چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید ارشد پور ایرانی

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 610015
گوشه‌ای از زندگی نامه شهید ارشد پور ایرانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی نامه شهید ارشد پور ایرانی
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید ارشد پور ایرانی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.
شهید ارشد پور ایرانی در سال 48 در روستای گوران آباد قاضی از توابع شهرستان نقده در یک خانواده فقیر و مذهبی و متدین به دنیا آمد .

دوره تحصیلات ابتدایی را در همان روستا و تحصیلات راهنمایی را در روستای چیانه سپری نمود با شروع جنگ تحمیلی حق علیه باطل به سوی صحنه های نبرد شتافت و ماهها در جبهات جنوب به نبرد با متجاوزین بعثی دون صفت پرداخت . نیروهای مخلص و از جان گذشته در مناطق عملیاتی آذربایجان در مقابله با اشرار خودفروخته احساس میکرد به عضویت بسیج سپاه پاسداران انقلاب شهرستان نقده درآمد و در گروه نیروهای مخصوص ضربت سپاه در مناطق عملیاتی قرار گرفت به هیچ عنوان از مناطق عملیاتی جدا نمیشد تا اینکه به مناطق سرشاخان نقده و پیرانشهر رفت تا به مقابله با مزدوران ضدانقلاب بپردازد تا اینکه در درگیری با ضدانقلاب خودفروخته و ملحد در منطقه عملیاتی سرشاخان همراه با 21 تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *