پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سپاه با اقتدار برای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 610252
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همواره با اقتدار و دغدغه‌مندی برای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد.
سپاه با اقتدار برای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سالانه مدیران روابط عمومی و تبلیغات رده‌های نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس از "پایبندی به مبانی دینی" ، "تبعیت از رهبری "و "مردمی بودن "به‌عنوان مؤلفه‌های اقتدار سپاه یاد کرد و گفت: هرچه این عناصر را تقویت کنیم، توفیقات بیشتر و تیغ دشمن کندتر می‌شود.

سخنگوی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که جبهه رسانه‌ای و دستگاه‌های سخن‌پراکنی نظام سلطه، با سرمایه‌گذاری همه‌جانبه و به‌کارگیری ترفندهای مختلف درصدد هستند چهره افتخار‌آمیز و امنیت‌آفرین سپاه نزد افکار عمومی را تخریب و بین نهادهای انقلابی و مردمی و بین مردم عزیز کشورمان شکاف و فاصله ایجاد کنند.

سردار شریف ارائه تصویر واقعی از سپاه به جامعه و تلاش هوشمندانه در صیانت از آن را مسئولیت سنگین و خطیر روابط عمومی‌ها دانست و افزود: انعکاس و معرفی شایستگی‌ها، کارکردها،‌ توانمندی‌ها و نقش‌آفرینی سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و پیش‌برندگی نظام و ملت ایران با شیوه‌های مؤثر و موفق با بهره‌گیری از ابزارها و فرصت‌های رسانه‌ای به جامعه و افکار عمومی رسالت مجموعه‌های روابط عمومی است.

سردار شریف با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه در عرصه‌های نیاز انقلاب اسلامی و نظام، تصریح کرد: بحمداللّه حضور و ایفای نقش مؤثر و تعیین کننده سپاه در عرصه سازندگی، با اجرای پروژه‌های عظیم ملی کمک به دولت‌ها در خدمت به مردم بوده است. سپاه همواره با  اقتدار و دغدغه‌مندی برای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد.

وی افزود: سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد، زیرا از جنس مردم است و ما نمی‌توانیم نظاره‌گر باشیم. سپاه زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت‌پذیری و مردمی بودن می‌گیرد.

سخنگوی سپاه در پایان تصریح کرد: با حضور مقتدر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در سال 96 با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از واردات بنزین بی‌نیاز شده‌ایم و حتی می‌توانیم بنزین را به کشورهای دیگر صادر کنیم. در حوزه‌های دیگر سد‌سازی، جاده‌سازی، پل‌سازی و هزاران پروژه دیگر سپاه با افتخار و اقتدار به مردم خدمت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *