سال پیش مزاحم امروز شده است

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 610626
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در تجمع اعتراضی به اقدامات خصمانه آمریکا گفت: باید صادقانه بگوییم که ما دلواپس امروز بودیم که کدخدای چهار سال پیش مذاکرات به مزاحم امروز تبدیل شود.
کدخدای ۵ سال پیش مزاحم امروز شده است
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی واردی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف امروز در تجمع در اعتراض به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران که در مقابل سفارت سابق این کشور در تهران برگزار شد، گفت: ملت ایران و جبهه مقاومت امروز را در تاریخ ثبت می‌کنند. این سرمایه حاصل تجربه چند ساله ملت ایران است. 

وی افزود: امروز به همه اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست باید صادقانه بگوییم که ما دلواپس امروز بودیم که کدخدای چهار سال پیش مذاکرات به مزاحم امروز تبدیل شود. 

واردی با بیان اینکه ما دلواپس مغلطه‌ها و فرافکنی‌ها بودیم، تصریح کرد: با حسن نیت می‌گوییم که ما دلواپس همین ساده لوحی ها، ادامه روند اعتدالی و سازش توهمی هستیم. 

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی آیا نمی‌خواهید تجربه چند ساله را مرور کنید؟ آقای روحانی ما نمی‌خواهیم بسته شدن تاسیسات هسته ای، توهین‌های شما به منتقدین، دیپلماسی رذیلانه و خون دل خوردن‌های خانواده‌های شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم به شما گوشزد کنیم ما فقط می‌خواهیم یک چیز را متذکر شویم و آن هم تجربه اروپایی‌ها در سال ۸۲ است متاسفانه در آن سال نیز شما مسئول مذاکرات بودید با این وجود تجربه پلیس بد و پلیس خوب بین اروپا و آمریکا برای ملت ایران تکراری شده است حرف ما این است که آمریکا بدتر از اروپا و اروپا بدتر از آمریکاست. 

وی تصریح کرد: فرار از دامن آمریکا و به آغوش کشیدن اروپا خیانتی بدتر از امضای برجام است. آقای روحانی به گوش دوستان تان در داخل و خارج از کشور برسانید که با ملت ایران شوخی نکنند بدانید که زمزمه مذاکرات موشکی و منطقه‌ای برای ملت ایران شوخی بیش نیست. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: آقای روحانی این را بدانید که ملت ایران با هیچ موجود نجسی شوخی ندارد و این هر شوخی آخرین شوخی دشمن خواهد بود.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت تدبیر در شرایط حال حاضر بدلیل شکستهای پیاپی وعدم تحقق وعده های داده شده حالت متعادلی ندارد وممکن است از چاله در اید و به چاه سقوط کند واین از موضع گیری منفعلانه وضعیف روحانی در قبال خروج امریکا از برجام وتناقضهای مکرر در صحبت هایش از ابتدا کاملا مشهود است بنابراین نباید دیگر با اغماض و مصلحت اندیشی کور با مسایل اتی برخورد کرد بلکه باید از موضعی قوی وقاطع با حوادث پیش رو برخورد نمود
بنده خ
Iran, Islamic Republic of
اگر به امید واری این آقا ودولت نا امیدش باشید آیندگان همه مارا لعن خواهند کرد؟