سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

اسرائیل: برای هرسناریویی آماده‌ایم

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 610262
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهار نظری گفت که خروج از برجام برای تل ‌آویو خوب است.
اسرائیل: برای هرسناریویی آماده‌ایم
به گزارش جهان نيوز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر سه شنبه در واکنش به تصمیم احتمالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام اظهار داشت : «دنبال درگیری نیستیم اما برای هر سناریویی آماده‌ایم. ما تهدید در مرزهایمان را تحمل نمی‌کنیم و شهروندان اسرائیلی می‌توانند با حساب باز کردن بر روی بهترین ارتش دنیا به کارهای روزانه خود بپردازند.»

لیبرمن در پاسخ به سئوالی درباره اعلام ترامپ درباره آینده برجام گفت: «نمی‌دانم ترامپ امشب چه می‌گوید. او مشاوره‌ای از ما نخواست. اگر برجام لغو شود، برای اسرائیل خوب است.»

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز امروز با درخواست از جهان برای متحد شدن علیه ایران، گفت که رئیس‌جمهور آمریکا به احتمال زیاد امشب از توافق هسته‌ای خارج می‌شود.

ایسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) احتمال داد آمریکا امشب از توافق هسته‌ای ایران خارج خواهد شد.

کاتص با بیان اینکه دونالد ترامپ سه‌شنبه شب تصمیمش مبنی بر خروج از برجام را اعلام می‌کند، گفت: «روش درستی که ترامپ می‌تواند از طریق آن سیاستش را اعمال و ایران را متوقف کند، اعلام لغو توافق هسته‌ای و بازگرداندن تحریم‌ها است.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای نابودی سناریو چی دارید؟
قبر به تعداد کافی برای خودتان حفر کردید؟