شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تل آویو: از تصمیم ترامپ درباره برجام اطلاع نداریم

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 609691
یک مقام ارشد صهیونیست گفت که تل آویو اطلاعی از تصمیم ترامپ درباره توافق هسته ای ایران ندارد.
تل آویو: از تصمیم ترامپ درباره برجام اطلاع نداریم
به گزارش جهان  نیوز به نقل از مهر، یک مقام صهیونیست به خبرگزاری فرانسه گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تصمیم خود درباره برجام را به اسرائیل اطلاع نداده است.این مقام صهیونیست گفت: من نمی دانم ترامپ چه تصمیمی خواهد گرفت چرا که وی در این خصوص اطلاعی به من نداده است.

این مقام صهیونیستی در ادامه افزود که فکر می‌کند ترامپ دیدگاه توام با شک و تردید در زمینه آینده برجام دارد.این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم پیش از این ضمن تأکید بر اینکه به دنبال تنش زایی با ایران نیست، اما مدعی شد که مقابله با ایران اگر نیاز باشد امروز بهتر از فردا است.

بنیامین نتانیاهو مدعی شد که اگر نیاز باشد، برای اسرائیل بهتر است که حالا قبل از فردا با ایران مقابله کند. وی مدعی شد که ایران اخیرا به سوریه تجهیزات نظامی پیشرفته داده تا از آن برای حمله به اسرائیل استفاده کند.

وی در نشست کابینه اسرائیل مدعی شد که اسرائیل مصمم است تا با آنچه تجاوز ایران توصیف کرده در مراحل ابتدای آن مقابله کند حتی اگر این مسأله منجر به درگیری شود. وی در عین حال گفت: ملت هایی که از مواجهه در زمان لازم خودداری کرده بودند، بعد تاوانی سنگین تر پرداخت کرده بودند، ما به دنبال تنش زایی با ایران نیستیم اما خودمان را برای هر سناریویی آماده می کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص دیدارش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که قرار است روز چهارشنبه صورت بگیرد گفت که این دیدار با توجه به تلاش ایران برای تثبیت نفوذ خود در سوریه از اهمیت بالایی برخوردار است.

روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که چهارشنبه هفته جاری در مسکو با رئیس جمهوری روسیه دیدار و با وی پیرامون موضوعات منطقه ای گفتگو خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *