پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دانشجو معلمان پای درس عزت«رهبر انقلاب»

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 610612
امروز دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان میزبان رهبر معظم انقلاب بودند و پای درس کلاس ایشان، درس عزت آموختند.
دانشجو معلمان پای درس عزت«رهبر انقلاب»
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با حضور در دانشگاه فرهنگیان، در جمع مسئولان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان این دانشگاه سخنرانی کردند.

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که برای چنین روزی لحظه شماری می‌کردند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، دیدار نزدیک و استماع بیانات ایشان را خاطره انگیزترین و به یادماندگارترین لحظه عمرشان برشمردند.

سید علی موسوی از دانشجو معلمان استان تهران گفت: هر سال منتظر آمدن اردیبهشت ماه می‌شدیم تا شاید بتوانیم در دیدار با رهبر معظم انقلاب در بیت رهبری، ایشان را از نزدیک ببینیم، اما امسال رهبر معظم انقلاب به یکی از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان تشریف آوردند و واقعاً خوشحالیم.
حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان، گفت: مقام عظمای ولایت بسیار در حق دانشگاه فرهنگیان لطف دارند و در هفته بزرگداشت مقام معلم به این دانشگاه تشریف آوردند.

وی افزود: حضور معظم‌له را به فال نیک گرفته و امید داریم حضور ایشان شروع دوباره رشد و خیزش دانشگاه فرهنگیان باشد.

معصومه علی نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که در خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم و نزدیک به  چهار هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور در پردیس نسیبه تهران به دیدار معظم‌له  شتافتیم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که در چهل سالگی انقلاب اسلامی، در صدمین سالگرد تأسیس دارالمعلمین و انتخاب اولین رئیس دانشگاه فرهنگیان به دیدار مقام عظمای ولایت آمدیم.

به گزارش فارس، سرانجام پس از روزها انتظار ، صبح امروز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه دانشجو معلمان، کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان میزبان رهبر معظم انقلاب شدند و معظم‌له در خصوص آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، مسائل بین‌المللی مطالبی بیان کردند.

امیر کاظمی از کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان تهران  با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان و سخنرانی در جمع معلمان و معلمان آینده بسیار شعف انگیز است، تصریح کرد: درس عزت مداری، استقامت و پایداری از درس‌هایی است که امروز فرهنگیان در کلاس و مکتب رهبر انقلاب آموختند.

بیانات رهبر فرزانه انقلاب که پایان یافت، خوشحالی و احساس غرور در چهره فرهنگیان به ویژه دانشجو معلمان موج می‌زد.

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با خوشحالی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دانشگاه خودشان اشاره می‌کنند و با غرور می گویند: حضرت آقا جواب سخنان دیشب ترامپ را دادند «آقای ترامپ هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *