پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

خروج آمریکا از برجام برای ما اهمیت ندارد

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 609936
وزیر کشور گفت: ملت ایران تجربه و آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و ماندن یا خروج آمریکا از برجام برای وزارت کشور و دولت اهمیت ندارد.
خروج آمریکا از برجام برای ما اهمیت ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور در تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما وارد یک پیمان در سطح بین المللی شدیم و به پیمان خود نیز وفادار بودیم. ما به افکار عمومی دنیا هم اعلام کردیم و آنان می دانند که ما به تعهدات خود در برجام پایبند بوده ایم.

وی اظهار داشت: این یک اتمام حجت است برای همه دنیا، همه نهادهای بین المللی و برای همه دولت ها که آمریکا را بهتر و بیشتر بشناسند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مردم ما از قبل، بدعهدی و بی وفایی آمریکایی ها را می شناسند و اکنون آمریکایی ها را بیشتر باید بشناسند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: ما یک ملت مستقل هستیم و ظرفیت ها و توانایی های زیادی داریم و در تمام شرایط در طول این ۴۰ سال به رغم اینکه با همه مشکلات مانند جنگ و تحریم مواجه بودیم کشور را اداره کردیم و اکنون چهلمین سال جمهوری اسلامی ایران را جشن می گیریم.

وی با بیان این که نظام بین الملل برای تعهدات بین دولتها ارزش قایل شود، افزود: اگر قرار باشد هر روزی به بهانه ای، پیمانی را لغو کنند و بگویند بیایید بنشینیم موضوعات جدیدی را مورد مذاکره قرار بدهیم و یا اصلاح کنیم باید گفت اگر شما بعد از آن اصلاحات زیر پیمان خود زدید، چه؟

وزیر کشور افزود: ما به هیچ وجه به آمریکا اعتماد نداریم. ملت ایران هم تجربه و هم آمادگی لازم را دارد تا در کنار رهبری، دولت و سایر قوا در هر شرایطی کشور را اداره کند و هیچ مشکلی هم پیش نخواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای شما بله