سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

دستانم را به سوی حامیان ثبات لبنان دراز می‌کنم

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 609938
نخست وزیر لبنان در اولین سخنرانی پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور گفت: دستانم را به سوی حامیان ثبات لبنان دراز می کنم.
دستانم را به سوی حامیان ثبات لبنان دراز می‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، سعد حریری نخست وزیر لبنان گفت: لبنانی ها حرف خود را زدند و حرف المستقبل و نامزدهایش کاملا آشکار بود. نبرد ما در چند جبهه بود و در همه جبهه ها با اراده مردمی که باید سرشان را به خاطر موفقیت سیاسی به دست آمده بالا ببرند، پیروز شدیم. نتایج به جریان المستقبل نمایندگی اول را می دهد و ۲۱ کرسی را در پارلمان می دهد. درست است ما انتظار نتایج بهتری داشتیم.

وی افزود: در برابر ما چالشهای جدیدی وجود دارد، ما پایگاه مردمی زیادی در همه مناطق داریم. انتخابات تمام شد اما کارهای زیادی با مردمی که به خط میانه رو رای دادند، هست. این مردم اساس بقای جریان المستقبل هستند.

حریری گفت: لبنانی ها به خط نهضت و ثبات رای دادند و طرح امید به آینده پیروز شد. دستانم را به سوی همه کسانی که مایل به ثبات کشور هستند دراز می کنم.

وی بیان کرد: مهمترین دستاورد برای من به عنوان دولت این بود که ما قانون انتخابات را محقق ساختیم. من از نتایج خرسندم. مردم به طرح ثبات رای دادند و کسانی که در انتخابات پیروز شدند شرکای ما در ثبات هستند. من همپیمان عون خواهم ماند زیرا این ائتلاف ثبات می آورد. مهمترین دستاورد دولت کنونی این انتخابات است. من مشکلی با نتایج ندارم. به نظر من توافق سیاسی و انتخاب عون کشور را حفظ کرد.

حریری اعلام کرد: رئیس جمهور گفته که پس از انتخابات بحث استراتژی دفاعی بررسی می شود و در موضوع سلاح نظرم معلوم است من ضد سلاح غیرقانونی هستم. لبنان دولت لبنان است. درباره نتایج بیروت من به بیروت می بالم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازم برو به گدایی آی سعود