سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آماده باش تمامی نیرو‌های خدماتی شهرداری یاسوج

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 609941
شهردار یاسوج از آماده باش تمامی نیرو‌های امدادی و خدماتی شهرداری یاسوج و تحقق خدمات رسانی در حوزه اسکان خبر داد.
آماده باش تمامی نیرو‌های خدماتی شهرداری یاسوج
به گزارش جهان نيوز، نستهن مقدم شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به زمین لرزه اخیر در شهر یاسوج، بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه نیروهای امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

مقدم با اشاره به اهمیت موضوع اسکان، ابراز داشت: در مناطق مختلف شهر یاسوج اقدامات آماده سازی پارک ها و ظرفیت های شهرداری یاسوج عملیاتی شده است.

وی افزود: همچنین سایت و محوطه موجود در پشت نمایشگاه شهرداری برای ایجاد کمپ اسکان اختصاص داده شد.

شهردار یاسوج از خدمات رسانی شهرداری در پارکها و مراکز مختلف گردشگری شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: همچنین آموزش ایمنی اسکان در مناطق هدف عملیاتی شده است.

مقدم با اشاره به مشکلات به وجود آمده در حوزه خوابگاه های دانشجویی پس از زمین لرزه، از تخصیص سرویس های حمل و نقل در این راستا خبر داد.

مقدم گفت: در پارک جنگلی یاسوج، پارک ساحلی و سایر پارک ها خدمات رسانی به مردم انجام می شود.

شهردار یاسوج خواستار همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان با شهرداری یاسوج شد و خاطرنشان کرد: در بخش هایی مانند تامین آب و روشنایی در برخی از نقاط، با هدف پوشش کامل خدماتی، اقدامات دستگاه های متولی نیاز است.

مقدم بر همکاری مردم با نیروهای امدادی تاکید کرد و بیان داشت: حفظ زیرساخت های گردشگری و زیرساختی ضروری است و مردم از روشن کردن آتش برای حفظ ایمنی و جلوگیری از تخریب پارک ها خودداری کنند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *