پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

در تاریخ خواهند نوشت

کمیل خجسته
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 609906
در تاریخ خواهند نوشت همانطور که نوشتند به ننگ و بدنامی آن شاهزاده پهلوی و قجری را که میگفت نفت این ماده بد بوی عفن را میخواهیم چه کار؟!
جهان نيوز - دکتر کمیل خجسته: در تاریخ خواهند نوشت این روزها را. روزهایی که اوج خبرسازی پیشرفتهای سعودی میشود اعطای گواهینامه به زنان و راه انداختن ورق بازی و مسابقات کشتی کج، روزهایی که رییس جمهور امریکا به کرات به اماراتیها یادآور میشود هر چه دارند از امریکاست و بهای آن را باید بپردازند. روزهایی که در ایران دعوا بر سر هایتک است. 

 از حباب اطلاعاتی و ساخته شده توسط رسانه ها که خارج بشویم و از زاویه دیگری خودمان را ببینیم معلوم میشود اخبار ایران چقدر هیجان انگیز است‌. در منطقه غرب آسیا که قرار بود فقط نفت بفروشد و نهایتش ژاندارم خوبی باشد؛ کشوری در حال اعطای سرویس پیام رسان به مردم خودش است. البته کسی منکر اشکالات نیست اما مگر همین تلگرام ده ها بار به روز رسانی نداد و ما بر پیشرفتش شکیبایی نکردیم و دکمه به روز رسانی را فشار ندادیم؟!
 
در تاریخ خواهند نوشت همانطور که نوشتند به ننگ و بدنامی آن شاهزاده پهلوی و قجری را که میگفت نفت این ماده بد بوی عفن را میخواهیم چه کار؟! بدهیمش به انگلیسیها. چگونه برای تاراج منافع ملی استدلال سازی کردن و نفت را دادن که دادن. امروز هم استدلال تراشان فروش منافع ملی را در زرورق آزادی و گفتگو میپیچند که مگر این ماده بدبو را به ما چه کار؟! 
 
 تاریخ قضاوت خواهد کرد آنهایی که نگران هستند:
۱. آنها که نگران فرار مغزها هستند بدانند که حمایت از هایتک شدن ایران یعنی بازار کار برای حدود هزار نخبه. از برنامه نویس بگیر تا متخصص امنیت و شبکه و...

۲. آنها که نگران فساد در ایران هستند بدانند که تلگرام یعنی ارز گرام. یعنی باز شدن راه پولشویی و قاچاق و گسترش جرم.

۳. آنها که نگران امنیت هستند. اینجا حرف ترزا می کفایت میکند که تلگرام بدون احساس مسولیت یعنی گسترش داعش. یعنی تسهیل حمله تروریستها به مجلس بهارستان. 

 نهضت ملی شدن نفت آمد و رفت. اما تاریخ ماند و قضاوتش. ماجرای تلگرام هم آمده و می رود. اما در تاریخ خواهند نوشت چه کسانی مدافع مردم بودند و چه کسانی علیه ملت.

در تاریخ خواهند نوشت همانطور که نوشتند به ننگ و بدنامی آن شاهزاده پهلوی و قجری را که میگفت نفت این ماده بد بوی عفن را میخواهیم چه کار؟! بدهیمش به انگلیسیها. چگونه برای تاراج منافع ملی استدلال سازی کردن و نفت را دادن که دادن. امروز هم استدلال تراشان فروش منافع ملی را در زرورق آزادی و گفتگو می پیچند که مگر این ماده بدبو را به ما چه کار؟! تاریخ قضاوت خواهد کرد آنهایی را که نگران هستند:

۱. آنها که نگران  فرار مغزها هستند بدانند که حمایت از هایتک شدن ایران یعنی بازار کار برای حدود هزار نخبه. از برنامه نویس بگیر تا متخصص امنیت و شبکه و...

۲. آنها که نگران  فساد در ایران هستند بدانند که تلگرام یعنی ارز گرام. یعنی باز شدن راه پولشویی و قاچاق و گسترش جرم.

۳. آنها که نگران  امنیت هستند. اینجا حرف ترزا می کفایت می کند که تلگرام بدون احساس مسولیت یعنی گسترش داعش. یعنی تسهیل حمله تروریستها به مجلس بهارستان.
مرجع : صفحه اینستاگرام نویسنده
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
هر وقت مسئولان سیاسی و رسانه‌ای دست از سر تویتر بازی برداشتند بقیه مشکلات هم حل می شود
سید
Iran, Islamic Republic of
مگر شما نمی دانید یکی از مسئولین می گوید من مبتگر دیپلماسی توئیتی هستم و با توئیت دیپلماسی را پیش می برم (قریب به این مضمون)؟
Iran, Islamic Republic of
غیرت؟؟؟؟ یعنی وجود دارد؟ شما جرات دارید کامنت من را بگذارید؟؟؟ همه جواب ها نه